Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Condors55

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Condors55

    Hallo, ik stel me ook even voor: man, 43, samenwonend, dochter van 12. Voor de geboorte van onze dochter waren we al in de VS geweest (Boston/ Cooperstown/Niagara Falls/Lake Placid/Salem) en zo'n 5 jaar geleden zijn we voor het eerst naar de parken in Orlando gegaan met een huis in Haines City als uitvalsbasis.

    Het jaar daarop hetzelfde maar toen vanaf Kissimmee.

    Nu hebben we het wel gezien in Orlando en gaan we 2 weken naar een huis in Rotonda. Zonder enige twijfel zullen we Ft. Myers, Sarasota, Tampa en wellicht toch nog effe Orlando aan gaan doen. Wat meer afstanden, wat meer rijden, zo kan onze dochter wennen aan het concept dat je de VS eigenlijk gewoon per auto moet zien.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Even voorstellen: Condors55

    Wij zijn dit jaar 4 dagen in Rotonda geweest in een villa. (met 2 kinderen van 8 en 9 jaar)
    Daarvoor zaten we een week in Spring Hill (aan golfbaan) en een week in Orlando (Davenport)

    Ons verblijf in Rotonda vonden wij toch wel het minst. Rotonda bestaat n.l. alleen maar uit villa's en brakliggende grond waar ze misschien ooit nog villa's gaan bouwen.

    Volgend jaar geen Rotonda meer maar liever langer verblijven in Orlando en Spring Hill.

    Groetjes,

    Astrid.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •