Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Oeh, oorpluggen vind ik naar. maar das persoonlijk, natuurlijk. :wink:

    Mijn broertje kan/kon ook niet stilzitten, maar op de momenten dat het vliegtuig vertrekt of de lucht ingaat kijkt het altijd geobsedeerd uit het raam. Echt doodstil zit hij dan opeens. Meestal nemen we tegen de oren een dropje, of een ander snoepje of zuurtje. Doug krijgt meestal het plakkerigste (fruitella, bijvoorbeeld) zodat hij erop kauwt en niet zo hard zuigt dat het achterin zn keel schiet. Hij heeft zich nooit verslikt, maar ik kan best begrijpen dat je daar huiverig voor bent, zeker bij een jongetje van drie.
    Misschien werkt het ook om hem gewoon een flesje drinken te geven. Kleine kinderen zetten meestal toch hun hele mond over de opening, en dan krijg je min of meer hetzelfde effect als met een antilekbeker, toch?

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Ik ben blij, dat je het met me eens bent Window. Ik wil ook niet overkomen als een overbezorgde moeder. Een loly is misschien wel een idee. Verder zullen we proberen hem bij het raampje te zetten. Ik hoop, dat het lukt.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Ach, het komt wel goed hoor. Als mijn broertje zich zelfs voorbeeldig kan gedragen in een luchtblik, moet dat met bijna ieder kind lukken. Dat van die lolly was ik echt vergeten, maar dat was wel de beste oplossing. Die ging het langst mee en hij hoefde niet steeds met zn vingers stukjes snoep uit zijn mond de verwijderen.
    Het zal wel leukken allemaal.

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Laat ze vaak gapen. Dat is het beste middel om de oren te openen en het heeft door de jaren goed gewerkt met onze kinderen, vanaf heel jong af (als je zelf gaapt, gaapt een ander in reactie).

    Trouwens, kleine kinderen hebben minder last van het drukverschil, omdat hun buis van Eustachius platter is dan die van ons (heb ik mij, toen onze oudste oorontsteking had en moest vliegen door een kinderarts laten vertellen).

    En nog een opmerking, of het aan de vliegtuigen ligt of aan de piloten weet ik niet, maar in de grotere vliegtuigen hebben wij veel minder last van de druk, dan in de kleinere (gisteren met een 737 gevlogen en dat was het ergste, dat ik het in lange tijd gevoeld heb).

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    Weet jij zo, waar ik die kan halen? Of bedoel je van die vette watjes? Misschien is dat een idee. Bedankt.
    Er bestaan speciale oordopjes voor het vliegen ook voor kinderen. Bij de apotheek te koop en heten Earplanes. zijn niet goedkoop maar opnieuw te gebruiken ,je hoeft niet elke keer nieuwe te halen. Ik had ze mee maar de kids hadden er geen last van dus zijn ze ongebruikt weer mee terug gegaan.
    Groetjes Saskia

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Earplanes zijn ook op Schiphol te koop, bij de drogist.

    De laatste keer dat ik met Martinair vloog verkochten zij die dingen ook. Weet niet of dat nog steeds het geval is.

    In ieder geval: bij mij werken ze goed. Zonder die dingen heb ik minstens 2 weken last van druk op m'n oren, met die dingen maar een dag of drie.
    M'n zoon heeft (gelukkig) nergens last van, halverwege de daling geeft hij meestal zijn lollie alweer terug: "hoef ik niet meer".

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    En gewoon een speentje? Als hij die gewend is geweest dan lukt dat misschien wel in het vliegtuig. Nooit een speentje gehad, dan weet hij niet wat hij met zo'n ding aanmoet.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Hij was al heel jong van zijn speentje af. We gaan het proberen met de lollies. Die vindt hij wel lekker. En 2 lollies op zo'n lange reis is niet te veel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:08. Reden: full quote eruit

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Oordoppen kan je gewoon bij Etos, Kruidvat, of Trekpleister aanschaffen.

    In USA kan je ze bij o.a. http://www.walgreens.com/search/sear...tion=A&x=0&y=0 aanschaffen.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Oordoppen zijn in bijna alle drogsterijen en supermarkten in Amerika verkrijgbaar, zo moeilijk zijn ze niet te vinden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •