Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 108

Onderwerp: Vliegen met Virgin

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker Lier's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Geweldig dank je wel! Meteen de stoelen vast kunnen leggen voor heen en terug. Terug heerlijk in het upperdeck :-)

  2. Top | #62
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Hoe er wel rekening mee dat je geen 22" trolley koffer makkelijk kwijt kan in het upperdeck, en dat je handbagage(ik dacht max 10Kg) streng gecontroleerd wordt of deze niet te zwaar is.


    Sjon en Bianca.

  3. Top | #63
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Als je upperdeck zit wordt je koffer in een kast gezet. Zodra je boven komt zet je hem bij de stewardess en ze worden dan tijdens de vlucht in een kast gezet. Zodra je weggaat staan ze weer netjes klaar. Wij hadden alledrie een extra trolley en dat ging perfect. Zorg wel dat je alles eruit hebt gehaald wat je in het vliegtuig nodig hebt anders moet je tijdens de vlucht in de kast je koffer zoeken (zoals ik)
    Onze trolleys zijn overigens op de heen en terugweg niet gewogen.

    Nog een voordeel van boven zitten is dat je het eerste het vliegtuig uit mag.

    Jackie

  4. Top | #64
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Jackie, klopt maar er zijn denk ik +/- 50 stoelen(economy+upper class) in het upper deck en er kunnen denk ik 6 trolly's in de kast waar jij het over had(wij hadden er ook 2 in staan)

    Sjon en Bianca.

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Heeft iemand al ervaring met het vliegen op London Gatwick en dan door naar Orlando Int met Virgin Atlantic. Hoe beviel het. Ik vind de andere prijzen echt schreeuwend duur en ik vraag me echt af of dat goedkoper gaat worden. Twee jaar terug had ik mijn tickets al lang geboekt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-13 om 11:06. Reden: verplaatst naar onderwerp over Virgin

  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Wij hebben in mei deze route afgelegd en het ging prima. Heen hadden we 2 uur overstaptijd en terug een uur of 4. Je moet wel van terminal wisselen maar dat was goed geregeld. Wel even opletten met doorlabelen van de bagage (mn op de terugweg), want onze buggy was gelabeld tot Gatwick (die wilden we eigenlijk hebben). We wilden deze bij de gate weer krijgen, maar dat was op de terugweg blijkbaar niet mogelijk. De buggy eindigde dus op de bagageband op Gatwick, maar wij wilden daar niet door de douane om hem weer op te halen. De buggy hebben we dus daar moeten laten. Verder was alles prima geregeld. Moet er wel bij zeggen dat dit onze eerste reis naar Florida was en we hebben dus geen ervaring met andere routes naar Florida (wel met andere bestemmingen en maatschappijen overigens)

  7. Top | #67
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)

    Virgin is aan te bevelen. Prima maatschappij. 2 uur overstaptijd is goed te doen. Je moet na aankomst AMS-Gatwick wel met een bus naar een andere terminal, maar dat verloopt uitermate soepel. Vliegtuig en service is prima. Doen zou ik zeggen....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-13 om 20:54. Reden: q

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Even een korte vraag; Hebben de stoelen in Economy een USB (power) aansluiting? Volgens Seatguru wel maar bevestiging hier zou fijn zijn.

  9. Top | #69
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Wij hebben in 2007 gevlogen met Virgin, toen hadden we wel power in de stoel, echter geen USB
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #70
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Ze hebben ze wel, maar helaas mag je ze niet gebruiken om je apparaten op te laden.
    zodra je het wel doet wordt je er vriendelijk op gewezen dat het niet mag.

    Sjon en Bianca



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •