Leuk! Ben je specifiek op zoek naar landschappen/gebouwen of mogen het ook pretpark-achtergronden zijn?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik ben momenteel bezig met het maken van een website (http://www.myusaticker.com) speciaal voor nederlandstalige tickers. Ik ben momenteel in een stadium terecht gekomen dat gebruikers zelf een ticker kunnen aanmaken. Echter ben ik nog opzoek naar enkele achtergronden gericht op Florida. Hier heb ik er namelijk zeer weinig van. Mocht iemand een geschikte achtergrond hebben stuur me dan een PB. Natuurlijk zijn andere achtergronden omtrent Amerika ook welkom.
De specificaties waar de achtergrond aan moet voldoen is als volgt.
Afmeting : 450px breedt bij 75px
Formaat : PNG (vb. florida.png)
Ter vermelding tickers mogen worden aangemaakt. Graag hoor ik ook wat jullie van de site vinden.
Laatst gewijzigd door vulpecula; 24-05-09 om 00:26.
Leuk! Ben je specifiek op zoek naar landschappen/gebouwen of mogen het ook pretpark-achtergronden zijn?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Misschien ligt het aan mij maar ik kom niet verder dan stap 2 als ik een ticker wil maken! Dus tot de achtergrond die ik selecteer en dan druk ik op "naar volgende stap" en er gebeurt dus niks.
Gebruik wel Firefox dus!!
Heb hetzelfde probleem met Firefox. Met IE doet hij het wel. Heb het al per PB gemeld aan de TS.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Met sommige browsers was het idd niet mogelijk om verder dan stap 2 te komen. Ik heb dit probleem opgelost. Dus nu moet het wel mogelijk zijn. Ik heb nu met vier browsers getest:
En het is gelukt om een ticker aan te maken en om de preview opnieuw te laden.
- Internet Explorer 7.0.5730.13
- Mozilla Firefox 3.0.10
- Google Chrome 2.0.172.28
- Safari 4 Public Beta (528.17)
Ziet er leuk uit maar is Zuid Oost Amerika nog niet gevuld? Is de enige waar ik geen plaatjes bij krijg... PM me anders maar dan heb ik nog wel wat recente foto's misschien...
Karen
Ik heb idd nog geen achtergronden van Zuid-oost amerika. Mocht je er hebben dan zie ik ze graag tegemoet.
Ik zou zelf graag een ticker achtergrond van Cape Canaveral willen hebben. Mocht iemand die hebben dan zie ik hem graag
Laatst gewijzigd door vulpecula; 24-05-09 om 22:17.
Ik heb op onze reissite behoorlijk wat foto's staan van onze USA reizen.
Daar mag je wat mij aangaat alles uit jatten, knippen en plakken :-)
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited
Hoi,
Hoe maak je ook alweer zo'n een ticker aan?
Groetjes,
Astrid