Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 20 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 193

Onderwerp: Betalen in Florida

  1. Top | #61
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Bedankt voor jullie reacties, ik had inderdaad ook al de zoekfunctie gebruikt voor het geld maar was zo druk aan het typen geslagen dat ik niet meer had gezocht op creditcard :-$
    Iemand die op de hoogte is of de weg van de Airport naar Miami Beach een tolweg is?

  2. Top | #62
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Wij nemen $400 cash mee (gekocht van de €255 die ik van VGZ terugkreeg) en de rest pinnen we terplekke. De creditcard gaat wel mee, maar die hebben we vorig jaar amper gebruikt, alleen bij de autohuur en op de laatste dag, omdat we toen niet wisten hoeveel geld we nog moesten pinnen.

  3. Top | #63
    Seca
    Guest

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Als je met je cc (visa) betaald zijn goederen verzekerd bv tegen diefstal ed. kan toch wel handig zijn. Wij komen wel vol geladen terrug.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-04-08 om 19:30. Reden: Full quote eruit

  4. Top | #64

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Het beste is als de een de auto gaat halen (in de rij staan) dat de andere even naar buiten loopt en de Tom Tom alvast aan zet,dan kan die de satelieten alvast oppikken in de heldere blauwe lucht.:-\"

  5. Top | #65
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Wij hebben iedere reis steeds alles cash meegehad -> één keer misbruik van Visa meegemaakt door zwendel -> neen, dank u, één keer is genoeg!

    De Visa kaart gaat overigens wel mee om in geval van uiterste nood te betalen.

    Wel geen al te grote coupures meenemen -> wordt snel opgemerkt dat je met Big money betaald!

    Op hoeveel rekenen jullie per dag aan uitgaven? (food,bezienswaardigheden,benzine,kadootjes inbegrepen)

    Utah

  6. Top | #66
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Wij hebben van onze vakantie in november nog zo'n $250 over, dus dat gaat mee.
    Verder maken we veel gebruik van de credit card. Kleine bedragen betaal ik toch liever contant, dus we zullen ook nog wel geld pinnen daar.

    En eerlijk gezegd heb ik geen idee van wat wij uitgeven per dag. Ik geloof dat het rond de 80 euro gemiddeld per dag is geweest.

  7. Top | #67
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Ik gebruik eigenlijk zoveel mogelijk de credit card. Daarmee weet ik namelijk thuis precies wat ik heb uitgegeven Bedoel, ik kan ook wel elke dat 100 dollar pinnen, maar dan weet ik niet precies waaraan ik het heb uitgegeven. Met de credit card krijgen we later thuis alles mooi gespecificeerd waardoor ik precies weet wat ik aan etentjes, benzine, entree etc heb uitgegeven.

    Het eerste jaar had ik de bonnetjes bewaard, maar de helft was bij thuiskomst niet meer te lezen en het feit dat ik gek werd van de aantal bonnen. Ik wist niet meer waar ik het moest zoeken

    Of ik nou de credit card gebruik of pin, ik houd me toch niet in qua uitgeven. Als m'n portomonnee leeg is, pin ik gewoon bij (met geen weet hoeveel ik eigenlijk gepind heb. Zolang dat apparaat me geld geeft, zal het wel goed zijn :lol: ) Dus vandaar wat mij betreft liever de credit card.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #68
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    2

    Standaard Contant, creditcard, pin of traveller cheque's??

    Hai beste mensen,
    Ik ga in september, voor het eerst, naar Florida. Hardstikke leuk natuurlijk!! maar ik vraag me af wat nou het handigst is in amerika om te betalen; ik heb gehoord dat een creditcard heel handig is, maar dat je met je pin ook veel kan doen...maar verder dacht ik zelf ook aan traveller cheques, omdat deze verzekerd zijn. Misschien kunnen jullie mij, jullie ervaringen en/of tips geven.
    Alvast bedankt, groetjessO
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-05-08 om 10:38. Reden: aub standaard lettertype gebruiken

  9. Top | #69
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Quenda, creditcards hebben ook standaard 90 dagen verzekering (of was het nou 180?) op artikelen die je aanschaft, ik zou gaan met pinpas en creditcard, maar dat heb je vast al gelezen in het topic.

    Met mijn creditcard kon ik bij de Wal*Mart namelijk niet extra geld pinnen, kon alleen met mn pinpas. Bij een ATM zal het wel anders zijn, maar bij een aankoop kost het extra geld je niets extra.

    Zorg er wel voor dat je een pinpas hebt die ook in het buitenland werkt... of bestaat dat tegenwoordig niet meer.. geloof dat je nu altijd moet betalen voor je pasje en je standaard ook in het buitenland ermee kan pinnen...

  10. Top | #70
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Geld, hoe doen jullie dat???

    Via het forum de goede tip gehad van Mafo om een pas en rekening van DSB aan te schaffen...nee geen reclame.....
    Deze rekenen niets voor het pinnen in de VS....
    Kon er in Disney gewoon geld mee uit de ATM halen, en inderdaad er zijn geen extra kosten voor het pinnen gerekend.
    Voor de rest hadden wij cash bij ons, en de rest bij gepind......nix geen creditcard gemist...maar wij hebben ook geen auto gehuurd ofzo.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •