Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 108

Onderwerp: Vliegen met Virgin

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Ik heb vorig jaar met Virgin gevlogen en dat is uitstekend bevallen, ondanks alle spookverhalen over onaardige stewardessen, krappe beenruimte en kapotte apparaten waar je video's op kijkt en spelletjes mee kan doen (jee, hoe heten die dingen ook alweer? :? We vlogen eerst met British Airways naar Gatwick (vanaf Schiphol) We dachten voldoende tijd te hebben voor de overstap, maar dat viel uiteindelijk best wel een beetje tegen en we hebben op de heen- en terugreis behoorlijk moeten haasten. Ik meen dat we iets van 2,5 uur de tijd hadden. Op de terugreis hadden we ieder ons eigen spelletjesding (op de heenreis niet), het eten was goed, de stewardessen waren bijzonder vriendelijk en het viel erg mee met de beenruimte. Het is dat we de tickets al hebben geboekt en we bij Virgin niet zo voordelig terecht konden, anders had ik zonder aarzelen gewoon weer tickets bij Vrigin geboekt.

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Helemaal met Lady-M eens. Wij hebben de afgelopen 2 jaar met Virgin vanaf Gatwick gevlogen. Helemaal goed, beenruimte goed, eten goed, iedereen aardig. Afgelopen jaar was er een vertraging maar er werd alles aan gedaan om ons te laten aansluiten in Manchester v.w.b. de vlucht naar Amsterdam. Gingen we een vlucht eerder en kregen we een plaats in de BC. Helemaal te gek geregeld.... Dus Virgin, direct doen. Vliegen dit jaar met Martinair rechtstreeks en was goedkoper dan Virgin. Anders beslist weer met deze maatschappij gegaan. Vlucht vanaf Amsterdam vaak met BA of KLM.... Ook niets mis mee.
    Iedereen die met Virgin Atlantic vliegt kan voor de terugreis van 10 tot 13 uur inchecken op het kantoor in DownTown Disney. Het kantoor kun je vinden links van het theater Cirque du Soleil. Je kunt dan tevens je koffers achterlaten. Je betaalt overigens wel 10 dollar per persoon maar je hebt de rest van je tijd de handen vrij.

  3. Top | #13
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Ben nog steeds opzoek voor betaalbare tickets voor 5 personen voor de meivakantie, bij de meeste side waar ik kijk ( vliegwinkel,wtc, ect) komt virgin als goedkoopste uit de bus met vertrek vanuit dusseldorf.
    Ik vraag me dan gelijk af wat is hier mis, alle bekende maatschappijen zitten vol of zijn schreeuwend duur, waarom virgin niet?
    Zie ik spoken of durven mensen het niet aan om met hun te vliegen?

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Zie ik spoken of durven mensen het niet aan om met hun te vliegen?
    In dit topic vind je toch ook een aantal positieve reacties? Check desnoods nog even op seatguru.com hoe het met de stoelen zit en eventueel op flightstats.com voor andere leuke statistiekjes m.b.t. vertragingen. Je leest voorlopig nergens dat de vliegtuigen van Virgin bij bosjes uit de lucht vallen, dus wat houdt je tegen?

    Als je nu nog voor een mooie prijs (509 euro??) voor die periode kunt boeken, zou ik maar niet te lang wachten. Anders schiet de prijs bij Virgin ook omhoog en zit je er naast.



  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Vanaf Dusseldorf vlieg je dan waarschijnlijk met FLYBE in een propellervliegtuig naar Engeland

    http://www.flybe.com/

    http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Dash_8

  6. Top | #16
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Ja dat klopt, je vliegt vanaf dusseldorf met flybe, de prijs is waarschijnlijk ook zo laag tav de andere maatschappijen omdat je bij virgin voor je baggage apart moet betalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-10 om 11:48. Reden: full quote eruit

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Hoe kom je daar nu bij? Virgin is een uitstekende maatschappij met 'normale' vervoersvoorwaarden. En uiteraard mag je binnen de gestelde eisen bagage meenemen.

    Zie voor meer info:

    http://www.virgin-atlantic.com/en/gb...allowances.jsp

    Groet,

    Richard
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-10 om 11:49. Reden: full quote eruit

  8. Top | #18
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    U kunt tot 8 baggage items inchecken dit met een maximum van 20 kilo per persoon. Voor elk ingecheckt bagage item wordt een tarief van 12 euro per persoon, per enkele reis, per te vliegen traject gerekend wanneer u deze vooraf reserveert. Op de luchthaven geldt voor elk ingecheckt bagage item een tarief van 19 euro per persoon, per enkele reis, per te vliegen traject.
    Dit staat bij het vlucht schema als je kijkt op de site vliegtarieven.nl, maar misschien ben ik iets te voorbarig geweest en geld dit alleen voor de vluchten van FLYBE, je vliegt nl met flybe naar london en maakt daar een overstap, de vlucht gaat verder met virgin.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 27-01-10 om 12:39. Reden: fqe

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Voor elk ingecheckt bagage item wordt een tarief van 12 euro per persoon, per enkele reis, per te vliegen traject gerekend wanneer u deze vooraf reserveert.
    Stel dat dit zo is, dan ben je misschien met de KLM/Delta vanaf Brussel wel beter af. Voorbeeld 30 april, retour 7 mei.



    Het zal toch echt heel lastig worden om echt voordelige tickets in die periode te vinden.



  10. Top | #20
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Ja ik weet dat het vanaf brussel voordeliger is maar brussel is voor ons zeker 3,5 uur rijden en dat vind ik toch echt iets te ver.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •