Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Dank je voor de tips Kiendje,
    Het is zowieso leuk om te lezen hoe anderen met hun kids op vakantie gaan........ :wink:
    Wij hebben in disneyland Parijs ook al eens een verjaardagstaart besteld, dat was ook heel leuk.
    (eerste keer ging het mis trouwens, het was een ijstaart en die werd bezorgd toen wij er niet waren........gevolg: gesmolten)
    Maar dat werd prima opgelost, er kwam een nieuwe taart en de bezorgers gingen zingen hahahaha was erg komisch.

    Maar kiendje, de vliegreis is je de reuze meegevallen?
    Ik hou mijn hart vast namelijk.
    Tis toch 10 uur vliegen.

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Gesproken verhaaltjes voor op de walkman.Wij zijn op de verjaardag van mijn zoontje (6) naar chuckie chees gegaan,zeer groot succes,met al die spelletjes daar.Trouwens een tip die ik ook van dit forum heb.

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Dat lijkt me ook wel leuk (had de tip ook gelezen en ook de website even bekeken) maar mijn man wil dus waarschijnlijk geen auto huren.
    Dan zou je dus eventueel nog wel met de taxi kunnen gaan.......

    (wij zitten nl 14 dagen op disneyworldresorts)

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Je moest eens weten, Angelina, hoe ik tegen de vliegreis opgezien heb. Mijn zoontje kan namelijk geen minuut stilzitten, maar het vliegtuig maakte toch wel indruk. De nieuwe spulletjes vond hij heel leuk. Verder heeft hij ook regelmatig buitengekeken en net zoals ik al vertelde, hij heeft veel zitten dansen op de muziek. Hij is bijna niet van zijn stoel af geweest. Ik hoop, dat het met jullie vliegreis net zo gaat.

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Mijn jongste is net zo, al heel gauw verveeld en constant op en neer. Maar in het vliegtuig gaat het heel goed. Je hebt al heel wat dingen om ze bezig te houden. Wij reizen (en reisden) veel met de kinderen, ook ellenlange autoritten (dit is nu eenmaal een enorm land) en mijn "regel" was toen ze kleiner waren iets nieuws per uur. Gewoon kleine dingetjes, waarvan ik wist, dat ze er toch een tijdje mee zoet zouden zijn. Het zal allemaal vast loslopen met jouw kinderen. De problemen komen als ouders er helemaal geen rekening mee houden, dat hun kinderen zich zouden kunnen gaan vervelen. Ik heb meegemaakt op een trans-Atlantische vlucht, dat een moeder helemaal niets om te spelen mee had voor haar drie jarige. We hebben hem maar gauw wat autootjes van mijn zoontje geleend :shock: .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:11. Reden: full quote eruit

  6. Top | #36
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    4

    Standaard

    je kan oordopjes ook op maat laten maken, die werken beter

  7. Top | #37
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    8

    Standaard

    Hoi wij gaan ook In oktober met 2 kinderen, naar florida mijn jongens zijn 6 (juni) en 3 (aug).
    Wat ik mee neem zijn van die reis spelletjes oa krokodil met kiespijn kan de jongste ook leuk mee spelen, Tis soms goed zoeken maar er bestaan er aardig wat van.
    even een tip koop ze wel nu want in oktober staan ze niet meer in de stelling dit probleem had ik vorig jaar

    Nou succes met de vermaak

    groetjes Samantha
    21 oktober naar orlando

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Ik ging met de 2,5 jaar oude dochter eerst 15 uur richting Vegas en het was een zware zit met zo'n kabouter..... ik dacht die slaapt va 19 uur's avonds onze tijd....NOT die had de amerikaanse tijd snel door... onze tijd 3 uur 's nachts had ze nog geen oog dicht gehad......hahaha,,,,, paar daagjes van slag.... maar dat ben je snel weer vergeten na zo'n wereld vakantie......

    Florida rules !!


    Ps. na terugkomst in nederland hadden we zeker een week problemen met slapen van die kleine,,,,,, maar ja dat neem je er gewoon bij ..!
    The truth is out there....... Somewhere.

  9. Top | #39
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Neusspray gebruiken wij alle drie en dat werkt voor ons het allerbeste en een kaugompje!
    De neusspray wel 2 dagen van te voren mee beginnen!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #40
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Marisca,

    Gebruiken jullie speciale neusspray. Ik snap niet helemaal waarom je er 2 dagen vantevoren mee begint.

    Groetjes Nicole



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •