Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 110

Onderwerp: Clearwater Beach

  1. Top | #61
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Clearwater Beach

    Die reistijd klopt wel hoor {Monique}...
    Ik weet niet of je al wat te doen hebt in Clearwater Beach, maar lees mijn reisverslag eens door, je hoeft alleen maar deze dag te lezen:
    http://remcoflorida-januari2012.blog...2012-meet.html

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Berichten
    35

    Standaard Re: Clearwater Beach

    Thanks allemaal. We gaan eerst naar CMA om dolfijn Winter te zien. Je mag dan gratis parkeren op hun terrein. Daarna gaan we de Groupon actie dolfijn tour doen van Tropics Boat Tours. Da's een mijl verder. Toch nét één straat te ver op te lopen, met kinderen, denk ik. Dus dan moet ik ergens zien te parkeren... rond 1.45 uur.

    Bij nader inzien moet een mijltje toch niet te ver zijn.
    Laatst gewijzigd door {Monique}; 02-05-12 om 08:47.

  3. Top | #63
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Clearwater Beach of St Pete Beach

    Wie heeft zowel Clearwater Beach als St Pete Beach weleens bezocht? Onze bedoeling was om naar Clearwater Beach te gaan omdat je daar de Pier 60 heb waar van alles te doen is. Maar nu las ik ook op het forum dat er nog een pier is bij St Pete Beach. Waar is het dan leuker om te overnachten? En qua dineren/ontbijten is er bij beide plaatsen genoeg keus?
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #64
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    Wij zijn in Clearwaterbeach geweest, leuke plaats. Was toen wij er in Mei 2010 waren wel erg druk.
    Wij hebben overnacht in het Hilton Clearwaterbeach. Vond het een erg mooi hotel, leuke zitjes op het strand.

    http://www3.hilton.com/en/hotels/flo...BHF/index.html
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 21-01-13 om 17:14.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #65
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    Wij zijn allebei geweest en geven de voorkeur aan Clearwater Beach. De sfeer op de Pier met alle artiesten en standwerkers 's avonds is erg leuk. We hebben er bij verschillende restaurantjes lekker gegeten, zowel voor het diner als het ontbijt. Wij hebben 4 nachten in het Windham Garden (via usafunvactions) gezeten. Let op! Bij het strand/pier vragen ze veel geld voor parkeren, dit terwijl iets verder parkeren 's avonds na 18:00 uur vaak gratis is. En wat je natuurlijk absoluut niet mag missen in Clearwater Beach is Little Toot!! Daarnaast hebben wij vanuit Clearwater Beach een bezoek gebracht aan het prachtige Honeymoon Island. Succes met je beslissing!

  6. Top | #66

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    Ons mobile home in Dunedin is vlak bij Clearwater, daarom komen we veel vaker in Clearwater dan St Pete. Clearwater is een stuk kleiner dan St Pete beach en daardoor bijna niet te vergelijken. Clearwater is erg gezellig met vaak straattheater bij de pier soms in combinatie met een kleine markt. Eetgelegenheid is er voldoende, is er vaak wel druk zeker bij de populaire restaurants!! Tijdig reserveren is een aanrader. St Pete is ook erg leuk, we hebben eens een guided tour gedaan op een Segway, echt een aanrader. Verder kun je Fort de Soto park bezoeken, prachtig stukje strand! Hier zijn geen restaurants dan moet je weer naar St Pete Beach. Als jullie tijd hebben beiden zijn de moeite waard.

  7. Top | #67
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    Het lijken me inderdaad allebei erg leuke plaatsen..maar mijn gevoel zegt toch steeds meer richting Clearwater Beach. We wilden sowieso een boottocht maken en ik heb vorige week Dolphin's Tale gezien en dat aquarium zit ook daar. Allebei bezoeken heb ik helaas geen tijd voor,druk schema haha. Maar St Pete beach komt op mn lijstje voor hopelijk een volgende keer. Bedankt voor de reacties en tips.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  8. Top | #68
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    om te overnachten is dit echt een aanrader http://www.coconutcovesuites.com/
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #69
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    Wij zitten ook in de buurt van Clearwater beach deze zomer, heeft iemand nog goede tips m.b.t. parkeren? Hoe zit het op het strand, zitten veel mensen op hun handdoekje of is het gebruikelijk om stoelen te huren? Is dit duur?

  10. Top | #70
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Clearwater Beach of St Pete Beach

    Ik ben er uit.. we gaan naar Clearwater Beach en verblijven een nacht in het Marriott Suites on Sand Key.. moet zeggen dat het er op de plaatjes erg mooi uitziet. En er gaat een trolley langs het hotel die je naar Pier 60 area kan brengen. Ben helemaal in mn nopjes .
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •