Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 25 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 243

Onderwerp: Hoe / waar een reis te boeken?

  1. Top | #11
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    Ik heb gekeken voor zo'n villa. Alles ziet er inderdaad erg goed uit met uitzondering van het prijskaartje.
    Da's leuk als je het door 6 of door 4 kunt delen. Niet voor met zijn tweeen.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ben het met je eens. een villa is ideaal als je met 4 of meer personen bent, en minstens een week op een lokatie blijft.
    Als je echter met zijn tweeen bent, is het wel erg duur, en je zit er uiteraard ook aan vast, terwijl je bij een hotel het na een paar dagen voor gezien kan houden, en verder kan gaan.
    Daarom boek ik ook meestal de hotels niet van te voren, behalve bv. in steden als San Francisco of New York, of als ik zeker weet dat ik langer blijf, zoals in Orlando. Ook Key West in de drukke tijd kun je beter reserveren, in de rustige tijd zijn er zat leuke bed & breakfast adressen.
    Eric

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Ga lekker op de bonnefooi

    Wat dacht je van helemaal NIETS vooruit boeken en gewoon zien waar je die dag eindigt. Amerika en zeker Florida staat vol met hotels/motels en afdingen op een kamer gaat prima. Vraag of je de kamer eerst even mag bekijken. Dan duidelijk laten merken dat de kamer je voor deze prijs niet bevalt en maak aanstalten om weg te gaan.
    Vaak wordt de kamer je dan voor een veel lagere prijs aangeboden. Scheelde ons vaak wel 10 a 15 USD op een nacht.

  4. Top | #14
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    Ik ga binnenkort dus voor de eerste keer naar Florida. Ondanks het feit dat ik nogal wat ervaring heb met het naar binnen lopen voor een kamer hebben wij besloten om het deze vakantie wel vast te zetten. Het van tevoren reserveren geeft wel meer rust. Je hoeft er niet over in te zitten of je iets goeds vind. Wij hebben ervoor gekozen om tijdens onze vakantie maar 3 hotels te nemen. We hoeven daarom niet elke dag de koffers te pakken of bij te boeken. Ook het plannen van de verschillende dagtrips / bezienswaardigheden kan nu beter, ik weet immers wat mijn uitvalsbasis is. Hierdoor hebben we heel veel dingen al ingepland wat veel voorpret heeft opgeleverd en hoeven we daar 's ochtend niet meer te verzinnen wat we gaan doen. Het is inderdaad minder avontuurlijk maar we gaan maar twee weken en dan moet je die tijd optimaal gebruiken wat denk ik op deze manier makkelijker is. Als je een rondreis maakt die langer duurt dan zou ik hieroor inderdaad niet hebben gekozen.

    groeten

    Ralf

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Kijk dat was nou precies wat ik wou aangeven.
    Als je er nog nooit geweest ben speel op zeker, volgende keer kan je meer avonturen.

    Goede reis,
    Knaapje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-14 om 16:58. Reden: q

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Ga zelf rond thanksgiven lijkt me beter om rond die periode geboekt te hebben toch?

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Thanksgiving is inderdaad een drukke periode, maar er zijn zoveel hotelss in Florida, dat er altijd plaats is.
    Alleen voor Key West en voor Orlando zou ik voor die periode geen risico nemen, ofschoon het in Orlando denk ik meevalt.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-14 om 16:58. Reden: q

  8. Top | #18
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    4

    Standaard Via een reisbureau of rechtstreeks boeken

    Ik wil het liefst in december 14 dagen naar orlando, dan ga ik met 1 kind van 6 jaar en wij willen graag naar disneyworld, seaworld, en de everglades..
    Nu wil ik het liefst een georganiseerde reis, aangezien ik geen held ben in het rijden in een vreemd land..Wie weet een niet te duur reisburo..die heeft wat ik zoek

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: 14 dagen vakantie

    Ik denk dat je het beste gewoon een reisburo kan binnenlopen, die kunnen je op weg helpen met folders waar dergelijke reizen instaan.
    Ga niet naar D-reizen, want voor info ben je beter af bij TUI of Cook, boeken kun je uiteraard wel bij D-reizen.
    Succes, Eric

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    4

    Standaard

    over cook had ik slechte resensies gelezen, ??
    D reizen is een van de weinige buro's die wij hebben, maar eerlijk gezegd het reisburo bij ons die hebben alleen fly en drive, of helemaal niets..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •