Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Vissen in Florida

  1. Top | #41
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vissen in Florida

    Waarom gaan jullie niet een dagje (of meer) naar de Keys, als je daar zelf een boot huurt kun je vissen in de Gulfstream. Qua prijs is dit ook voordelig. Wij hebben vorige jaar de Angler 230 gehuurd, dit is echt een super boot. Ook door hoge golven gingen we makkelijk de Gulfstream op. ( van bump and jump marathon)

    Great for offshore fishing or just exploring and snorkeling, the Angler 230 comes with all the same equipment as the 22s plus nice retractable outriggers, in-floor fish boxes with pump-out, and more advanced electronics.
    DAILY: $295
    WEEKLY: $1390
    HALF DAY: $210


    MAX CAPACITY: 8 Adults
    TOP: T Top OR Bimini
    POWER: 225HP Yamaha 4-Stroke Engines

    OUR FISHING BOATS COME STANDARD WITH:
    Color Charting GPS
    Livewell
    Fishfinder
    Nice clean cushions
    All safety equipment required by law
    Laatst gewijzigd door angelique100; 12-07-13 om 22:01.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  2. Top | #42

    Standaard Re: Vissen

    Ik heb dat ook gevraagd aan de locale mensen daar. Ook bij Brass -pro shops, antwoord was. Al wat je aan de Zee-kant vist heb je niksnodig. Verder even vragen aan de mensen of je in een haven wel of niet mag vissen, meestal NIET, Hun zeiden dat je als tourist met rust gelaten wordt en dat ze nog nooit iemand van een soort van controleur gezien hebben. DUS !!! vissen maar

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker Raffie_CT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Deurne (Eindhoven)
    Berichten
    41

    Standaard Re: Vissen

    Wij organiseren visreizen naar de Florida Keys inmiddels en geloof me, als je in de havens gaat vissen is de kans 99% dat je een boete krijgt of in het water belandt door een "vriendelijke" schouderklop van een kapitein of havenmeester. Ik ben er de hele maand oktober geweest en in elke haven staan borden dat het verboden is te vissen, dus beter niet doen.
    Wij gaan voor de 1e keer in 2013 naar de US
    29-09 tm 13-10 Florida Keys Islamorada
    13-10 tm 30-10 SF-LA-SD-LV Roadbear Camper

  4. Top | #44

    Standaard Re: Vissen in Florida

    In de haven in Key West om 16.00 uur gaan ze de Tapon`s eten geven. Vissen kunnen geen horloge kijken maar die wel. een stuk of 40 zie je wel. wat een grote viussen zijn dat. moet je zeker eens gaan zien

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vissen in Florida

    Mijn man is een fervent visser en nu wil hij graag tijdens onze vakantie in augustus graag een dag gaan zeevissen.
    wij verblijven in de buurt van Orlando.
    iemand ervaring met een dag zeevissen. Waar en bij wie zou je dit het beste kunnen doen.
    alle tips, ervaringen zijn welkom.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •