Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Favoriete USA sport en team

  1. Top | #1
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Favoriete USA sport en team

    Ik ben wel nieuwsgierig naar de forumleden hun favoriete Amerikaanse sport en welk team in het bijzonder dan.

    Ik zal uiteraard zelf beginnen:
    Mijn favoriete sport is ijshockey (NHL, www.nhl.com ) in verband met de snelheid en de hardheid van de sport. Mijn favoriete team is de Boston Bruins, 1 van de original-6. Boston heeft een vrij fysieke spelstijl en een rijke historie die je terugziet in het stadion. Helaas na een geweldig seizoen hebben ze dit jaar in de kwartfinale verloren van Carolina.

    PS: waarom zijn wij in Nederland zo belabberd in Ijshockey. We zijn zo ongeveer het beste land ter wereld wat betreft schaatsen en ook in veldhockey zijn we een van 's werelds toptemas. Gecombineerd lijkt het nergens op.

  2. Top | #2

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Mijn favoriete sport is American Football, dit vanwege de snel en hardheid van het spel maar ook de gehele entourage erom heen en hoe de fans meeleven. Favoriete team is de The Chicago Bears. Reden is niet zo onderbouwt als de jouwe :P maar het was het eerste team dat ik ooit heb zien spelen en is me altijd bij gebleven. Ze maakte in het laatste Quarter 2 touchdowns en een fieldgoal wat een hoop spectakel gaf gezien ze met 2 touchdowns achter stonden . super wedstrijd in ieder geval

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Mijn favoriete sport is Honkbal en mijn favoriete team zijn de New York Yankees.

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Favoriete kijksport; Dragraces algemeen en in het bijzonder de All Harley www.ahdra.com.

    Favoriete team; voorheen Team McClure (met de Legend Jim McClure), nu Team Mike Romine.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Mijn favoriete sport is de Nascar.
    Favoriete rijder, Juan Pablo Montoya
    Favoriete team, Ganassi Racing.

    Anthonie

    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Favoriet bij mij is het basketball van de NBA met de LA Lakers als mooiste team. Komt vooral uit de tijd van Magic Johnson. Een fantastische speler.

    Door mijn familiebanden in LA waren voorheen ook de Los Angeles Rams van het American Football mijn favoriet. Inmiddels geloof ik verhuisd naar Oakland ofzo. Ander team wat voor mij legendarisch was waren de 49'ers uit San Fransisco met Joe Montana de super quarterback.

    Met honkbal heb ik niet echt veel, maar ga toch dit jaar een potj proberen te bezoeken van de Ray's. Kijken hoe de sfeer is. En helaas ijshockey doen ze niet in de zomer:sad:

  7. Top | #7
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Leuk om te lezen hoe iedereen toch een voorkeur voor zijn eigen sport en eigen team heeft.
    Ik had wel verwacht dat er NBA. MLB en NFL reacties zouden zijn maar NASCAR was niet bij me opgekomen en zeker dragster racen was voor mij een outsider. Ik heb dit weleens op TV gezien maar dan kan het me niet echt bekoren. Ik denk dat de kick er vooral inzit als je er zelf bij bent en het geraas van de motoren hoort, etc.

    Ik wacht nog op andere sportfans (ik mis nog 'wrestling, jai-alai, lacrosse). Ben benieuwd welke sporten en teams nog voorbij komen.

    PS: Vrijdag aanstaande game 7 van de NHL Stanley cup finale (best of 7) tussen Detroit Redwings en Pittsburg Penguins (mijn geld op Detroit) voor de liefhebber. Als je sfeer bij NHL hockey eens wilt proeven moet je deze wedstrijd zeker gaan zien (via TV want kaarten zijn al uitverkocht)

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    dragster racen was voor mij een outsider. Ik heb dit weleens op TV gezien maar dan kan het me niet echt bekoren. Ik denk dat de kick er vooral inzit als je er zelf bij bent en het geraas van de motoren hoort, etc.
    Inderdaad, je moet er bij zijn, en met name in de US is dat een belevenis.
    Je staat bijkans op de baan, en oordoppen zijn dan geen luxe. Vooral het "warmdraaien" is super.
    Horen en zien vergaat je, ethanol op je tong en savonds snuit je zowat een hele binnenband aan rubber uit je neus. Ach, you had to be there

    En dan een kwart mijl onder de 7 seconden, rillingen over je rug.
    Ook in Europa wordt er wel Top Fuel geraced, in Nederland vaak alleen als demo, op vliegveld Drachten. Daar sta je vrij ver van de baan, en dat is toch anders.
    Motoren (en dan liefst HD) genieten mijn voorkeur, maar ook de Funny cars en ander voertuigen (al eens grasmaaiers gezien :-)) gaan er wel in.

    In Nederland hebben we Ton "Zodiac" Pels a.k.a. The Godfather als prominente Top Fuel racer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    Om te doen: geen enkele sport.. ben totaal a-sportief
    Om te kijken: Basketball, dus de NBA. Favoriete team(s): Miami Heat en in het verleden Utah Jazz (Karl "the mailman" Malone).

    Overigens vind ik het nu helemaal heerlijk om Orlando te volgen. Immers de 1e keer in de finale sinds 1996 en 1e keer dat ze een wedstrijd in de finale gewonnen hebben (heb ik begrepen). Zit al vol spanning te wachten op de wedstrijd van vannacht.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  10. Top | #10
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Favoriete USA sport en welk team?

    sport: streetdance
    team: jabbawockeez (america's best dance crew)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •