Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 110

Onderwerp: Clearwater Beach

  1. Top | #1

    Standaard Clearwater Beach

    Op 10 juli gaan we met het gezinnetje naar Florida. We hebben daar 2 overnachtingen in Miami, daarna 2 overnachtingen op Key West. dan richting Sanibel, maar onderweg willen we de Everglades nog bekijken, dan lijkt het mij verstandig om een overnachting te nemen in Napels of zouden we Sanibel nog kunnen halen op een redelijke tijd? Na 2 dagen Sanibel willen we richting St Pete Beach of Clearweater (voor 3 dagen), maar daar zijn we nog niet helemaal uit, graag zou ik jullie mening daar over willen lezen (wordt het St Pete Beach of Clearweater?). Tenslotte gaan we nog 4 dagen Orlando. ps.>hebben jullie nog tips voor kaarten voor de tomtom 500. Bedankt alvast, danoontje
    :wink:

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wordt het St. Pete beach of Clearwater?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danone
    ... met het gezinnetje naar Florida ...
    ... (wordt het St Pete Beach of Clearweater?) ...
    Met gezinnetje ...: Dan zou ik Clearwater Beach doen! Daar heb je een mooi strand met een mooie pier, je kunt er mooie datrips doen met de boot om dolfijnen te zien, etc.

    Zo te zien aan je reisschema ben je rond 14/15/16/17 juli in die buurt. Dan is er helaas geen thuiswedstrijd van de Devil Rays (baseball). Als dat wel zo zou zijn, zou ik je wel aanraden om naar St. Pete Beach te gaan, da's dichterbij het stadion. Voor de rest is er niet zoveel te doen in St. Pete Beach, behalve een leuke scrapbookwinkel dan (Srapbooking in Paradise), maar daar zijn ook wel betere alternatieven voor te vinden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Ik zou ook voor Clearwater beach kiezen. Is een heel mooi strand en genoeg te doen. Wij zijn begin Mei nog daar geweest, jammer genoeg maar 1 dag. We hadden er echter 3 gepland.
    Geef mij maar de parken. 3 dagen zee is voor mij genoeg. Vergeet zeker geen boottocht te maken --> dolfijnen kijken. en neem dan vooral geen grote speedboot. Die gaan alleen maar snel en je ziet niets. Het is best wel leuk, maar naar 10 minuten is daar de lol vanaf. Neem een klein bootje. even informeren en je hebt een leuk tijdverdrijf.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-08-11 om 22:45. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #4
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    We hebben dit jaar niet geslapen in Clearwater Beach. We zijn er 2 jaar achter elkaar geweest,maar dat is al enige jaartjes terug. Wij hebben toen niet op voorhand geboekt, en hebben toen een hotel gezocht dat meteen aan het strand lag. Hotels waren allebei prima, niets bijzonders maar goed. Ik weet niet meer welk hotel wij hebben gehad. Maar normaal gesproken is er altijd wel iets te krijgen.
    Let wel op mocht je in het weekend daar heen gaan. Dan is het er altijd druk.

    Hopelijk vind je een leuk hotelletje. Gaat wel lukken, er is normaal gesproken genoeg aanbod.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-08-11 om 22:44. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #5
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danone
    welk hotel zijn jullie daar geweest en zou je die ons ook aanbevelen?
    Wij zijn vorig jaar in Clearwater geweest, welliswaar niet in een horel dit keer maar we hebben diverse keren hier gelogeerd. Kijk hier maar eens.
    The Sea Wake Inn (Best Western) is niet duur en aan het strand met koelkastje en magnetron, als je de brug overgaat kom je in Sand Key Park, erg mooi.
    Veel plezier!

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik heb een paar jaar terug in het Best Western Sea Stone Resort & Suites gezeten, in het hotel-gedeelte. Wat een drama. Kleine kamer, wel met koelkast en magnetron. Het hotel verkeerd in een zeer slechte staat van onderhoud. Toen wij er waren was men bezig de afbrokkelende betonranden te maskeren met aluminium strips. En het deck rond het zwembad was geheel vergaan.

    Absolute afrader, dus.

    Overigens lijken de suites in het aangrenzende gebouw veel beter te zijn.

    Vlakbij dit hotel zit nog een Best Western: het Best Western Sea Wake Beach Resort. Dat staat direct aan het strand en is stukken beter dan het Sea Stone.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Vlakbij dit hotel zit nog een Best Western: het Best Western Sea Wake Beach Resort. Dat staat direct aan het strand en is stukken beter dan het Sea Stone.
    Ja, exact degene die ik bedoel!

    Je kunt, als je niet veel wilt zien, het beste over de interstate gaan. Eventueel kun je bij Miami er even afgaan om de Everglades te bekijken. Miami-Clearwater is 5 uur rijden. Key West-Miami is toch ook wel 3 uur rijden en dan ligt het eraan of het wel of niet druk is. Het is maar een 2baansweg.

    Net voor Clearwater Beach zit ook nog het Sheraton Sand Key. Prachtig hotel, maar wat duurder. Een enorm groot wit privé strand en zwembaden.....

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijke
    Ik las hier iets over basebal in st. Petersburg.
    Is er rond 19,20 en 21 Juli wel basebal in st. Petersburg, want dan zijn wij daar ook. Misschien wel leuk om mee te nemen.
    Zeker leuk om mee te nemen. Alleen op 21 juli is er een thuiswedstrijd van de Devil Rays, begint om 19.15 uur. Zie het schedule.

    Als je hier verder nog vragen over hebt: zie de onderwerpen onder "American Sports in Florida" elders op het forum.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    13

    Standaard Clearwater Beach Alert

    Hallo allemaal,

    Even een kleine waarschuwing voor de mensen die op korte termijn naar Clearwater Beach gaan.

    Twee maanden geleden zijn wij er geweest met hoop en goede verwachtingen. Het viel ontzettend tegen. De stranden zijn inderdaad prachtig en de dolfijnen zwemmen letterlijk voor je voeten, maar:

    - bijna alle winkels en cafés zijn gesloten (zelfs de McDonald's!);
    - de boulevard is één grote bouwput;
    - er is niets te beleven!

    De reden hiervoor is een grootscheepse renovatie en upgrading van de badplaats. Naar verwacht zullen de werkzaamheden tot juli 2008 duren.

    Dus als advies: ga erheen, lig op het strand en dan als de gesmeerde bliksem naar de volgende plaats! Wij hebben er 2 nachten verbleven en dat was geen aanrader.

    Wim

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Clearwater Beach Alert

    Hoi Wim,
    Tsja, dat zat er wel al langer aan te komen.

    Op dit moment speelt er in die regio een grote discussie. De politiek heeft een tijd lang "gegokt" op projectontwikkelaars die allerlei verloederde hotels hebben opgekocht en omgebouwd tot condo's, die weer lekker belasting opbrengen voor de staat. Daarnaast is er te weinig geïnvesteerd in de toeristenindustrie, waardoor er nu een terugloop is van het aantal mensen dat de regio bezoekt (daar is uiteraard ook de hoge benzineprijs schuldig aan).

    Hier vind je een artikel dat een paar dagen gelden in de St. Petersburg Times stond. Voorals de commentaren van de lezers spreken boekdelen.

    Bedankt in ieder geval voor je waarschuwing. Maar misschien juist wel een goeie tip voor mij om daar voor mijn aanstaande trip juist wel te boeken, de prijzen zullen wel wat lager zijn vanwege de overlast.

    En nu maar hopen dat het allemaal niet zolang gaat duren als de vernieuwing van de US192 in Kissimmee (jaaaaaren!).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-08 om 23:12.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •