Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 92

Onderwerp: Militaire korting

  1. Top | #41
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inimieni Bekijk Berichten
    Bij het rijtje state kun je kiezen voor militairen in Europa.
    Met Armed Forces Europe bedoelen ze eigenlijk de Amerikaanse troepen in Europa. Maar zoals ik als eerder zei: nee heb je en ja kun je krijgen. Met een beetje geluk lukt het.

  2. Top | #42
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    De meeste restaurants en hotels geven diezelfde korting aan de ANWB/AAA klanten.
    De echte besparingen op hotels zijn te behalen indien je een kamer kunt krijgen voor de government rate. Deze prijzen zijn gebaseerd op de per diem rates dat het personeel van de Amerikaanse overheid moet aanhouden bij dienstreizen en verschillen per locatie. In principe zijn dit de laagste prijzen (de advance purchase and priceline opties buiten beschouwing gelaten) hoewel het natuurlijk altijd de moeite loont om even goed de alternatieven te bekijken. Meestal hebben de government rates nog een aantal andere bijkomende voordelen zoals b.v. gratis ontbijt, toegang tot de concierge level/lounge, Internet of parkeren.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Militaire korting

    Los van de korting die je eventueel kunt bedingen heeft het zwaaien met je militairenpasje volgens mij nog een groot voordeel: aanspraak! Amerikanen zijn dol op de helden die voor hun zaak strijden. Dikke kans op positieve reacties, dat je bewonderend wordt aangesproken, geprezen wordt voor je moed en vaderlandslievendheid, waarden die in Amerika meer waard zijn dan hier. Daarbij komt dat leuren om korting in Amerika veel gewoner is dan hier. Ik ben geen militair, ook nooit geweest, maar ik zou het zeker doen!

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Militaire korting

    \\/Ik kreeg ook korting in winkels omdat ik een " nurse" ben. Moest je wel je badge laten zien. Deze zit toch standaard in mijn beurs.
    Toch min. 10%, eindelijk waardering voor ons zware en onderbetaalde beroep.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Berichten
    31

    Standaard Re: Militaire korting

    mijn vriend zit bij de luchtmacht en we kregen idd vaak korting op vertoon van zijn pas

    ze vinden het helemaal geweldig haha

    wij zijn trouwens juli/aug 2010 geweest

  6. Top | #46

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Met Armed Forces Europe bedoelen ze eigenlijk de Amerikaanse troepen in Europa. Maar zoals ik als eerder zei: nee heb je en ja kun je krijgen. Met een beetje geluk lukt het.
    Dit lukt zeker, ik werkt op de militaire basis in Norfolk. We krijgen regelmatig Nederlandse schepen op bezoek en zij kunnen met het Salute the Hero programma gewoon gratis met Nederlandse militair ID naar binnen (hier in Buschgardens Williamsburg).

    Ik ben ook in Seaworld Orlando (gratis met 3 personen) naar binnen gekomen.

  7. Top | #47
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Militaire korting

    Bij deze een handige link voor diegene die er gebruik van kunnen maken. Niet alles is even interessant, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.

    http://blog.bradsdeals.com/2010/09/2...ary-discounts/
    Laatst gewijzigd door Guus; 23-01-11 om 03:15.

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Busch parken: korting voor militairen

    Ook mijn man is militair. Heb net de coupon uitgedraaid voor gratis toegang tot Seaworld. Is toch weer mooi meegenomen.
    Bedankt voor de tip!
    Neem aan dat dit soort kortingen niet geldt voor de Disneyparken?
    Nog meer tips over kortingen voor militairen?
    Groet, Wilma.

  9. Top | #49
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan & Wilma Bekijk Berichten
    Neem aan dat dit soort kortingen niet geldt voor de Disneyparken? Nog meer tips over kortingen voor militairen?
    Ik had deze link al eens eerder geplaatst. Bij deze nog een keer. Niet alles is even interessant, maar ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.
    V.w.b. de Disneyparken. Tickets zijn zover mij bekend alleen via de MWR (de Amerikaanse WZZ) te krijgen. Hiervoor moet je toegang hebben tot een basis en dat is lastig als je geen Common Access Card (CAC) hebt. Mocht je iemand kennen die wel een CAC heeft, dan kun je weer wel samen met die persoon de basis op om tickets te kopen.
    http://blog.bradsdeals.com/2010/09/2...ary-discounts/

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan & Wilma Bekijk Berichten
    Ik zit nog maar kort op dit forum vandaar dat ik de eerder door jou geplaatste link niet heb gezien.
    De lijst is slechts een hulpmiddel. Kijk vooral ook even naar de commentaren op de lijst. Daaruit kun je opmaken dat sommige bedrijven die op de lijst staan niet altijd en overal de toegezegde korting geven. Daar staat weer tegenover dat er genoeg bedrijven zijn die nog niet op deze lijst staan, maar wel een korting hebben voor militairen. Altijd vragen dus. Nee heb je, ja kun je krijgen. Kijk altijd goed waar je het beste mee uit bent. Soms kun je met een coupon meer korting krijgen dan met je military discount. Als je lid bent van de ANWB kun je overigens vergelijkbare kortingen krijgen (show your card).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-02-11 om 02:13. Reden: 1+1

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    V.w.b. de Disneyparken. Tickets zijn zover mij bekend alleen via de MWR (de Amerikaanse WZZ) te krijgen. Hiervoor moet je toegang hebben tot een basis en dat is lastig als je geen Common Access Card (CAC) hebt. Mocht je iemand kennen die wel een CAC heeft, dan kun je weer wel samen met die persoon de basis op om tickets te kopen.
    Dan moet het wel een Amerikaan zijn want een Nederlander met een CAC kaart mag niet kopen op de basis, tenminste zo is het bij ons geregeld!.
    De Nederlander mag ook niemand meenemen op de basis met de CAC card, maar wel met de IACS card kan ik iemand inschrijven. Alhoewel dit verder geen voordelen geeft.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •