Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Brood

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Brood

    Hoe zeer ik hier ook meningen lees "brood X is goed" of "brood Y is goed"... Ik kan alleen maar bedenken dat ik nog nooit lekker brood heb gegeten in de VS.
    Zo'n rond "witteke" of een lichtgrof "carréke" met een lekkerer krokante korst, je gaat het niet vinden.
    En dat toasten: dat is prima voor 's morgens, maar als je een pic-nic wilt meenemen... Tja, dan zit je weer opgezadeld met van dat slap gedoe.
    Dus neen: de situatie is er (qua brood) niet op vooruitgegaan in de laatste jaren :-)

  2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Brood

    Probeer eens Wonderbread. Kun je langer op kauwen dan kauwgum, en blijft zonder in te vriezen goed tot je volgende vakantie

    Ik neem ook meestal multigrain whole wheat van de Publix (Marion is van de toast), die is redelijk te kanen. Misschien is het invriezen (in ander topic gezien) wel een idee, want het is de tweede dag een stuk minder hapbaar.
    Volgende keer eens hetzelfde brood, maar dan van de Deli-Bakery, proberen. Is ook kleiner, kan ik wat vaker vers halen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #33
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Brood

    wij halen ook altijd multigrain whole wheat bij de Publix ,tenzij er in ons hotel een goed ontbijt zit..(dus eigenlijk nooit :-/ ), het stokbrood ervan is nog beter...vooral met een gegrilde kip lemon/pepper..maar dat terzijde
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #34
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Brood

    Ik zie het probleem niet zo, je bent op vakantie, dan eet je toch lekker wat goed voorhanden is, en wat bij de cultuur past? ;-)
    Wij nemen vaak pancakes die je zo even in de broodrooster gooit. Ook lekker is het brood met kaneel van de walmart. Qua "gewoon" brood vond ik niks echt super, het cubaanse "stokbrood" was wel te doen, maar om over naar huis te schrijven? Nee.
    Maargoed, is dit alles een probleem? Nee. Ook in de meeste Europese landen vind je geen brood zoals we dat in Nederland hebben.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #35
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Brood

    Oh ja dat kaneelbrood, ook erg lekker! Wij haalden altijd croissantjes bij de Publix in de ochtend, lekker warm en goed te doen. Lekker brood heb ik nog steeds niet gevonden maar gingen altijd naar de Walmart. Zie hier toch wel veel brood van Publix voorbij komen die wel te doen is..die maar eens proberen.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Brood

    Thuis ben ik een echte brood-eter maar dan wel het liefst broodjes (kaiser, ciabatta oid). Het gewone NL brood slaat toch eigenlijk nergens op... Zo'n heel dun plakkie dat je tot een speldenknop kan kneden. Maar goed dat zijn wij gewend. Gewone broodjes (kaiser, ciabatta oid) kan je in Amerika ook gewoon krijgen maar dat speldenknop-kneed-brood dus niet. Het whole grain brood vind ik zoet smaken maar ook daar heb ik niemand over gehoord dus zal wel aan mij liggen. Het Cuban of Italian bread lijkt het meest op een groot (stok)broodje en komt ons dus bekend voor. En natuurlijk niet vergeten een lekkere bagel te nemen. Toen ik in Massachussetts woonde (long time ago) nam ik vaak de cinnamon, raisin bagel. Die is ook zonder te roosteren met een beetje boter erg lekker (maar eigenlijk moet je ze altijd roosteren als het kan).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •