Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 25 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 243

Onderwerp: Hoe / waar een reis te boeken?

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skye
    over cook had ik slechte resensies gelezen, ??
    Het gaat meer om deskundige info, dan om het boeken.
    Maar heeft D-reizen geen enkele gids waar rondreizen instaan?
    Ik denk bv. aan Arke, Holland International, Hotelplan etc.
    Die moeten toch te vinden zijn?
    Ik heb even gegoogled, en American Vacations heeft ook rondreizen, en die staat op de diverse forums heel goed aangeschreven.

    Eric

  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    4

    Standaard

    ze hebben wel rondreizen maar allemaal met fly/buy

  3. Top | #23
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skye
    ze hebben wel rondreizen maar allemaal met fly/buy
    Tja, fly & buy is het allemaal hoor. Het is nooit gratis

    Maar als ik het goed begrijp wil je een georganiseerde busreis door Florida?

    Deze is gewoon te vinden op de site van Hotelplan (en deze brochures hebben ze ook gewoon bij jouw reisbureau).

    Zie: http://www.hotelplan.nl/pdf/33_10400...%20Florida.pdf

    Een mooie georganiseerde rondreis door Florida van 8 dagen met een verlenging in Miami. Mocht je deze verlenging in Orlando willen blijven, is dit volgens mij ook prima te regelen. Loop gewoon het reisbureau binnen en vraag naar de mogelijkheden.

    Dit is dus nog maar een rondreis van Hotelplan. Zoals Eric al aangaf bieden Arke, Holland International e.d. ook van deze rondreizen. Deze brochures liggen dus ook bij D-reizen en andere reisbureaus.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #24
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    ik kan me voorstellen dat het vooruitzicht op rijden in een vreemd land even slikken is. Maar in Florida is het prima rijden hoor. Dit wordt beaamd door leden van dit forum. Als je de rit maar goed voorbereid door vooraf een wegenkaart te raadplegen zou het van een leien dakje moeten gaan. Gewoon rustig en defensief rijden (je bent tenslotte op vakantie) en "go with the flow".

    Met het risico te generaliseren durf ik toch te zeggen dat de binnenwegen over het algemeen erg prettig te berijden zijn, omdat het daar niet zo heel erg druk is. De snelwegen zijn vaak een ander verhaal, vooral in en rond de grote steden. De spits moet men vermijden.

    Als je partner er ook bij is (kon ik niet opmaken uit je bericht) lijkt het me zeker te doen. Een paar extra ogen en oren zijn nooit weg.

    Dus: wees niet te bang om te gaan rijden. Je bent zoveel vrijer. Succes.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Reisburo Duitsland

    Hallo Marisca,
    Jullie hebben de reis toch in Duitsland geboekt. Was dit nou een klein reisureau of een grote organisatie.
    Ik woon ook tegen de grens aan +/- 35 km dus we zijn er zo.
    Heb jij wellicht een www site, of iets anders waar ik hun te pakken zou kunnen krijgen.
    Alvast heeeeel veel bedankjes

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-14 om 17:01. Reden: q
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #26
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    http://web2.cylex.de/firma-home/reis...tur-86374.html

    Dit is een groot reisbureau! ,ze hebben door heel duitsland vestigingen. 8)
    Spreken nederlands , En er komen vele nederlanders! :
    Groetjes Marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #27
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Online zoeken en boeken

    Bij het boeken van de hotels ging het allemaal al niet van een leie dakje maar nu gaat het helemaal niet goed meer, ons hotel bij aankomst op de airport is ook bezet, en in Miami zelf ook al, net een ander hotel aangeboden gekregen.wat denk je...staat slecht aangeschreven dus ik snel bellen.
    Nu een andere aangegeven maar op internet is deze al volgeboekt, dus dan zullen we weer een andere moeten kiezen maar ondertussen komt er per nacht en persoon steeds weer een paar euro erbij. voor je het weet zit je in de Ritz voor de prijs van ongeveer 349 pppn inplaats van zo ongeveer 33 euries.
    LET UIT JE WINST. of juist niet dus.

    Nou we hopen maar op een goede afloop maar ondertussen slaap ik nachts steeds slechter.

    We boeken alle hotels via travel trend, maar ja we zien het allemaal wel.toch, zit niks anders op.
    wachten, wachten, wachten en nog eens wachten.

    Groetjes monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 07:38. Reden: font

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ze gunnen ons ook niets!!!

    Wie zijn "ze"? en waarom word je "niets gegund"?
    Lijkt wel een kop uit Story of Prive heeft toch niets van doen met een boekingsprobleem. Er zijn hotels genoeg ook zonder Traveltrend.

    Maar misschien zie ik het niet goed.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-11 om 16:55. Reden: fqe

  9. Top | #29
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard

    Jullie weten al meer dan wij en zijn er al vaker geweest, en ik wil deze keer gewoon alles goed geregeld hebben. Via het internet, daar ben ik niet echt een ster in en vind het fijn om het via een reisbureau te doen.
    Nee de privé en story doen niet mee hoor, maar je snap toch wel dat het gene wat je hebt uitgezocht net allemaal vol zit en als je dan een andere neemt , deze ook al vol zit en dit dus de derde optie is.
    Als het zo is dat traveltrend geen andere alternatieve kan geven voor een schappelijke prijs dan ga ik verder zoeken bij een andere reisorganisatie.

    Maar julli doen het via priceline??
    Ik zal daar eens op de site gaan kijken, misschien wel een tip voor volgend jaar als we een langere reis gaan maken.

    Maar..........................bedankt hé


    groet monique

  10. Top | #30
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Waarom wil je dan per se van te voren een hotel boeken?? Als je ergens op de bonnefooi kan reizen is het wel in Florida. Met heel veel couponboekjes kom je een heel eind voor weinig geld. Vind je het misschien eng om te reizen zonder dat je van te voren iets hebt geboekt. Ik zie alleen maar voordelen; immers als het ergens leuk is blijf je langer en als je er niets aan vindt...ga je eerder.

    maar dat is mijn idee erover natuurlijk!
    meisje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •