Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

    hier volgt dan mijn reisschema:

    Zoals ik al gezegd heb, is een deel van mijn reis een georganiseerde trip, en wel via Suntrek.com. De trip die ik doe is de (Florida Sunshine) trek.
    Dit een camping trek is, maar op welke campsites we onderweg zullen staan is niet bekend. De hotels in Miami en Orlando zijn wel al bekend en zijn ook geregeld via Suntrek.
    Miami: Ocean Surf Hotel (Miami Beach)


    Orlando: Americas Best Value Inn Hotel (Kissimmee)
    • Vrijdag 4 Sept - Vlucht van Amsterdam naar Miami
    • Zaterdag 5 Sept - Sightseeing Miami & Fort Lauderdale + bezoek Boomers + Uncle Bernie's Themepark
    • Zondag 6 Sept - Start Suntrek trek + Sightseeing Miami
    • Maandag7 Sept - Bezoek Key West
    • Disndag 8 Sept - Bezoek Everglades National park
    • Woensdag 9 Sept - Bezoek Naples, Fort Myers & Sanibel
    • Donderdag 10 Sept - Bezoek St. Petersburg & Tampa
    • Vrijdag 11 Sept - Bezoek Orlando + SeaWorld of Universal Studios (Keuze Themepark in overleg)
    • Zaterdag 12 Sept - Sightseeing Orlando + Einde Suntrek trek + Bezoek Old Town & Fun Spot (Op eigen gelegenheid)
    • Zondag 13 Sept - Seaworld of Universal Studios (+S'avonds Disney's Hollywood Studios voor Fantasmic)
    • Maandag 14 Sept - S'morgens Blizzard Beach of Typoon Lagoon + S'middags/s'avonds Epcot
    • Dinsdag 15 Sept - Universal Islands Of Adventure + s'avonds Cirque Du Soleil (9pm)
    • Woensdag 16 Sept - Kennedy Space Center (+ s'avonds Epcot voor Illuminations)
    • Donderdag 17 Sept - Ochtend kort bezoek Seaworld of Universal Studios + middag/avond Magic Kingdom
    • Vrijdag 18 Sept - Ochtend kort bezoek Seaworld of Universal Studios + middag/avond Disney's Hollywood Studios
    • Zaterdag 19 Sept - S'morgens Blizzard Beach of Typoon Lagoon + S'middags Daytona 500 Experience / Daytona Beach + S'avonds Blue Man Group (9pm)
    • Sunday 20 Sept - Busch Gardens Afrika (+ S'avonds Magic Kingdom voor Wishes)
    • Monday 21 Sept - Animal Kingdom + Avond bezoek Ripley's/Exotic Car Gallery/Florida Mall
    • Dinsdag 22 Sept - Vlucht van Orlando naar Amsterdam
    • Woensdag 23 Sept - Aankomst in Amsterdam
    Laatst gewijzigd door Eddy76; 12-07-09 om 21:48.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

    't Is wel een heel vol programma; bijvoorbeeld 19 september beginnen in een Disney Zwempark, dan naar Daytona en 's avonds weer naar Universal voor de Blue Man group is behoorlijk veel hoor. En er mag ook niets tegenzitten, als je toevallig een regenachtige dag hebt, loop je vast in het verkeer. De volgende morgen weer vroeg op (denk ik zo) om naar Tampa te gaan, dan weer snel terug naar MK voor Wishes. Hij leeft niet meer, maar Martin Brozius zou een goede reisleider voor deze trip zijn...:wink:

    Alles zit er in, dus je maakt wel maximaal gebruik van de mogelijkheden. Komt er ook een reisverslag? Zijn we gek op, hier!



  3. Top | #3
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

    Het is inderdaad een heel vol programma. Het enige voordeel is dat je waarschijnlijk niet zelf hoeft te rijden, dus kan rusten bij het verplaatsen naar een andere locatie. Ik zou je verder willen adviseren om voor je zelf al vast op een rijtje te zetten wat je in de pretparek etc. wil zien/doen. Op deze wijze zal er weinig tijd verloren gaan met het nemen van beslissingen van wat te gaan doen op dat moment.
    En net als Ton hopen wij ook op een reisverslag. Zeker omdat dit een georganiseerd reis is en dit voor sommige een mooie leidraad kan zien hoe zo'n vakantie verloopt.
    Veel succes en een fijne vakantie.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Het is inderdaad een heel vol programma. Het enige voordeel is dat je waarschijnlijk niet zelf hoeft te rijden, dus kan rusten bij het verplaatsen naar een andere locatie. Ik zou je verder willen adviseren om voor je zelf al vast op een rijtje te zetten wat je in de pretparek etc. wil zien/doen. Op deze wijze zal er weinig tijd verloren gaan met het nemen van beslissingen van wat te gaan doen op dat moment.
    En net als Ton hopen wij ook op een reisverslag. Zeker omdat dit een georganiseerd reis is en dit voor sommige een mooie leidraad kan zien hoe zo'n vakantie verloopt.
    Het eerste deel, t/m Zaterdag 12 September is inderdaad georganiseerd, de rest dus niet.
    Het word idd wel erg Ren je Rot, maar daar kies ik zelf voor.
    Ik ben gewoon niet iemand die lang kan stilzitten, dus ook in Orlando wil ik zoveel mogelijk doen.

    De meeste parken sluiten in september al om 6pm, behalve die van Disney (8pm of 9pm).
    Ik heb dus steeds nog zo'n 2 tot 3 uur tussen sluiting van het park en de BMG/Cirque show en die Disney shows (Fantasmic, Wishes & Illuminations).
    Hierdoor heb ik ervoor gekozen om voor het diner s'avonds op het gemak een restaurantje te nemen bij Downtown Disney of de Universal Citywalk.

    Het moet toch wel lukken, dacht ik zelf om in 3 uur tijd van b.v. Tampa of Kennedy Space Center terug te komen in Orlando en iets te eten voordat de avond show begint. Of het weer moet inderdaad enorm tegen zitten, wat zeker mogelijk is (Orkaan seizoen).

    Ik zal zeker proberen op een rijtje te zetten wat ik in de parken wil gaan doen. Maar omdat het in September volgens de berichten die ik heb gelezen niet echt druk meer is heb ik waarschijnlijk ook niet zoveel wachttijd bij de attracties.

    En trouwens die zwemparken bezoek ik toch niet zo lang. Hooguit tot ong 12:30pm.

    En wees maar niet bang er komt zeker een reisverslag met veel foto's en video.
    Laatst gewijzigd door Eddy76; 30-06-09 om 20:04.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

    Duidelijk Eddy. Je hebt er over nagedacht. Dus dan komt alles goed.
    Geniet ervan.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Eddy76: Suntrek Tour + Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy76 Bekijk Berichten
    En wees maar niet bang er komt zeker een reisverslag met veel foto's en video.
    Hey Eddy, de tijd is voorbij gevlogen want je reis zit er al weer bijna op. Ik ben reuzebenieuwd naar de belevenissen en beloofd is beloofd, dus zodra de jetlag overwonnen is, reken ik natuurlijk wel op je verslag....





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •