Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Brood

  1. Top | #1
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Brood

    Onze huwelijksreis (13 jaar geleden) heeft haar sporen achtergelaten bij mijn vrouw. Destijds hebben we ruim 3 weken door Florida gereisd op wafels, pancakes, fruit en zeer uitgebreide ontbijtbufetten met chili, vis, vlees en een heleboel zoetigheid maar GEEN NORMAAL BROOD.

    Kan iemand ons vertellen of dit inmiddels anders is in Florida.
    Zijn er ´ketens´ waar normale sandwiches verkocht worden of zelfs, gewone bakkers waar je brood kunt kopen?

    We horen het graag.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Bij de Publix kan je heerlijke vers=D> gesneden Italiaanse broden kopen. Ook wit brood is zeer lekker. Zelf ben ik meer van het bruine brood. Ga ook eens naar de subway heerlijke footlongs met alles er op en er aan

  3. Top | #3
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Bij de Walmart is een 'broodhoek' met allerlei soorten wit, bruin, gesneden, ongesneden, bolletjes, buns, rolls en nog veel meer. Daar zal vast iets bij zitten voor jullie.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Hoe je het ook wendt of keert ... ik vind dat het altijd een beetje behelpen is met lekker brood (en magere yoghurt) Dat zijn de enige voedingsmiddelen die ik een beetje mis tijdens vakanties in de V.S.
    Zeker bij broodafdeling van grotere supermarkten is er best wel wat beter brood verkrijgbaar, maar zodra het verpakt is ... :-&
    Vaak zien broodjes er goed uit, maar dan blijkt toch weer dat ze geen harde korst hebben en die vind ik juist zo lekker of zijn zoetig van smaak.
    Ik neem als alternatief crackers (de volkoren van Wasa zijn verkrijgbaar) of bagels.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Panerabread verkoopt brood en ook zijn lunches met heerlijke soep en salade zijn een bezoek waard, tevens heeft Publix tijdens het weekend croissants en stokbrood.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    je hebt gelijk , maar das een beetje aanpassen aan het land waar je bent vind ik .Zelf hebben wij inderdaad het italiaans brood van publix gekocht wat ik ook het lekkerst vond

  7. Top | #7
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Heel herkenbaar, jaren geleden vroegen wij ons ook af waar we gewoon brood konden kopen. Was bijna niet te vinden. Nu is het heel goed verkrijgbaar. De publix heeft inderdaad erg lekkere belegde broodjes, maar ook een prima broodafdeling. Subway vind je nu bijna op iedere straathoek. Er is de laatste jaren echt veel veranderd.=D>

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Het enige donkerdere bood dat ik lekker vond heb ik gevonden bij Panera Bread, een broodjeszaak die je in meerdere malls tegenkomt, o.a. in The Loop aan John Young Parkway.

    Voor de rest: vooral veel witbrood. Niks mis mee, maar je moet wel even zoeken naar wat je lekker vindt. Ik ben liefhebber van het witbrood (Italian) van de Publix, dat is vooral erg lekker als je het kunt roosteren. Voor de rest: Italian van Walmart. That's it, de rest vind ik niet lekker. Maar da's persoonlijk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Newbie wasp's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    Kijk eens in de Walmart bij de broodhoek.

    Zoek naar Peurto Rican bread en Cuban bread, komt dicht bij Nederlands wit brood,maar dan nog verser en knapperiger.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Brood,brood, gewoon BROOD!!

    wij doen vrijwel elke ochtend vroeg de Publix aan; lekker verse warme Cuban breads!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •