Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Kosten(besparing) Tips!

  1. Top | #11
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    usareisen gaat prima, dus die tip zou ik zeker gebruiken, wij hebben hier vorige maand ook gehuurd en geen enkel probleem! Winkelen slaat inderdaad het grootste gat in je budget dus reserveer daar een max bedrag voor of doe het NIET (al zou ik dat niet kunnen haha).

    Verder zou ik in de walmart sowieso couponboekjes ophalen (of ergens anders), misschien zit er net iets tussen dat je kunt gebruiken!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Niet shoppen, dan kun je beter thuis blijven :-k :-D
    Ga ervan uit dat je thuis ook kleding ( of zo) moet kopen.
    Koop het dan liever in Fl....... heb je dat ieder geval ook verdient
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Ik vind kamperen tijdens de kerstvakantie in Florida super, maar in de zomer zijn er veel muggen en valt er regelmatig een heftige regenbui. Voor een paar nachtjes is het niet lonend om te gaan kamperen voor de 'besparing'. Juist op de Key's zijn de prijzen van de campings niet echt laag.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker kris65's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Lebbeke
    Berichten
    24

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Pas terug van mijn 1ste orlandovakantie. Wat heb ik daar geleerd ivb met prijsbesparing indien men met 2 personen gaat. Niks boeken op voorhand, de motels concuren mekaar als zot om hun kamers te kunnen verhuren, zijn met mensen in contact geweest die op voorhand geboekt hadden bij ramada motel (prachtig motel tevens met binnen-en buitenzwembad, welnesscenter....ect) op de hwy192, prijs die ze betaalde zonder tax per kamer 59$ zonder ontbijt, ter plaatse werden de kamers aangeboden aan 39$ whit free continental breakfast. We hebben motels gezien die 19.99$ prijsden voor een kamer = eerste besparing.
    bij sommige ticketcentras voor de diverse parken, foellen enorm met inkom tickets die ze meerdere keren verkopen (als ze niet gehandtekend zijn) = soms inkom aan de helft van de prijs. kijken en vergelijken ter plaatse is de boodschap. Zeker geen angst hebben dat je geen slapen vind....tis daar blijkbaar ook crisis .
    reisblog krishilde : www.bloggen.be/krishilde



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •