Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 25 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 243

Onderwerp: Hoe / waar een reis te boeken?

  1. Top | #31
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zit trouwens hier te kijken: http://www.dlg.nl/documenten/prijsbi...egasHotels.pdf

    Heel leuk dat ze het zo uitrekenen maar een kamer in de USA betaal je per KAMER, niet per PERSOON. Of je daar nu met 1, 2, 3 of 4 personen in slaapt maakt niet uit..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #32
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Je geeft zelf hierboven al aan, dat je beperkt met internet bekend bent en dat je mede daarom via een reisbureau wilt boeken, dan moet je zeker niet via Priceline gaan bieden.
    Het bieden op zich vraagt al wat inzicht en je weet maar beperkt in welke wijk en zeker niet in welk hotel je terecht komt, eventueel moet je zelfs met rebids werken.

    Maar je ziet hier ook, dat 1 persoon het dubbele van 2 personen kost, dus gewoon een 2 persoonskamer.(Kingsize??) 3 keer de 3 persoonsprijs komt weer dicht bij de 4 keer de 4 persoonsprijs.( 2 maal Queen size??)
    Ik heb, toen ik nog via een reisbureau en een reisorganisatie boekte wel gezien, dat het zelfs extact klopte.
    Men heeft de prijsstelling gewoon aangepast wat hier in Nederland gangbaar is.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-11 om 17:02. Reden: 1+1

  3. Top | #33
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard

    Hé Nijt, ik heb net het boek van OAD reizen gepakt om te kontroleren want jou stelling klopt niet hoor!
    (of ik begrijp je verkeerd)
    Je betaald per persoon per 1,2,3,4 persoons kamer dus de prijs die er staat moet je keer 2 nemen als je met 2 personen gaat.
    (waar gaat dit allemaal eignelijk over zeg.!!!!)

    Meisje:Maar inderdaad ik vind het best eng om zo op de bonnefooi te gaan omdat je dan denk ik meer moet betalen, of zie ik dat verkeerd??
    en omdat het de eerste keer is dat wij zo ver gaan vliegen en naar de usa gaan.

    Maar ja........... laat het (allemaal) maar zitten, het komt vast goed, heb dit nog nooit mee gemaakt, dat zovaak iets vol zit.

    Groetjes Monique

    VERGETEN!!!!!!!!!!

    Hoe kom je aan z'n bonnenboekje dan??????
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-11 om 16:56. Reden: 1+1

  4. Top | #34
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono
    Meisje:Maar inderdaad ik vind het best eng om zo op de bonnefooi te gaan omdat je dan denk ik meer moet betalen, of zie ik dat verkeerd??
    Vaak betaal je dan juist minder. Die bonnetjes zijn vaak het tarief van de AAA-tarief (hier beter bekend als ANWB).

    Alhoewel we afgelopen vakantie (Noord-Oost USA) enorm mazzel hadden. Onze laatste twee overnachtingen sliepen we in het Courtyard Marriot á 179 dollar per kamer, maar op ons bonnetje stond 69 dollar per kamer en dit bonnetje nam ze dus gewoon aan! Ze gaf ons zelfs de tip om de tweede nacht ook voor 69 dollar te kunnen slapen als we nog een bonnenboekje bij ons hadden (en dat hadden we dus!)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #35
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Die boekjes liggen bv bij Denny's of bij eetgelegenheden zoals Ponderosa.

    Ik snap je angst heel goed hoor maar in Florida heb je bijna op iedere hoek van de straat een hotel, na ja...bij wijze van spreken dan he!

    Het ligt er natuurlijk een beetje aan welke eisen je aan een hotel stelt hoe luxer hoe duuder maar dat is overal zo.
    Wees niet te bang, gebruik je gezonde verstand heus het loopt wel los. Naar mijn idee ben je veel relaxter op vakantie als de overnachtingen nog niet allemaal vast liggen. Je hebt meer bewegings vrijheid.

    maar nogmaals, dat is mijn mening ongetwijfeld zijn er forumers die daar anders over denken.

    meisje

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard

    Het hangt er ook wel een beetje vanaf in welke tijd je gaat. Ik ben normaal gesproken erg van de bonnefooi, maar als wij naar Florida gaan, is het geen hoogseizoen, maar hoogstseizoen. Dat is de reden dat we nu alles al geboekt hebben.
    :arrow: Bono: hotels boeken via www.hotelpronto.com is heel eenvoudig!

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het klopt dat wanneer je bij een nederlandse touroperator boekt de prijzen per persoon per nacht zijn.

    Als je direct bij de hotels in Amerika of via online boekingssite is de genoemde prijs per kamer per nacht. Dat is het verschil.

    Waarom zoek je niet online naar de hotels? Als je bij de hotels zelf reserveerd hoef je niet te betalen en kan vaak op de dag van aankomst tot 16.00 de kamer annuleren.

    Boek je in Nederland dan moet je 6 weken van te voren al het volle pond betalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-11 om 16:57. Reden: fqe
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker Anita's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Herkingen
    Berichten
    23

    Standaard Wat te doen met het boeken van de tickets?

    We zitten effe met een dillema!

    We hebben deze week onze Disney Cruise met hotel geboekt. We gaan van 4 tm 20 augustus naar Orlando. De cruise is van 9 t/m 12 augustus, maar het hotel is geboekt van 4 t/m 9 augustus. Het hotel voor na de cruise boeken we binnenkort.
    Maar nu dus de tickets: we zouden het liefst in april de vliegtickets boeken (vakantiegeld! :-\" ), maar ik zie op de site van Martinair dat het al behoorlijk druk is in die periode. De vlucht heen móet op 4 augustus zijn, de terugvlucht kan nu nog een beetje verschoven worden. Ik wil graag met Martinair omdat zij rechtstreeks vliegen.
    Hoe groot zou de kans nu zijn dat we "mispakken" voor de vluchten in augustus? Een overstap is geen regelrechte ramp, maar ik doe het liever echt niet!
    Zou Martinair nog meer vliegtuigen inzetten of zoiets als het echt druk wordt? Of zou het gewoon hierbij blijven?

    Wat denken jullie?

    Groetjes,
    Anita

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard Re: Wat te doen met het boeken van de tickets?

    Mispakken voor een vlucht in augustus doe je natuurlijk nooit.
    Er landen tenslotte vele vliegtuigen in Orlando.

    Alleen ........

    -Martinair zal het huidige aanbod niet uitbreiden. De gedachte dat een luchtvaartmij bij een enorme vraag een extra toestel inzet kan je ´op de buik schrijven´. Men zal hoogstens een groter vliegtuigtype inzetten.
    -Je zal misschien niet rechtstreeks kunnen vliegen maar met een overstap.
    -Wacht niet te lang met boeken, let op de kosten. Boek op een moment dat de prijs jou aanstaat. M.a.w. denk niet ´ik wacht nog even want de prijs zal wel zakken´ die prijs is dan vaak een gepasseerd station.
    -Touroperators verkopen soms ook losse tickets. Via een t.o. kopen betekend vaak uitstel van betaling.

    groet,
    Trainspotters
    1e DLC vakantie zomer 1974.
    2e DLC vakantie winter 1974.
    3e DLC vakantie zomer 1975.
    4 weken USA huwelijksreis inclusief DLC & WDW zomer 1977.
    Anno 2006????? De tel kwijtgeraakt.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard wat is nou echt goedkoper zelf speuren of reisorg.

    :-k Wat is nou echt goedkoper... Gewoon de oad gids erbij halen, uitzoeken en boeken.. vlucht, auto, hotels. Of toch alles zelf doen via expedia, word ticketcenter en ga zo maar door. Ik weet het niet meer. Wie heeft hier ervaringen mee.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •