Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Nieuws] On ride photo censor ends

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard [Nieuws] On ride photo censor ends

    Dit bericht veroorzaakt enige reuring op de Amerikaanse fora, maar ik vermoed dat het onder "ons" hooguit amusant wordt gevonden:

    "ANAHEIM, Calif. (AP) -- Disney says it will no longer scan its Splash Mountain and three other rides for guests who feel the need to flash.

    Disney confirmed Tuesday that it has reassigned employees at Disneyland and Disney's California Adventure who watched for breast-baring riders because "actual inappropriate behaviors by guests are rare."

    Disneyland spokeswoman Suzi Brown issued the statement after the blog <snip> reported on the changes, which took effect Sunday. The change includes Splash Mountain, Tower of Terror, Space Mountain and California Screamin'. Riders are photographed on the attractions and can then buy souvenir copies. Some guests have exposed their breasts in hopes that the picture would make it onto a photo preview screen at the ride's exit.

    The company began the screening about 10 years ago."


    Het betreft Disneyland California, maar zal ook wel doorgevoerd worden in WDW. Tenzij er toch veel klachten komen natuurlijk... Ik heb al de meest bekrompen reacties hierop gelezen...

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: On ride photo censor ends

    Tja krijg je in een land waar ogenschijnlijk alles mogelijk is en ondertussen alles gecensureerd word, de zaak nipelgate is ook alweer opnieuw geopend!!
    Word nog lachen met die foto's dan :-)

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: On ride photo censor ends

    Blijkbaar viel er niet zoveel te lachen. Vandaar dat ze die mensen maar ergens anders te werk gesteld hebben. Wel jammer voor die mensen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: On ride photo censor ends

    hahaha, ik moet altijd erg lachen om Amerikanen
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •