Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Motion Sickness

  1. Top | #1
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Motion Sickness

    Ik heb al in verschillende reisverslagen gelezen dat je bij sommige attractie's behoorlijk misselijk kan worden.
    Wat gebruiken jullie daarvoor, zijn dat de 'simpele' reistabletten, of werken die niet voldoende als je er erg gevoelig voor bent.
    Ik las nl ergens iets over reiskauwgom verkrijgbaar in Duitsland, is daar iemand mee bekend?

    Groetjes Marja

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Motion Sickness

    Gewoon niet erin gaan lijkt me het verstandigste..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Motion Sickness

    Zelf ben ik er wel gevoelig voor en kan ik na afloop behoorlijk duizelig zijn. Ik verzamel al mijn moed voor de meest simpele attracties en probeer het gewoon eens. Weinigen vallen dood neer na een ritje in een attractie, dus zo erg kan het toch ook weer niet zijn?

    Bevalt het me niet, dan sla ik de attractie voortaan over. Bevalt het tijdens de rit niet? Oogjes dicht en snaveltjes toe, niemand die het ziet. Nou ja, tijdens sommige attracties ga je op de foto.......ops:Meestal valt het echter reuze mee en dan heb ik na afloop een extra goed gevoel, dat meestal langer duurt dan de rit in de attractie......



  4. Top | #4
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Motion Sickness

    Mijn "hubbie"had het ooit vooral gekregen na de atracctie van Men in Black, zolang hij niet kan zien hoe een karretje gaat bewegen dan kan hij er vanuit gaan dat de misselijkheid toe slaat...
    Wel balen natuurlijk, want hij vind alles nl. erg leuk...
    Ik heb gelukkig nergens last van en kan dan ook overal in

  5. Top | #5
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Motion Sickness

    mijn man heeft het ook gekregen in men in black dus geen simulators voor hem en ook geen shrek want die stoelen bewegen ook . Hij is er echt de hele dag slecht van . Ik raad aan van het gewoon niet te doen als je er dan de hele dag ziek van bent is de hele dag naar de maan .HAHA teleton ja de foto is bij ons ook altijd lachen mijn man staat er altijd op alsof hij aan het sterven is . Ik ben dan ook alleen in alles geweest waar hij niet op gaat .

  6. Top | #6
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Motion Sickness

    Dat heeft mijn man dus ook, als hij dan zo'n ritje maakt, dan moet hij heel goed op zijn ademhaling letten, en dat geeft nou niet de mooiste foto's met zo'n "vertrokken"gezicht:-&, wij moesten er toen altijd erg om lachen, zat hij daar op zo'n bankje tussen de oudjes en mensen die niet in de atracctie passen, maar ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is, want als je graag wil en al die enthousiaste verhalen hoort...
    Maarre...die kauwgom, is iemand daar toevallig bekend mee??

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Motion Sickness

    Ik wist ook niet dat ik last had van Motion Sickness totdat ik dus op vakantie ging naar Orlando en daar alle atracties onderging. Ik heb het vooral in simulators. Zoals bij Misson Space waarbij je beweegt en er ook nog bewegend beeld is, ook Spiderman in Universal Studio's werd ik erg ziek. In Sea World in geloof ik "Artic.... hupeldepup" waar je kon kiezen tussen lopen of met een helicopter ritje. Ik koos helicopter, verkeerde keuze. Bij de eerste seconde werd ik al ziek. Bij a bugs live en Shrek 3-d eigenlijk weinig last, beweeg je wat minder heftig. Star Tours in MGM Studios is er 1 waar ik ziek van werd.
    Wat hielp? Niets, gewoon die atracties overslaan. Maar voordien wist ik dat dus niet en dan keek ik niet naar het beeld maar opzij.

    Groetjes Marloes

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Motion Sickness

    - Gemberpoeder-capsules willen weleens helpen;
    - watje in je linkeroor als je rechts bent of vice versa;
    - niet gaan als je er echt niet tegen kunt!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  9. Top | #9
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Motion Sickness

    Koop bij Walgreen (of andere drugstore) Bonine smelttablet helpt mij prima
    begin een dag voor je naar de parken gaat 1 tablet per dag, ik kan nu
    alles doen zonder er "groen" uit te komen:cry: en me de rest van de dag niet
    lekker te voelen.

    Je wordt er niet duf van zoals ik zelf heb bij Primatoer, hoop dat je er
    wat aan heb, het middel wordt erg veel gebruikt door mensen die een
    Cruise maken, heb ze zelf ook gebruikt daarvoor (wordt al ziek op een
    waterfiets), maar voor de parken werkt het ook prima.

  10. Top | #10
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Motion Sickness

    Ik heb dezelfde vraag gesteld op een Brits forum en kreeg van bijna iedereen het antwoord om Stugeron te gebruiken, gewoon bij de winkel te koop. Ik weet niet of en waar ze in Nederland te koop zijn. Zelf ga ik in oktober nog naar Londen en neem dan wat mee.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •