Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 24 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    ook gewoon in Nederland hoor.. Je kan ze ook nog wel op schiphol krijgen, mocht je Last-Minute willen shoppen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:08. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Ik heb de mijne gewoon hier bij de Hema gekocht. Werken prima

    En zoals Rene al een paar posts terug aangaf, verder ook in Nederland (dus nog voor het opstijgen en dalen ) bij de Kruidvat, Etos of Trekpleister te koop.

    (ik zou die lolly lekker bewaren voor als je helemaal lekker gesettled bent - geniet je er meer van)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Mijn post was ook meer richting rvd4always, om duidelijk te maken dat je ze niet alleen bij wallgreens kunt kopen.

    Zelf vind ik oordoppen helemaal niet fijn in het vliegtuig, maar da's natuurlijk persoonlijk.

    Die lolly is echt prachtig, Njit! :lol: Ziet eruit alsof ie van witte chocolade is....Mmmmm!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:09. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Beste mensen,
    Ik ben inmiddels terug uit Florida en heb jullie suggesties uitgeprobeerd. Mijn man heeft de Earplanes gekocht en ik moet zeggen, dat het hem uitstekend bevallen is. Je moet alleen niet, als je ze net uitgedaan hebt, voorover gaan hangen, want dan bestaat de kans, dat je oor nog dichtklapt. Ik moet zeggen, dat de 'oordoppen' in werkelijkheid maar 'oordopjes' zijn en dus niet zo groot, als ik ze me voorstelde. Ik denk, dat de kinderen de volgende keer ook oordopjes krijgen. Ik heb zelf namelijk op de heenweg ook een lolly gepakt, omdat ik mijn kauwgom kwijt was. Bij mij hielp dit niet zo goed als kauwgom, maar de kinderen hebben geen dichte oren gehad. Allemaal bedankt voor jullie tips en ik hoop, dat er meer mensen iets aan hebben.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Hoe houden jullie je kinderen bezig in het vliegtuig?

    Wij gaan in oktober voor 14 dagen naar orlando met onze twee kinderen (hun gaan voor het eerst)
    Mijn dochter is bijna 6 (word op vakantie 6, iemand nog leuke tips?)
    en mijn zoontje is 3 1/2 jaar.

    Nu moeten de schatjes natuurlijk wel 10 uur bezig gehouden worden (uitgezonderd de maaltijden natuurlijk)

    Zelf hebben we al bedacht om mee te nemen:

    - Hun 2 gameboys met nieuw spelletje
    - Kleurboeken met toebehoren
    - Evt. een walkman met hun muziek
    - Misschien nieuw speeltje

    En de bedoeling was om een portable dvd-speler te kopen, wat nog niet meevalt.
    We willen nl een dvdspeler die twee hoofdtelefoons kan hebben en waar je een extra batterij bij kan kopen zodat ze wat langer film kunnen kijken.
    Ook nemen we waarschijnlijk de laptop mee voor evt een computerspelletje.
    Pffff wat een gesjouw he lollllllll

    Weten jullie nog goeie tips om ze bezig te houden?
    (ik hoop by the way dat ze nog even in slaap vallen maar ik ga er maar van uit van niet)

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoe houden jullie je kinderen bezig in het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angelina
    We willen nl een dvdspeler die twee hoofdtelefoons kan hebben
    Daar heb je een kabeltje voor van 3 euro. Aan de ene kant zit een normaal stekkertje die je in je DVD speler doet en aan de andere kant zitten 2 plugjes waar je 2 hoofdtelefoons in kunt doen..

    Zoiets dus:



    Dus ga gewoon voor de DVD speler die je bevalt en koop er een simpel kabeltje bij
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hoe houden jullie je kinderen bezig in het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Daar heb je een kabeltje voor van 3 euro. Aan de ene kant zit een normaal stekkertje die je in je DVD speler doet en aan de andere kant zitten 2 plugjes waar je 2 hoofdtelefoons in kunt doen..
    Te koop oa. bij mediamarkt.
    Eric

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoe houden jullie je kinderen bezig in het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Te koop oa. bij mediamarkt.
    Daar heb ik mijn kabeltje inderdaad ook gehaald (voor 3 euro).
    En daar verkopen ze ook heel veel smaken draagbare DVD spelers
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Hoi Angelina,

    Ik ben zojuist teruggekomen met mijn zoontje van 6 (in juni jarig geweest) en een zoontje van 3, die in oktober 4 wordt. Wij hebben onze reis met Martinair gemaakt en wij hebben in het vliegtuig een koptelefoontje gekocht. Martinair is erg op kinderen ingesteld. Zij kregen een kindermaaltijd, waar iedere keer wel een lekker koekje of snoepje bij zat. Verder kregen ze een rugzakje met een kleurplaat en kleurpotloodjes. Met het koptelefoontje hebben ze naar de zenders zitten luisteren en dat was niet alleen de kinderzender. Mijn jongste heeft zitten zingen en housen op de muziek van radio 538. Verder hebben ze tekenfilms van Jetix zitten kijken.

    Ook had ik een koffertje bij, waar ze van mij niet in mochten kijken. Zo was het steeds een verrassing wat er uit kwam. Ik had in de tijd daarvoor de krantjes van het Kruidvat, Etos en de Trekpleister goed in de gaten gehouden. Hier kun je dikwijls voor weinig geld leuke dingen kopen, die desnoods aan het eind van de reis weggegooid kunnen worden. Tijdens de vakantie moesten ze ook van de koffer afblijven. In de koffer had ik oa de volgende dingen zitten:
    kleurplaten van internet van hun favoriete figuren, een klein computerspelletje, een tekenbord, een zakje chips, een snoepje, wat vouwblaadjes, kleine autootjes en een behendigheidsspelletje.
    Ze hebben het goed volgehouden op de heen- en de terugweg. Op de terugweg hebben ze ongeveer 2 uur geslapen. Ik heb de jongste daarvoor wel op schoot moeten nemen, omdat hij het liefst op de grond wilde liggen, met zijn hoofd in het gangpad.

    En dan vroeg je nog wat tips voor een verjaardag. Ik zou in ieders geval wat slingers meenemen.
    Verder hebben ze in de Disneyparken bij de gasten informatie buttons waarop Today is my birthday staat. Als je zo'n button op hebt, wordt je door personeel gefeliciteerd. Misschien is een Disneyontbijt leuk. Wij hebben dat gedaan op de verjaardag van mijn man. Er werd toen ook nog voor hem gezongen in het restaurant en hij kreeg een verjaardagskaart van Mickey, Donald, Pluto en Goofy. Ook kun je natuurlijk in het hotel informeren, of zij een verjaardagstaart hebben.

    Ik hoop, dat je wat hebt aan mijn tips. Het was bij ons in ieders geval, ook al ging het om een volwassene, een hele leuke dag.

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Na jarenlang reizen met kinderen had ik altijd een paar steevaste dingen mee toen de kinderen kleiner waren (ik ben net terug van een vlucht van Aruba naar Washington en wat een verademing is het om oudere kinderen te hebben, behalve dat de jongste van 9 luchtziek werd, ze vermaakten zich de hele weg met lezen, film kijken en Gameboys en geen kik):
    -- extra drinken, want ze krijgen altijd dorst als dat karretje niet langs komt
    -- extra snacks en snoepjes, die ze gewoonlijk niet krijgen
    -- iets met stickers, vooral voor de drie jarige is dat leuk, lekker plakken
    -- Silly Putty, zonder gekheid, daar waren ze tijden mee zoet en het neemt geen plaats in!

    Ik probeerde altijd voor ieder uur van de reis iets nieuws mee te nemen. Nu zal dat niet zoveel meer spelen, omdat veel vliegtuigen prive tv's hebben en de kinderen ook naar tekenfilms e.d. kunnen kijken. Die van mij slapen niet op een nachtvlucht, dus daar maken we gewoon een gezellige "logeerpartij" van met spelletjes e.d.
    Tien uur is lang, maar vooral heen zal het waarschijnlijk omvliegen. De terugweg (voor jullie) is moeilijker.

    Wat de verjaardag betreft hoef je in restaurants alleen maar te zeggen, wie de jarige Job is en er wordt voor je gezongen en meestal krijg je een gratis dessert. Veel plezier!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •