Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 108

Onderwerp: Vliegen met Virgin

  1. Top | #21
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Drenthe-Brussel is ongeveer 3 uur rijden.Ik zie dat je in Gelderland woont, dan zou het toch minder dan 3,5 uur moeten zijn lijkt me. Anders neem je een hotelletje in de buurt van Brussel, scheelt op de dag van vertrek een stuk rijden. De kosten voor brandstof en verblijf kan je wellicht ruim besparen op je tickets( en evt. bagage kosten).

  2. Top | #22
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Anders neem je een hotelletje in de buurt van Brussel, scheelt op de dag van vertrek een stuk rijden. .
    Zo is dat, het blijft een kwestie van rekenen, budget en persoonlijke voorkeur. Een overnachting kost bij Ibis Brussel 59 euro en parkeren 1 euro per nacht. Ook dat vind je niet snel in Amsterdam of Dusseldorf. Ik zag overigens dat jullie zelf bij vdValk slapen? Ook niet verkeerd hoor en gratis parkeren als je niet al te lang weg blijft!



  3. Top | #23
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Hallo, is er iemand die dit voor me kan vertalen. Even kijken of we hetzelfde gelezen hebben. Dank je wel, het is de eerste keer dat we met een overstap gaan vliegen en ik had helemaal niet over de koffers nagedacht tot ik cloggie's bericht las. Wij vliegen overigens ook met KLM-Virgin v.v.met overstap in Manchester.


    Passenger can make a through check-in when he has both the flights (sector) booked on one reservation (Virgin Paper). Through check-in allows Virgin Atlantic to check a passenger through to their destination when there are other carriers providing the onward connection. The passenger will be issued a boarding pass for the Virgin sector and the other airlines sector and baggage will be tagged through to the final destination.

    The criteria for through check-in of baggage is as follows.

    1)The passenger has a confirmed (OK Status) onward ticket for all sectors that they wish to check their baggage onto. AND Virgin have an Interline agreement with the particular airline.

    2)The arrival flight must be on the same day as the departure, or when on the next day there is a connection of 12 hours or less between the flights.

    3)The transfer from one airport to another is not required.

    4)That the minimum connecting times are respected.

    If you have further queries I would suggest you to contact our Contact Centre. Any of our advisors will be pleased to help.

    http://www.virgin-atlantic.com/customerrelations/contact_us/phone.jsp

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Hallo,

    Wij vliegen in juli 2010 ook met virgin naar Orlando.
    We vliegen eerst met KLM naar Manchester en dan vervolgens met Virgin naar Orlando. Wij hebben geboekt via schiphol.nl en ik heb mij ook afgevraagd hoe het zat met de koffers. Vervolgens heb ik het reisbureau schiphol een mail gestuurd en dit was het antwoord:

    Voor wat betreft de overstap, de bagage wordt door de luchtvaartmaatschappij doorgelabeld naar de eindbestemming.
    Deze hoeft u dus niet opnieuw uit- en in te checken in Manchester.

    Ik ben hier erg blij mee, want ik was wel erg bang dat ik eerst mijn koffers op moest halen en daarna weer in moest gaan checken.

    groetjes.

  5. Top | #25
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Super, dat is wel heel gemakkelijk!

    Ben benieuwd, ik heb begrepen dat het vliegveld niet zo groot is. We zullen onszelf daar toch een paar uurtjes moeten vermaken voordat de grote oversteek gaat beginnen:???:

  6. Top | #26

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Wij hadden ook voor de komende zomervakantie geboekt met Virgin via Londen en kregen net voor de kerst te horen dat onze vlucht naar Londen was geschrapt en of we 1 dag eerder wilde met de KLM of we mochten kosteloos annuleren. Maar aangezien wij schoolgaande kinderen hebben kunnen wij niet een dag eerder weg en moesten wij kosten van overnachting zelf betalen. Dus hebben we verplicht moeten annuleren terwijl we dit al september hadden geboekt. We dachten dus goedkoop uit te zijn maar de maatschappij kan dus zomaar een vlucht eruit halen en je bent de klos. Dus pas op. Want oa. Virgin schijnt dit vaker te doen.
    Laatst gewijzigd door kentcourt; 28-01-10 om 23:09. Reden: typefout
    Kentcourt

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Hoi,

    Wij zijn aan het kijken naar tickets voor juli/aug 2013. Op dit moment zie je vluchten in die periode van Brussel naar Miami, via Londen Heathrow met Virgin Atlantic voor ca. 765,- en prettige vluchttijden. (aankomst Miami in de middag)
    Heeft iemand ervaring met deze route met Virgin?

    groet,
    Karin

  8. Top | #28
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Ja, dit hebben wij een paar jaar geleden gedaan. Wij vonden Virgin een prima maatschappij.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Wij vlogen een vijftal jaar terug met Virgin naar Orlando en vonden het een heel leuke ervaring, vooral het cabinepersoneel vonden we heel vlot en aardig.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Kunnen wij alleen maar beamen.
    Virgin Atlantic is voor ons bij de betere maatschappijen.
    Hopelijk is de uitbreiding van Manchester binnen enkele jaren compleet af.
    Nu nog moeten vliegtuigen van de gate weg geladen worden om dan wanneer een plaatsje vrij is naar de gate gesleept te worden.
    Dit heeft als nadeel dat je laat weet aan welke gate je moet instappen maar is zeker te doen.
    Virgin was voor ons super service en super vriendelijk personeel zeker tegen onze Bram.

    Mvg



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •