Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Kosten(besparing) Tips!

  1. Top | #1

    Standaard Kosten(besparing) Tips!

    Hallo!

    Wij(2 broers van 22 en 19 jaar) zijn van plan om deze zomer Florida te bezoeken. Dit willen we 14 dagen lang doen. We zijn bezig met de kosten op een rijtje te zetten. Zie hieronder de lijst:

    Wat: voor 2 personen:
    Vliegreis 910
    auto 655
    Benzine 65
    Overnachting 600
    eten 600
    Seaworld 104
    Everglades 46
    Jetski (slechts 1 persoon:70)
    Onvoorzien (zoasls duckboat,venetanpool, kayak,snorkellen,glass bottom tour,KSC etc)

    Onze reis is overigens als volgt:
    Miami
    Miami naar Orlando
    Orlando naar KSC
    Ksc naar Miami
    Miami naar Key Largo
    Key largo naar key west
    Key west naar Miami

    Een precieze dag indeling hebben we nog niet. Ook hier zijn tips over welkom!

    Hebben jullie tips om de kosten te besparen?

    Alvast bedankt voor de moeite!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Kosten besparen,
    Gebruik om hotels te boeken bv www.priceline.com. kun je bieden op hotels = een stuk goedkoper dan langs de reguliere weg.
    Verder kun je korting coupons gebruiken, bij nagenoeg alle tankstations, malls, winkels kun je ze vinden.

    Ga naar de bekende vreetschuren om te eten.
    eten is er prima. 1 ervan = o.a. pondarosa ook hier zijn vele coupons te verkrijgen.

    Coupons = misschien de keyword vd vakantie.
    voor bijna alles is er wel ergens een coupon te vinden.

    Probeer tanken op de keys te vermijden = een stuk duurder dan de rest van Fl.
    Neem een niet al te grote auto (suv mpv) zijn benzine slurpers, spaart geld.

    Zorg wel voor een credit kaart, vaak een gunstigere koers bij het afschrijven ervan.
    Pin in een supermarkt i.p.v. de pinautomaat ergens langs de straat.
    Zo heb je geen pinkosten.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Als je van plan bent een auto met goldpakket te huren.

    Huur niet twee weken, maar twee keer één week, weer een schone auto en extra tank benzine

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Gezien jullie leeftijd: huur je auto met een Underage pakket. Het is goedkoper om de extra kosten al in Europa te betalen dan dat je dat in de USA doet. Zie bijvoorbeeld hier: http://www.usareisen.de/mietwagen/al...dex_u25_so.htm
    Helaas is de termijn voor vroegboek-korting al voorbij bij USAReisen (was tot eind maart - had je 10% gescheeld).
    De kosten voor je autohuur vind ik trouwens erg hoog. Voor 655 euro huur je twee weken een Full-Size SUV. Ik ga ervan uit dat jullie met z'n tweeen voor een iets kleiner model kiezen. Bijvoorbeeld een Midsize of een Equinox.

    Houd er ook rekening mee dat je voor de prijs van 2 dagen Miami je een week in Orlando kunt slapen. Zelfde geld voor Key Largo en Key West. Dit zijn dure plaatsen om te overnachten. Met je budget van 600 euro zul je het dan ook niet redden.

    Ik vind je lijst met onvoorzien trouwens een beetje vaag. De kosten hiervan kun je nu al opzoeken. Ik zou juist van te voren al willen weten wat ik maximaal kwijt ben. Dan hoef je je ter plaatse geen zorgen meer te maken of het wel of niet binnen je budget valt.

    En wat betreft je dagplanning. Lees eens wat reisverslagen en reisschema's door.
    De meeste kosten bespaar je met het maken van een goede planning. Waarom bezoek je bepaalde plaatsen, wat denk je daar te gaan doen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Waarschijnlijk is je post "eten"ook aan de hoge kant.
    Denk dat dat ook goedkoper kan.
    Als je gaat winkelen eet dan op het foodcourt van de mall.
    Je hebt dan voor rond de $7-$10 een maaltijd.
    En een pizza of een lekker warm gebraden kippetje(wal-mart) zijn ook niet te versmaden.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Heel erg bedankt voor de tips! Ze zijn erg handig!
    Vooral de tip om de auto te huren bij usareisen.de is erg bruikbaar(bespaart een hoop geld!). Geeft dit geen problemen? Het is immers toch een duits bureau, en ik woon nou eenmaal in Nederland.

    Verder zaten we eraan te denken om in Miami en de Key's eventueel op campings te verblijfen. Is dit aan te raden? Bespaart dit kosten? Weet iemand toevallig goedkope adresjes?

    Alvast bedankt!

    PS: De kosten onvoorzien reken ik momenteel op 125 euro pp

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Je kunt rustig een auto huren via usareisen.de. Dat heb ik ook gedaan. Je krijgt via de mail een voucher. Met dat voucher ga je naar de verhuurder en krijg je een auto. Binnen no-time geregeld.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk Berichten
    Verder zaten we eraan te denken om in Miami en de Key's eventueel op campings te verblijfen. Is dit aan te raden? Bespaart dit kosten? Weet iemand toevallig goedkope adresjes?
    voor hotels zou ik toch eens proberen o priceline te gebruiken.
    Je moet bieden, wordt je bod geaccepteerd, heb je prijs.
    altijd laag beginnen.
    Zo had ik 2 jaar geleden een 3 sterren hotel in orlando geboekt voor 30 dollar per dag inclusief ontbijt.
    In miami voor 50 dollar per nacht inclusief ontbijt.
    Reken dat maar eens uit met koers verschil.
    Je met wel een cc hebben.


    campings zijn natuurlijk een optie
    Kijk eens hier:
    http://campflorida.com/campgrounds/
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 03-06-09 om 13:56. Reden: full quote verwijderd
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk Berichten
    Verder zaten we eraan te denken om in Miami en de Key's eventueel op campings te verblijfen. Is dit aan te raden? Bespaart dit kosten? Weet iemand toevallig goedkope adresjes?
    Zie ook:

    Gevraagd: tips over campings in Florida
    Kamperen in de Everglades
    Kamperen

    Reken bij het verblijf op de camping ook het eventuele huren van een tent. Of de aanschaf van een tent bij bijvoorbeeld de Walmart. Als ik zo de prijzen van een camping bekijk dan is het niet erg goedkoop..
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-06-09 om 13:41.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Kosten(besparing) Tips!

    Ik zou zeggen: ga niet winkelen of beperk het in ieder geval.

    Merkartikelen zijn er ongelooflijk voordelig en ook zijn er zoveel leuke en bijzondere dingen te koop. Voor ons zijn alle koopjes altijd de grootste valkuil (maar wel superleuk!),



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •