Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 24 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

  1. Top | #201
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    de eerste keer florida was de jongste bijna 4 en ging prima. hier is de oplossing sherm scherm scherm met speelgoed kleurboekjes etc houd ik ze geen 10 uur bezig .... thuis niet en zeker in het vliegtuig niet . potloden die vallen en dan moet je weer onder de stoel kruipen etc. de tablet gaat mee met Gameboy , Nintendo en de ereader voor de oudste en mp3 speler. ze hebben een Eigen scherm in de stoel waarbij ze zelf de films kunnen kijken die ze willen en samen met het eten en de andere electronica heb ik total geen last van ze . in de trein zijn ze veel drukker dan in het vliegtuig . mijn jongste vond het toen echt helemaal geweldig en heeft zich total niet verveeld . ik maak me niet druk over een dag vol met schermen want een rustige vlucht verkies ik boven geirriteerde kinderen . ik vlieg alleen met 2 kinderen, wat ik wel doe is is tussen ze in gaan zitten als ik merk dat ze willen "klieren" . de heenvlucht is een dagvlucht die is het lastigste maar goed te doen met shermen en de terugvluht is een nachtvluht dan slapen ze lekker. ik geef ze wel melatonine om in te slapen want ze slapen slecht in met licht en drukte om hun heen . niet te druk maken op voorhand en het gewoon over je heen laten komen . je kan toch net voorspellen hoe het gaat

  2. Top | #202
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Afgelopen week teruggekomen uit de States. Onze dochter van bijna 4 heeft zich heen en terug prima gedragen. Totaal geen problemen gehad. Daarbij was de uitkomst dvd'tjes en spelletjes op de tablet. Op de terugreis heeft ze nog een paar uurtjes geslapen zonder hulpmiddelen toe te dienen (wat ik ook nooit zou doen overigens). Jetlag was voor de ouders een groter probleem dan voor onze dochter. Die zat al weer heel snel in het juiste ritme. Kortom geen bezwaren tegen verre reizen met een klein kind (ook opstijgen en landen, zelfs turbulentie onderweg, geen enkel probleem).
    2002 Houston, 2003 NoordOost Amerika, 2004 ZuidWest Amerika, 2005 NoordOost Amerika/Canada, 2007 New York, 2008 NoordWest Amerika/Canada, 2011 Florida, 2013 Florida.

  3. Top | #203
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Wij hebben een paar keer gevlogen met onze kleinkinderen. Als grootouders namen wij kleine cadeautjes mee die ze dan mochten uitpakken. Ook een kleurboek/kleurtjes en anders kleine zaken. Daarnaast stond op de laptop altijd een leuke kinderfilm. Je moet je er gewoon op instellen dat het even behelpen is. Maar voor een kind is het denk ik nog veel moeilijker dan voor een volwassenen. Ik stoor mij niet aan kinderen die rondlopen en die even huilen.. ik stoor me wel aan de volwassenen breed uit zitten, winden laten noem maar op.

  4. Top | #204
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Mijn neefje is afgelopen week terug gekomen vanuit florida. Hij is op dit moment 1,5 jaar en heeft zich volgens mijn zus prima gedragen! Ik zal ook samen met mijn man en dochter van dan ongeveer 8 maanden gaan vliegen. Het is jammer dat er zo negatief gedacht wordt over vliegen met kleine kinderen. Natuurlijk is het vervelend als er een keer tegen een stoel getrapt wordt of wanneer een kindje even huilt maar we zijn toch allemaal klein geweest? Waarom moet je dan deze ervaring van je kinderen afpakken? Dan gaan ze het ook niet leren? Wij kijken in ieder geval uit naar een geweldige vakantie!

  5. Top | #205
    Vaste Bezoeker lvfl's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Nav dit topic en sommige vragen uit de omgeving, heb ik zoveel mogelijk foto's genomen van de spulletjes die wij gaan meenemen voor de kinderen en er een post op onze blog voor gemaakt:

    http://orlandokissimmee2013.blogspot...kids-only.html

    Hopelijk heeft iemand er wat aan!
    (en wij deze zaterdag )

  6. Top | #206
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    38

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Nog een simpele tip: waar onze jongens zich lang mee kunnen amuseren is bladeren door de catalogi met lego en playmobil die je hier gratis in speelgoedwinkels vindt. Voor elke reis ga ik de nieuwste halen. Ze zijn echt lang zoet met kiezen wat ze de volgende keer voor hun verjaardag gaan vragen...

  7. Top | #207
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Wij hebben inmiddels 5 kinderen en vliegen naar Orlando al sinds de oudste 6 was. We hebben dus meerdere malen gevlogen met een baby, of 1 jarige. Als ik het goed heb, hebben maar weinig mensen "last" gehad van onze kinderen, daar probeerden we wel voor te zorgen. Nu scheelt het al een boel misschien dat geen van onze kinderen ooit gehuild hebben, (nouja, misschien weleens eventjes gedreind, maar nooit langer dan 10 minuten), zelfs niet voor pijnlijke oortjes. Voor de meeste ouders is het nl vreselijk als je kind gaat huilen en je om je heen geirriteerde gezichten ziet. Moet je je indenken hoe opgelaten je je dan moet voelen. Ik heb meestal meer medelijden met die ouder dan met mezelf Ik denk dat het key-woord hier is: relax! Ga zo onbezorgd mogelijk op vakantie. Zorg voor een vrolijke vakantie sfeer en geen ruzies of irritaties vooraf tussen paps en mams, dat voelen je kinderen haarfijn aan. Als jij er zin in hebt, hebben je kinderen dat ook! Probeer je van te voren geen voorstelling te maken over hoe de vlucht gaat verlopen, of wanneer hij misschien wel in slaap gaat vallen..............geheid dat het heel anders verloopt en dan raak je daar tenminste zelf niet door geirriteerd! (das mijn ervaring) Toen ik eens ervan uit ging dat mijn vierde wel een uur of 2 minstens zou slapen (want dat deed hij thuis immers ook tussen de middag) toen was het wel een domper dat hij dus echt geen 5 minuten sliep in het vliegtuig! (hij was anderhalf) Goede les dus voor het jaar erna............heb geen verwachtingen van de vliegreis, go with the flow en laat het maar op je af komen! Wat bij ons wel hielp was dat hij in zijn autostoeltje zat. We hebben mijn bewegelijke zoon dus zo goed als de hele reis in zijn stoeltje laten zitten, in elk geval zo lang mogelijk. Want eenmaal eruit, wilde hij er niet zomaar weer in natuurlijk. En voor 1 keertje is dat echt niet zo erg. Voor de terugreis helpt bij mij het beste om, zodra ik merk dat het in slaap vallen moeilijk gaat (bij mezelf), om maar gewoon wakker te blijven. Ik kan beter tegen 1 nachtje overblijven dan tegen wil en dank proberen te slapen wat dan zeker niet gaat lukken, waardoor ik alleen maar zwaar chagerijnig wordt. (heel irritant zijn dan de mensen die wel gaan slapen en dan op je schoot liggen (zover de stoel naar achter) zodat je geen filmpje meer kan kijken, of mensen die juist wakker blijven en hun lichtje fel aan laten ) Oja, en overbodig om te zeggen............zelf een filmpje in 1 keer af kijken kun je hoogstwaarschijnlijk wel op je buik schrijven.......hou je bezig met wat je kinderen doen en hou je voor ogen dat die vlucht nu eenmaal nodig is om op je fantastische eindbestemming aan te komen en wat is dan 1 dag afzien als je daarna 2 weken fantastisch vakantie kunt vieren!

  8. Top | #208
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Toen onze dochter 4 jaar was gingen we voor het eerst naar Orlando. Ik heb voor ieder uur dat we moesten vliegen een klein cadeautje ingepakt (potloden, memospel, kladblokje enz). Verder hadden we filmpjes op de ipod/laptop en een eigen schermpje in het vliegtuig. Verder hadden we ook nog reisspelletjes bij ons. En dit werkte super! Ze heeft het keurig gedaan. Op een gegeven moment werd ze het ook wel zat (net als papa en mama :-) ) maar ze heeft nooit gehuild ofzo. Ze wist dat het lang ging duren en ze heeft ook nog een groot gedeelte geslapen. En verder hadden we natuurlijk chips, koekjes en wat snoepjes ingepakt. We zijn inmiddels 2x geweest en gaan dit jaar voor de 3e keer als gezin (met oma!) op vakantie. Ze is nu 7 en er liggen alweer wat kleine dingetjes klaar die ik in ga pakken. Ik heb nog nooit hulpmiddelen gebruikt om haar te laten slapen. Op een gegeven moment zeg ik tegen haar dat "we" zo gaan slapen. Ik doe dan ook mijn ogen dicht en even later ligt ze heerlijk te slapen. Ik weet ook wel dat niet alle kinderen zo zijn maar leg in ieder geval van te voren uit dat de vlucht heel lang duurt en dat iedereen "moet" slapen. Bij ons werkt dat in ieder geval prima!

  9. Top | #209
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Ik heb sinds kort een verstopte buis van Eustachius, hier kwamen ze uiteindelijk achter door een audiogramtest bij de huisarts. Ik schijn dus minder goed te horen, ahum...
    Ik heb een licht druk op beide oren, nadat ik in april terug ben gekomen uit Orlando, heb echter totaal geen pijnklachten.
    Nu heb ik van de huisarts te horen gekregen, dat ik gewoon mag vliegen, alleen dat ik dus klachten zou kunnen krijgen tijdens stijgen/dalen.
    Hij adviseerde mij neuspray te gebruiken 1 uur voor de landing, in combinatie met earplugs.
    Zijn er hier ook mensen met dezelfde kwalen/klachten ? Ben benieuwd naar jullie ervaringen, en tips.

    Ben dan wel geen kind, maar ik zag dit topic staan, dusss....
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #210

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Ik gebruik tijdens het dalen/stijgen altijd neusspray. Dit verlicht enorm!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •