Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: [Hotel] Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard [Hotel] Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    Hallo allemaal,
    Ik heb gelezen dat het Radisson Hotel Lake Buena Vista nieuw is, maar hoe nieuw? En mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit hotel, (het ligt aan I4 en aan 535 -Apopka Vineland Rd) dus ben ik benieuwd of je veel last hebt van het verkeer qua geluid?

    groetjes, Macjac

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Radisson Hotel Lake Buena Vista

    Heb je een link naar de website van dit hotel? Dat maakt het wat makkelijker en kan er ook geen onduidelijkheid bestaan over welk hotel je precies bedoelt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Hotelervaring:Radisson Hotel Lake Buena Vista

    Inderdaad Michael66 hier komt hij dan http://www.radisson.com/hotels/fllabuvi
    Op deze site kun je meer informatie vinden over het Radisson Hotel Orlando Lake Buena Vista.

    groeten, Macjac

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    Heeft iemand inmiddels ervaringen met dit hotel.

    Wij denken er ook sterk aan om hier te gaan verblijven!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    Aangezien de laatse reactie hier van 2011 is, wilde ik vragen of misschien nog iemand hier gelogeerd heeft de afgelopen tijd, en wat is dan je ervaring geweest??
    Bijvoorbaat dank voor je reactie

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    Ik heb geen ervaring met dit hotel, maar wel even op de site gekeken, ik vind dit hotel er overigens erg goed uit zien.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    Dank je dat dacht ik ook daarom ook mijn vraag naar recente ervaringen met dit hotel.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    16

    Standaard Re: [Hotel] Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    Dag MacJac, zie dat je vraag van enige tijd geleden is. Wellicht heb jij er niets meer aan dan bij deze voor evt. andere geintereseerden Wij hebben er 6 dagen gelogeerd. Het was echt een prima hotel, netjes , schoon en aardig personeel. Lopende vanaf het hotel bevinden zich diverse restaurants en voor het ontbijt hoef je alleen maar naar beneden te lopen, over het voor het hotel gelegen plein naar bv. de Waffle House. Fantastische gezellig sfeer met super vriendelijke mensen.

    Verder ligt het hotel heel centraal t.o.v. de parken, malls etc. Het hotel heeft ook een beoordeling van 8,8, prima dus.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: [Hotel] Radisson Hotel Orlando-Lake Buena Vista, LBV

    ik verblijf momentueel(tot volgende week zate3rdag) in dit hotel en van het verkeer heb ik in ieder geval geen last (8th floor). Enige verkeer wat ik hoor is een eventuele brandweer/police/rescue truck maar dat is dan ook alles. verder is de kamer echt mooi ingedeeld. 2 bedden, douche/bad/wc. Ruime zithoek, grote ijskast/magnetron, koffie enz. de standaard dingen. personeel is erg vriendelijk en kamers worden elke dag schoongemaakt. Zou het zo weer boeken. hotel ligt op 2 minuten van Downtown Disney, en 5 minutene van Magc Kingdom. Ben het met de Jacqe eens zeker een dikke 9 waard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •