Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Vliegtuigstoelen

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Vliegtuigstoelen

    Hallo,

    Wij zijn aan het zoeken naar de beste prijzen voor onze vakantie.. We blijven Hollanders ! Maar wat we net zo belangrijk vinden is de beenruimte. Ton is bijna 2 meter en om nu als een sardientje opgevouwen te zitten voor een uurtje of 10..? Mwaah, nee bedankt !

    Wie heeft er ervaringen met maatschappijen? Ik weet dat je bij Martinair voor ong 100 pp (heen en terug) een Comfort Class stoel kunt krijgen. Dat hebben we ook echt wel voor over, want het is het echt waard !
    Maar weet iemand een maatschappij die die beenruimte al automatisch heeft ?
    Op de sites van bijvoorbeeld KLM kom je wel diverse soorten plaatsen tegen maar nergens de afstandsmaten of zoiets.

    Groeten

  2. Top | #2
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Automatisch weet ik niet maar wij hebben gevlogen met Air Berlin en de XXL seats waren prima.
    Was 60 Euro per stoel.
    Wat wel grappig,nou ja grappig, was dat we zo ongeveer de deze stoelen uitgekeken werden.
    Op de heenvlucht werden we aangesproken door een boze meneer die meende dat wij geen recht hadden op deze stoelen omdat hij vond dat het een ideaal speelplekje voor zijn kinderen was en schandalig dat we niet wilden ruilen.:-\"

    Op de terugvlucht werd ik op mijn schouder getik door een Duitse dame kennelijk van Nederlandse afkomst die hoogst verontwaardigd vroeg wie ik omgekocht had voor een "speciale behandeling".#-o
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Kijk even hier http://www.seatguru.com/ en je weet alles!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    ...behalve Martinair, want die staat niet op seatguru...

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Het Westland!
    Berichten
    30

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Weet iemand wat een drawback is dan??? In het woordenboek staat nadelig... dus misschien niet gunstig maar vaak wel bij een nooduitgang en dus meer beenruimte!!
    10-21 februari 2010 naar Florida geweest!

  6. Top | #6

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JanineB Bekijk Berichten
    Weet iemand wat een drawback is dan??? In het woordenboek staat nadelig... dus misschien niet gunstig maar vaak wel bij een nooduitgang en dus meer beenruimte!!
    Omdat je bij een nooduitgang zit wordt je geacht te assisteren bij eventuele noodgevallen en dat kan een behoorlijk nadeel zijn als je niet sterk in je schoenen staat.
    Al is de kans hierop natuurlijk wel erg klein.
    Tevens kun je gevraagd worden om van stoel te ruilen als er iemand aan boord is die de extra beenruimte meer nodig heeft, om bijvoorbeeld medische redenen

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Als er geen raam is wordt deze plaats ook vermeldt als drawback.

    Groetjes Henke

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Tevens kun je gevraagd worden om van stoel te ruilen als er iemand aan boord is die de extra beenruimte meer nodig heeft, om bijvoorbeeld medische redenen
    Om te assisteren moet je fit zijn, medisch indicatie is geen reden(meer) om zo'n plaats te claimen

  9. Top | #9
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Tevens kun je gevraagd worden om van stoel te ruilen als er iemand aan boord is die de extra beenruimte meer nodig heeft, om bijvoorbeeld medische redenen
    Lijkt me stug. Op de eerste plaats moet je betalen voor zo'n stoel.
    Verder hadden we deze stoelen speciaal gereserveerd omdat ik "rare" benen heb overgehouden na mijn chemokuur.
    Een beetje extra plaats is een must voor mij.
    Dan zou ik dus mijn betaalde stoel op moeten geven omdat ik geen briefje van de dokter heb maar wel nodig heb ?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegtuigstoelen

    In hoeverre ben jij in staat om andere mensen te helpen indien er zich een ongeluk voordoet?
    Lijkt me trouwens sterk dat iemand voor medische redenen daar komt te zitten. Het is een nooduitgang!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •