Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 47

Onderwerp: Townhouses en jullie ervaringen

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Townhouses en jullie ervaringen....

    Wij hadden voor 11 dagen een townhouse in Regal Palms Davenport. Aan de 27, vlakbij de 192. Wij vonden het redelijk dichtbij Disney.

    Mooi huis met drie slaapkamers en badkamers. Op het park een algemeen zwembad met een lazy river, handdoeken service en bar. Je kon er ontbijten, lunchen en dineren. Heel compleet dus allemaal.

    Wij vonden het heel relaxed om met twee kinderen in een huis te zitten. Lekker de ruimte als je een hele dag hebt lopen slenteren.

    Voor een prijs van €660 de moeite waard. Houd er wel rekening mee dat het park ook nog eens $10 per dag rekent voor alle faciliteiten.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Ervaring gevraagd: condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    Wij zijn op dit moment aan het plannen voor Cane Island, maar zijn toch
    wel benieuwd naar reacties van forummers die onlangs op Terrace Ridge of op BellaVida hebben verbleven in een condo/townhouse..

    Wie-o-wie ?

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Ervaring gevraagd : condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    Afgelopen zomer bij een vriendin op Terrace Ridge geweest. Ziet er goed en schoon uit. Ze zaten op de 3e verdieping met uitzicht op het zwembad. Publix 5 minuten rijden. Vlakbij de uitvalswegen naar Disney

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ervaring gevraagd : condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    Wij gaan in mei/juni 2011 naar Terrace ridge en hebben ook getwijfeld tussen deze en Cane Island, echter ligt deze denk ik iets rustiger en daarom hebben wij maar voor deze gekozen.

    Dus ervaring hebben we nog niet.


  5. Top | #15
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Ervaring gevraagd : condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    We wilden afgelopen meivakantie naar Bella Vida en hadden daar ook een huis gehuurd maar door omstandigheden (van de verhuurder) kon dit huis helaas niet doorgaan en zijn we uitgeweken naar Terra Verde wat ietsje verderop ligt. Beide parken hebben townhouses en zien er perfect uit. Bella Vida ligt echt VLAK achter de WalMart aan de 192. Wij hebben vorig jaar in een townhouse in Windsor Hills gezeten en wij vonden een townhouse echt perfect maar nu de kids wat groter worden hebben ze toch liever een wat groter zwembad (townhouse heeft vaak een splash pool).

    Interieur verschilt natuurlijk per eigenaar maar over het algemeen zijn deze communities echt prima, mooie community pool en vlak bij de 192.

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    Afgelopen kerst in terrace ridge gezeten mooie condo met 3 slaapkamers en 2 badkamers en het zwembad was heerlijk verwarmd ook was er een hot tube. In het clubhouse stond een voetbal tafel en een pool tafel. Als iemand interesse heeft kan nog wat foto's plaatsen.

    Gr.,

    Marijke

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    Foto's zijn altijd leuk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    En we zijn er ook zeker in geïnteresseerd. Was er ook WIFI beschikbaar in jullie Condo ?


  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    Ja, er was aansluiting voor internet maar geen draad om in te pluggen in de computer. Biij de Walmart een router gekocht zo konden we met 3 laptops internetten.

    Zal proberen zo wat foto's te plaatsen. Moet weer even kijken hoe ik dit moet doen want ik heb mijn toestel op een hoge resolutie staan.
    Wij zaten in condo nummer 809

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: condo/townhouse op Terrace Ridge of op BellaVida

    help ik weet niet meer hoe ik foto's moet plaatsen. De laatste keer heb ik het met Dumpyour photo gedaan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •