Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Harley Davidson

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard Harley Davidson spullen

    hoi allemaal,

    Daar mijn vader een grote Harley Davidson fan is, wil ik zeker wat HD materiaal (vooral kleding) meebrengen voor hem.

    Hebben jullie mss goede adressen waar ik HD stuff kan vinden.

    (heb reeds 2 adressen van Harley dealers nl.

    orlando harley davidson
    south shop & rental headquarters
    5881 W irlo
    bronson hwy
    hwy 192 kissimmee

    en

    OHD Gear Store-Palms
    6000 West Osceola Parkway
    Kissimmee, FL 34746


    hebben jullie soms nog aanraders ???

    alvast mercikes.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Orlando HD heeft 4 zaken ; de grootste zit aan de Interstate 4, afslag John Young Parkway, 2 aan de US192 (W Irlo), 1 (de nieuwste) schuin tegenover Old Town en de andere net over het spoor iets voorbij Kissimmee Main Street en nummer 4 (alleen kleding en gadgets) op International Drive bij Sand Lake Road.

    Daytona HD heeft 2 zaken (binnenkort 3, er komt een hele grote bij), de grootste aan North Beach Street tussen Int. Speedway en Main Street, en de kledingshop aan Main Street. Hier vindt je ook Choppers World en de Easyrider Store. Verder nog Miller's Custom Parts aan de A1A/South Ridgewood Avenue. Ook zeer de moeite waard.

    Als je dan nog geld overhebt :wink: , bij iedere souveniershop, en dat zijn er erg veel, zowel in Orlando als Daytona verkopen ze wel Harley shirts e.d.

    In de buurt zitten ook nog wel een paar dealers en zo (Ocala is ook een grote) maar het is wel veel van hetzelfde. Kijk anders ook even op www.harley-davidson.com bij de dealer locator
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Harley Davidson

    De echte Harley fanaten (net als wij) gaan bij alle Harley Davidson shops even kijken, zo vonden wij deze Harley "store" in Downtown Disney tijdens onze vakantie in 2005.


    de kleinste Harley Davidson store ter wereld ........

    (wel grappig)

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Harley Davidson

    Volgens mij is dit alleen de reclamezuil van de store die naast de Adventurers Club op Pleasure Island zit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 17:43. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard



    Deze foto is vorig jaar gemaakt op de highway 192.
    Ook dit jaar weer geweest! :lol: :lol:

    Gr marisca 8
    Ps: Ik had deze foto volgens mij al eens geplaatst! ops: ops:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ach, een beetje "onderdrijven" mag toch wel ops:
    Maar de nieuwe toko aan de 192, Orlando HD South, heb ik ook al een paar keer met mijn bezoek vereerd, en zelfs een peperduur (voor US begrippen) T-shirt lichter gemaakt, onder andere.
    Maar ik vindt de Old Factory Store van Orlando HD aan de I4 toch het mooist, ondanks dat hij "kleiner"is dan de nieuwe Daytona aanwinst. Dick Farmer, baasje van Orlando HD heeft goed vooruit geboerd.

    De eerste keer dat wij hem bezochten (late 80's) had hij nog maar 1 zaak, aan de schimmige North OBT in een niet al te frisse buurt, vlak bij de Citrus Bowl.
    Daar heb ik nog wat leuke gifts van, netjes in plastic bewaart. Later kwam de "Annex" aan de 192, net over het spoor, voorbij OBT en de kledingshop op I-Drive / Sand Lake, maar het bleef een beetje shabby.

    En nu dus de laatste aanwinst aan de 192 (de andere is dicht) t.o. Old Town, de mooie Old Factory (waar de eerste week Maart de Daytona tegenhanger, Orlando Bike Week wordt gehouden), de I-drive shop en zelfs een winkel in Disney. En nog één op MCO, voor de vergeetachtigen.
    Niete Slegte :wink: .

    Nou, dat verhaaltje ben ik ook weer even mooi kwijt 8)


    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Harley Davidson

    Hallo,

    Wie is er ook zo gek van Harley Davidson?
    Nou willen wij een dagje naar St. Augustine en daarbij kom je ongeveer langs Ormond Beach, de grootste HD winkel.

    Wie is hier al eens geweest?
    En heeft misschien foto's?
    Hoe lang kan je er ongeveer rondlopen?

    Alvast bedankt
    Ed

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Harley Davidson

    Ta2 Gerrit. Zie ook zijn reisverslagen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Harley Davidson

    Ach, ik kom er wel eens, en het is inderdaad de grootste HD dealer (tot nu toe :-)).
    Hij (Bruce Rossmeyer)is omringd door nog meer motorzaken, en een paar uur sla je er zo stuk.

    Let wel, je komt er op weg naar St. A. alleen langs als je de I95 volgt, niet de kustweg.
    Foto's staan in de laatste paar Florida (hij is open sinds 2005/6) verslagen op onze reissite.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Harley Davidson

    Ik ben geen speciale motor- of HD fan, maar in oktober j.l. kwamen we er toevallig langs. Is een gigantische zaak en je kijkt je ogen uit. Voor vaders en zonen een bezoek waard en ook voor moeders en dochters hebben ze er leuke dingen. Een goed gevulde portemonnee of cc met hoge limiet is wenselijk.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •