Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Jerry's Famous Deli

  1. Top | #1
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Jerry's Famous Deli

    Heeft iemand een leuke/lekkere ervaring met Jerry's Famous Deli in Miami ?

    Groetjes,
    Walter

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Jerry's Famous Deli

    Wij hebben er 3x gegeten juli 2008. Het eten was goed en veel. De fooi is wel gelijk op de rekening inbegrepen (dacht 18%). Je kan ook buiten eten, maar dat vonden we zelf te druk i.v.m. het verkeer.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Jerry's Famous Deli

    Jerry`s famous deli is dicht! Jammer, ik vond het een gezichtsbepalende zaak in South beach en het stond garant voor een copieus ontbijt. Op de deur een berichtje waar ik uit opmaak dat ze niet meer open gaan.

  4. Top | #4
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Jerry's Famous Deli

    Wij stonden 11 juli jl. voor een gesloten deur. Er waren wel een paar mensen binnen, maar het was inderdaad dicht. Vroeg me toen af of het maar voor een dag was of voor langer. Het zag er niet uit als voor altijd dicht vond ik. Wij hebben er nooit gegeten, wel goede berichten over gelezen.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  5. Top | #5
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Jerry's Famous Deli

    Mwah, kan er niet om treuren. Als je buiten zou eten zat je vol in de stinkende uitlaatgassen van taxi's, bussen en andere auto's.. en binnen heb ik behoorlijk moeten lachen om de cordon bleu die ik geloof ik had besteld. Dat was gewoon een kipschnitzel met daarOP een plak ham en een plak kaas. Ja, zo kan ik ook wel 600+ dingen op het menu zetten. Maar goed, mijn ervaring is van 4 jaar terug, er wil nog wel eens wat veranderen, maar voor mij was het toen eens en nooit weer, teveel andere goede tentjes waar je wat kan eten.

    De lease was verlopen en volgens de eigenaar van JFD zal waarschijnlijk Senor Frogs hier in komen.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Jerry's Famous Deli

    De zaak heet tegenwoordig inderdaad Señor Frogs en dat is overdag een restaurant met een Mexicaanse touch en 's avonds een hippe club met meer lawaai dan goed voor mij is (moet de leeftijd zijn).

    Wij hebben er geluncht en de fajita's die mijn zoon nam, waren verrukkelijk. Ik had een "mexican burger" met zeer pittige guacamole, ook zeer aan te bevelen en mijn vrouw had een portie goede chicken wings genomen en een mojito.

    Van het schitterende art-deco interieur ten tijde van Jerry's Famous Deli is weinig meer over.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Jerry's Famous Deli

    Heb ik toch nog iets speciaals meegemaakt, dus. Hippe club met veel herrie, dat is inherent aan South Beach.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •