Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: melkweg

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: melkweg

    heyhey,

    ik lees hier al een tijdje mee en heb al héél wat tips en tricks verzameld, waarvoor dank iedereen

    wij trekken met onze twee jongens van 6 en 8 naar Florida van 6 tot 22 augustus, we kijken er al enorm naar uit en zijn volop aan 't plannen. Mijn man en ik zijn zo'n 9 jaar geleden in september al een keer in Florida geweest, maar toen was ik 6 maanden zwanger en heb ik in de parken heel wat gemist :? Nu dus opnieuw met kids !

    heb hier en daar nog vraagjes maar ik zal die stellen in de juiste rubriek, of de zoekfunctie nog eens gebruiken

    Tof forum !
    groetjes iedereen

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: melkweg

    Hallo Melkweg, ook jij uiteraard welkom op het forum, en kom maar op met die vragen, maar zoals je reeds opmerkt, heel veel antwoorden kun je al uitgebreid vinden via de zoekfunctie.
    Maar als je daar niet vind wat je zoekt, dan ben je van harte welkom om ons te bombarderen met vragen.
    Eric

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    hoi melkweg,welkom.Het zal de kinderen ook zeker bevallen in Florida,ik moet je wel even waarschuwen dat ze daarna wellicht nergens anders meer naartoe willen.Ik spreek uit ervaring.Al moet ik zeggen dat ik in dat geval ook een groot kind ben.

  4. Top | #4

    Standaard

    Ik begrijp wat je wil zeggen mickey, ik ben getrouwd met zo'n groot kind We zijn trouwens nu al bezig met onze "volgende keer Florida" terwijl we nog moeten gaan !

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melkweg
    Ik begrijp wat je wil zeggen mickey, ik ben getrouwd met zo'n groot kind :) We zijn trouwens nu al bezig met onze "volgende keer Florida" terwijl we nog moeten gaan !
    same here!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •