Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 24 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

  1. Top | #121
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Totaal niet druk maken om je kind, wel je kind hoe klein ook wat voorbereiden op de reis. Vertel hem/haar dus wat er allemaal gaat gebeuren tijdens de reis ze hebben toch al enig besef wat er gebeurt.

    En idd zorgen voor afleiding voor het kind door speeltjes, snoepjes mee te nemen en ik zou voor de zekerheid even van die kleine oordopjes voor het vliegen halen bij een drogist, beter mee verlegen als om verlegen tijdens het vliegen.

    Zelf rust uitstralen is ook heel belangrijk, kinderen reageren vrij direct op hoe de ouders zich voelen. Zijn de ouders druk en onzeker zal het kind zich ook druk en onrustig gedragen.


  2. Top | #122
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    51

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Ach het zal wel zo zijn dat je pas begrip/respect krijgt voor de ouders wanneer jezelf in die situatie komt met "eigen" kinderen.. Ik ben 24 en kinderloos dus tot die tijd helpt mijn noice cancelling headset http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...=&oq=&gs_rfai= ons uit de brand... Maar je kan je wel de hele tijd ergeren aan kleine kinderen maar dat is redelijke zonde van je tijd denk ik..

    maar voordat ik helemaal off-topique ga... Ik heb tijdens vliegreizen inderdaad veel ouders gezien die hun kind bezig hielden en dat lijkt mij inderdaad de beste manier.. (tip: neem geen badminton rackets mee, dat heb ik een keer tot mijn grote verbazing gezien en ik was niet de enige die verbaast was )

  3. Top | #123
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    De eerste keer dat onze dochter na orlando vloog was ze 7, ik heb toen voor haar een wit t shirt gekocht met textiel stiften, het shirt heeft ze tijdens de vlucht ingekleurd en versierd, zij was er mooi druk mee,in florida heeft ze het gedragen, ze was voor ons dan makelijk te herkennen tussen de menigte met haar eigen creatie.

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    50

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    ik heb een nintendo ds mee voor de kids, dus om de beurt spelen, dan blijven ze wel zoet. (hoop ik)
    De laatste uren hoop ik dat de jongste van drie gaat slapen......we zien het wel.....

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    hallo,

    wij gaan in augustus voor 2 weekjes naar orlando en heb ook best wel kriebels voor het vliegtuig.
    We vliegen met ons zoontje van dan 22 maanden en zit bij ons op schoot.
    tot 2 jaar mogen de kinderen op schoot, we konden wel een eigen sloel bijboeken maar dat zou ons 450 euro extra kosten. ( die maken we daar wel op) ik, weet nu al dat we toch geen gebruik zouden maken van die extra stoel.
    hij zit liever bij papa en mama op schoot.
    Ik heb voor veel kleine kadootjes gezorgt waar die dan mee kan spelen.
    dingen wat die thuis nog niet heeft dus allemaal nieuwe en spannend.
    Ik hoop dat we die uren goed doorkomen in het vliegtuig.
    Ik kan me er nu wel druk om maken en denk vaak hoe moet dat dan.
    Maar ja ik weet toch niet hoe het allemaal gaat lopen en probeer me er niet zo druk om te maken.

  6. Top | #126
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Als belangrijkste tip wil ik je mee geven de reis zonder zenuwen tegemoet te zien, veel kinderen vallen meteen bij het opstijgen al in slaap en dan heb je een rustige reis.

    En als dat niet het geval is heb je al genoeg afleiding gekocht las ik om de kid bezig te houden, verder is vliegen ook voor de kleinste een ervaring. Dus probeer alles volledig positief te benaderen zodat de kleine het ook als iets positiefs ervaart.

    Bereid je goed voor, zorg dat je weet hoe het allemaal in zijn gang gaat en weet waar je moet zijn op de luchthavens. Ga op tijd weg zodat je je niet hoeft te haasten met alle spanningen erbij want dat slaat over op je kind en dan wordt je ergste nachtmerrie straks realiteit.

    Dus neem nog even de tijd om alles goed door te nemen, pluis de eventuele onbekende dingen voor de reis nog even uit zodat je weet wat je te wachten staat en geniet vooral van de voorbereiding en de reis en vertel de kleine ook wat hem/haar te wachten staat.

    Prettige reis straks.


  7. Top | #127
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard

    Hebben jullie speciale stoelen waar niemand voor je zit?
    Als je tussen het gewone voetvolk moet zitten met een bijna twee jarige op schoot benijd ik jullie echt niet.
    Persoonlijk zou ik er nog eens goed over nadenken want 10 uur met een kind op schoot in een benauwde rij lijkt me een nachtmerrie. Je kunt hem ook niet in het gangpad zetten of laten lopen. Dit wekt alleen maar ergernis op en het cabinepersoneel heeft en last van.

    Ik zeg dit niet omdat ik een hekel heb aan kinderen maar de laatste twee vluchten met kromme tenen heb zitten kijken hoe dit voor de ouders zelf een totale belasting was waarna ze na tien uren gebroken uit het vliegtuig kwamen. Dit waren niet eens bijna twee jarigen maar babytjes van een paar maanden.Door een fout van de reservering waren er niet genoeg "mobiele babybedjes" aan boord en moesten de ouders de kinderen op schoot houden.

    Een van de andere vluchten dacht een vader ons met een grote bek uit onze stoelen te kunnen jagen omdat wij"een ideaal speelplekje voor kinderen bezet hielden". Eerst de stewardess afbekken en toen ons voor vuile vis uitschelden omdat hij zijn zin niet kreeg.
    Waren speciaal geserveerde stoelen die uiteraard duurder waren.
    Sorry meneer maar als u geen stoel wilt betalen is dat toch echt uw probleem.

    Na vijftien jaar achter de toonbank gestaan te hebben krijg je een "dikke huid":mrgreen:

    Uiteindelijk bleek het een strontvervelend kind te zijn wat overal haar neus in stak,mensen allerlei onzinnige vragen stelde,om snoepjes vroeg en het befaamde "schommelspelletje"tussen twee stoelen en op de leuningen van de andere passagiers meende te moeten spelen. De stewardessen hebben talloze keren moeten vragen of de ouders haar alsjeblieft op schoot wilde nemen.
    Dit was een absolute "Snowflake" waar de Amerikanen dit woord voor uitgevonden hebben.:twisted:

    En nee ik heb geen ideaal kind opgevoed maar wel eentje met fatsoen en we hebben er altijd voor gezorgd dat niemand ook maar enig overlast heeft ondervonden van hem zolang hij in ons huis woonde.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-01-11 om 01:09. Reden: 1+1
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #128
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Dat ligt dus ook niet aan het kind, dat ligt dus puur bij de ouders en de opvoeding die ze dat kind hebben gegeven.

    Echt niet dat mijn kind andere lastig valt met vliegen, ook het befaamde schoppen tegen de stoel voor je of het maar eeuwig in en uitklappen van het tafeltje op een lompe manier gebeurt niet als wij er bij zijn. Ik erger me er wel eens aan hoe mensen hun kinderen "vrij" laten en daardoor andere tot last zijn.

    En daarom zorg ik ervoor dat mijn kind andere niet tot last zal zijn door hem gewoon te corrigeren als hij zulke dingen doet. En aangezien hij dat weet hebben wij weinig last met hem.


  9. Top | #129
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    @ verwijderd.

    Ik kan het alleen maar volledig met je eens zijn.
    De "vrije" opvoeding die sommige ouders zo koesteren is alleen een teken van luiheid.
    Maar laten we realistisch zijn deze 'vrije opvoeding" gaat altijd ten koste van anderen.
    Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ons kind,nu volwassen zoon, altijd een beperkte vrijheid heeft gehad aan boord.
    Toen hij heel klein was zat hij achter afgesloten hekken ( jup net een gevangene maar ik moet er niet aan denken dat hij zou verdrinken) en toen hij besef had van gevaar was het altijd zwemvest aan en marifoon mee of mobiel.
    Het was schokkend om te zien dat tijdens een busreis naar Disney Parijs hij het enig kind was die gewoon tevreden was, rustig bleef zitten en niet liep te klieren. Onze achterbuurkinderen smeten de lunch, versterkt door OAD op onze schoot.
    Nu we de "Silver Age" bereikt hebben zie ik een toename van schofterig gedrag van zowel ouders alsook hun "offspring".

    Helaas zie je dit gedrag ook in de "vliegende koekblikken" ze tegenwoordig vliegtuigen noemen
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 29-06-10 om 11:08.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #130
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

    Gewoon niet paniekeren, want zodra jij in de stress schiet merken je kids dit.
    Wij zijn nu in Orlando met 3 kids; 5 jaar, 3 jaar en 12 weken oud! En alles is goed gegaan hoor.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •