Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Daytona 500 Experience / Ride Along

  1. Top | #11
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Problemen met tickets Daytona 500 Experience

    Wacht nou gewoon nog maar eventjes af... soms is de post vanuit Amerika er binnen 3 dagen, andere keren duurt het gerust drie of vier weken. Als je geen geen extreme haast hebt zou ik dus gewoon even afwachten.

  2. Top | #12
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Problemen met tickets Daytona 500 Experience

    Hoi
    Wij haden vorig jaar tickets gekocht voor de Daytona 500. Daar had ik ook gekozen om ze op te laten sturen naar ons huisadres, maar ik kreeg ook maar niets. Contact gezocht, en wat bleek.......ze sturen niet op, maar moest ze ophalen bij de ticketbalie van Daytona.

    Gr Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-03-10 om 09:49. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Problemen met tickets Daytona 500 Experience

    Bellen naar Amerika kost maar een paar cent per minuut (afhankelijk van je provider). Ik betaal met Tele2 3,7 cent (KPN 7,8). Daar hoef je het dus niet voor te laten...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-03-10 om 09:53. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Problemen met tickets Daytona 500 Experience

    @Anthonie;
    Ah, bedankt. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Wel vreemd hoor dat ze nergens vermelden dat ze geen tickets naar Europa sturen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-03-10 om 09:51. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Problemen met tickets Daytona 500 Experience

    Ik heb tickets gekocht voor de laatste Indycar race op Homestead in Oktober en had gekozen voor thuis laten bezorgen door UPS. Ik kreeg een email van racetickets.com dat ze NIET naar adressen buiten de VS de kaartjes versturen. Ik kon kiezen tussen een eTicket of tickets ophalen bij Will Call van het circuit. Omdat ik ook graag de echte tickets heb, als souvenir, heb ik gekozen voor ophalen bij het Will Call locket. Wel zo makkelijk en zo raak je ze ook niet kwijt. Én je hebt mooie originele kaartjes ipv uitgeprinte barcodes.

    Walter

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard

    Hoi Eddy,
    Ik zeg ook niet dat de prijzen me tegenhouden, ik heb die helicoptervlucht WEL gedaan, zelfs die van 8 minuten over Las Vegas en was geweldig! De ballonvlucht boven Orlando was ook schitterend maar ook allemaal niet goedkoop. En de keer dat ik in belgië ben gaan parachute springen was ook ontzettend duur maar ook de moeite... maar toch eens achter de oren gekrabt bij de prijs van € 225,- (incl. film)
    Ik bedoel gewoon te zeggen, dat het spijtig is dat het allemaal zo duur moet zijn. En dan toch kan een prijs me toch best tegenhouden. En nu ben ik alleen... maar als je al met zijn 2-en bent, laat staan een heel gezin kan ik me voorstellen dat je toch nee moet zeggen. Of heeeeeeel veel overuren draaien!

    En heb je het nu uiteindelijk geboekt trouwens??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-10-10 om 16:30.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Daytona 500 Experience / Ride Along

    Nog niet, want ik dacht dat het alleen ter plaatse aan de kassa kon.
    Maar dan moet ik nog even op de website kijken of het ook online geboekt kan worden.
    Want ik ga het zeker doen. Ik wil niet nog eens na afloop moeten denken "Waarom heb ik het nu niet gedaan??".
    Ik wil deze ervaring gewoon niet missen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-10-10 om 16:29. Reden: fqe
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  8. Top | #18
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Daytona 500 Experience / Ride Along

    Ja het is altijd ff nadenken vind ik als er zo'n duur prijskaartje aan hangt... maar goed als je het doet heb je toch wel iets ontzettends gaafs meegemaakt zeg! En dan ben je dat prijskaartje allang weer vergeten..

    Ik denk dat ik toch maar wat overuren ga draaien ;-) en het cadeau geef aan mn mannetje!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Daytona 500 Experience / Ride Along

    Maar ja, niet alles wat duur is is leuk om te doen. Zulke dingen blijven toch vaak een afweging.

    Maar wil je het doen, tja dan moet je af en toe ff slikken vanwege de kosten.


  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard

    Hm... Je hebt me goed aan het denken gezet Eddy. Conclusie: Ik wil ook wel graag gaan als we er naar toe gaan in oktober!! Kan alleen nergens vinden dat het via internet geboekt kan worden!! Heb jij daar nog iets over gevonden of hoe heb jij het uiteindelijk geboekt? Ook erg benieuwd naar de ervaring!! Hoor het graag als je geweest bent.
    Groetjes!

    Sorry, heb het uiteindelijk toch gevonden... http://www.1800bepetty.com/experience/bookitnow.aspx#

    :cry: :cry: :cry: er is eind oktober niks te Ride-Alongen bij de Daytona Speedway... Alleen in Orlando...
    Maar dat vind ik nou net niet hetzelfde...

    Nou ja, weer een reden om in de toekomst eens terug te gaan naar Florida!! :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-10-10 om 16:30.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •