Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 110

Onderwerp: Clearwater Beach

  1. Top | #81
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Clearwater Beach

    Hoi pbec,
    Clearwater heeft inderdaad schitterende stranden. Net zoals de rest van de Golf van Mexico trouwens.

    Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over Clearwater.
    Heb je hier al wat aan?

    Voor hotels kun je eens kijken in de afdeling Accommodaties in Florida, waar ook een onderwerp voor jou is: Hotel gezocht: Clearwater Beach
    Daar kun je ook je aanvullende vragen stellen.

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #82
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: clearwater beach

    Hoi,
    Als je mijn blog leest van januari 2012 kun je op de donderdag (dag6) lezen van mijn belevenissen in Clearwater Beach.
    Ook staat er een foto bij van het Hotel waar wij al twee keer hebben gezeten een paar dagen, prima hotel!

    Groetjes, Remco

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    77

    Standaard Re: clearwater beach

    Hoi Remco,
    In je blog van januari 2012 (erg leuk trouwens) schrijf je over de zomer ervoor toen jullie 4 dagen in Clearwater waren. Heb je daar ook een blog van bijgehouden? Toevallig hebben wij voor juli in dat hotel geboekt en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en wat je allemaal in Clearwater hebt gedaan.
    Groetjes Hylke (die je link van de villa gelijk opgeslagen heeft)

  4. Top | #84
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Clearwater Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axzel Bekijk Berichten
    Weet iemand hoe het met stingrays zit trouwens? nadat mijn vriendin een berichtje hierover heeft gelezen is ze doodsbang!
    Wij zijn in 2010 in Clearwater Beach en daar ben ik gestoken door een stingray. Een erg pijnlijke ervaring. Je kunt er meer over lezen op mijn blog. (Dinsdag 31 augustus).
    http://familygoesflorida2010.blogspo...-augustus.html

    Ondanks de ervaring ben ik in de jaren erna gewoon weer de zee in gegaan. Wat ik ervan geleerd heb is dat je je voeten niet op moet tillen, maar overde grond moet schuifelen. Mocht ik echt roggen zien zwemmen, zou ik de zee niet meer ingaan, maar zie ik ze niet, dan ga ik lekker het water in.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  5. Top | #85
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Clearwater Beach

    Visit Florida in Clearwater:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #86
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Clearwater Beach


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #87
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Clearwater Beach

    zit toevallig net even het filmpje te kijken wat geplaatst is op 8-4 door michael66
    wij hebben daar vorig jaar mei gegeten...he is werkelijk prachtig daar aan het strand
    maar qua eten is het echt de slechtste plaats waar we ooit gegeten hebben in Florida
    de vis komt regel recht uit de frietpan, door en door vet op je bord
    en de frietjes waren taai, het fruit wat onze zoon kreeg was op het randje...
    we hebben laten weten wat we er van vonden, ons eten laten staan ,afgerekend en weg
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #88
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Stranden ten noorden van Clearwater

    Honeymoon Island is heel erg rustig en mooi!

  9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Stranden ten noorden van Clearwater

    Lannie, moet je de state park fees betalen om naar het strand in Honeymoon island te gaan? En op de foto's die ik kan vinden lijkt het nogal rotsig, zodat je er niet zo makkelijk de zee in loopt, of valt dat mee?

  10. Top | #90
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Stranden ten noorden van Clearwater

    De toegang is inderdaad net zoals bij de andere State Parken, 5 dollar. Er zijn hele mooie zandstranden waarbij je zo de zee in loopt. Kan me niet zo herinneren dat het rotsig was.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •