Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 108

Onderwerp: Vliegen met Virgin

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Vliegen met Virgin

    Tip: Iedereen die met Virgin Atlantic vliegt kan voor de terugreis van 10 tot 13 uur inchecken op het kantoor in DownTown Disney. Het kantoor kun je vinden links van het theater Cirque du Soleil. Je kunt dan tevens je koffers achterlaten. Je betaalt overigens wel 10 dollar per persoon.

  2. Top | #2
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Vliegen met Virgin

    Hoi,

    Ik zag een leuke verbinding met BA + Virgin via Manchester voor de meivakantie 2010. Over de overstaptijd maak ik me niet zo'n zorgen, ik ken het vliegveld en het is relatief klein. Maar worden de koffers doorgelabeld? Het zijn immers 2 verschillende maatschappijen?

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Goede vraag. Als ik hier kijk dan zijn het geen Codesharing partners: http://www.virgin-atlantic.com/en/gb...ines/index.jsp
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Ik heb Virgin even gemaild, als ik antwoord heb zal ik het posten.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Wil je kwijt waar je de aanbieding hebt gezien?

    Wij zijn afgelopen mei met VLM - Virgin via Antwerpen-Manchester-Orlando gevlogen en dat is prima gegaan.

    Je schrijft dat je Manchester kent maar een terminal wissel kost hier toch echt behoorlijk wat tijd is onze ervaring...

  6. Top | #6
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Tuurlijk, het was op www.budgetair.nl

    Ik heb inmiddels ook antwoord gekregen:

    Passenger can make a through check-in when he has both the flights (sector) booked on one reservation (Virgin Paper). Through check-in allows Virgin Atlantic to check a passenger through to their destination when there are other carriers providing the onward connection. The passenger will be issued a boarding pass for the Virgin sector and the other airlines sector and baggage will be tagged through to the final destination.

    The criteria for through check-in of baggage is as follows.

    1)The passenger has a confirmed (OK Status) onward ticket for all sectors that they wish to check their baggage onto. AND Virgin have an Interline agreement with the particular airline.

    2)The arrival flight must be on the same day as the departure, or when on the next day there is a connection of 12 hours or less between the flights.

    3)The transfer from one airport to another is not required.

    4)That the minimum connecting times are respected.

    If you have further queries I would suggest you to contact our Contact Centre. Any of our advisors will be pleased to help.

    http://www.virgin-atlantic.com/customerrelations/contact_us/phone.jsp

    We hope to be able to welcome you onboard soon.

    Omdat mijn moeder me vanmorgen verraste met de boodschap dat ze graag meewillen naar Florida hebben we toch voor Martinair gekozen (vanmorgen geboekt).



  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Omdat mijn moeder me vanmorgen verraste met de boodschap dat ze graag meewillen naar Florida hebben we toch voor Martinair gekozen (vanmorgen geboekt).
    Ik snap die redenatie nog steeds niet. Kinderen, grootouders of wat dan ook wordt vaak aangehaald om rechtstreeks te vliegen. Zonder echt een sluitende verklaring. Zoals al vaak hier besproken heeft rechtstreeks vliegen voordelen, maar ook zeker nadelen.

    Maar misschien is heet zoiets als het kopen van een televisie: ik kies dan ook vaak voor een Philips.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    Wij hebben dit jaar United gevlogen en dat is ons prima bevallen, opa en oma vliegen liever zonder tussenstop... en Martinair viel ons qua prijs niet tegen. We zien wel hoe het loopt. Ik heb genoeg gelezen op het forum om de nadelen en de voordelen te kennen volgens mij maar als het die mensen gerust stelt (opa en oma) dan doe ik het liever zoals zij het willen, het is voor hen tenslotte ook de eerste keer dat ze de plas overvliegen. En onze TV is geen Philips

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen met Virgin?

    iemand al een keer de overstap gemaakt in Manchester (Van KLM naar Virgin Atlantic)?
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Vliegen met Virgin

    Dat vraag ik me ook af.
    En hoe is het, vliegen met Virgin?
    Net zo prettig als bijv met Continental?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •