Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 121

Onderwerp: Keys: Duiken en snorkelen

  1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Ben zelf eens verzeild geraakt in een school van zo'n 50 barracuda's. Is geen enkel probleem zolang je rustig blijft en niet als een idioot dwars door de school gaat zwemmen. Barracuda's hebben geen mensenvlees op het menu staan (de meeste haaien trouwens ook niet...)

  2. Top | #82
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Snorkelen Keys

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door myste87 Bekijk Berichten
    Tijdens onze vakantie in Florida (juli/augustus) willen wij graag een keer snorkelen.

    Wie heeft er ervaring met de verschillende tochten en welke was de mooiste? Is John Pennekamp mooier dan bijvoorbeeld een tocht vanuit Key West?
    Wij snorkelen zelf ook graag en zijn met verschillende organisaties geweest op de keys. Onze favoriet is de Sun Diver (op Key largo). Het rif waar je naartoe gaat is afhankelijk van het weer en de stroming ( kwallen erg irritant),ze gaan 3x per dag zelf vind ik de 12.00 trip het fijnst. Je kunt daar ook alles huren als je wilt maar het hoeft niet.
    Zij hebben ook een internet site http://www.snorkelingisfun.com en daar kan je eventueel ook een kortingscoupon uitprinten. Wij gaan dit jaar ook zeker weer met hun.
    Ik weet niet of jullie jonge kinderen hebben maar mocht dit zo zijn hebben zij ook perfect kinder setjes + drijftubes.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #83
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Volgens de website van Fort Zachary Taylor State Park (Key West) kun je daar vanaf het strand ook goed snorkelen.

    Iemand ervaring mee?

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  4. Top | #84
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    wij gaan in augustus naar de keys en willen gaan snorkelen of misschien snuba?
    heeft iemand daar ervaringen mee?

  5. Top | #85
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Keys Largo: Duiken en snorkelen in J Pennekamp

    Eind september verblijven wij 2 nachten op Key Largo. De dag daartussen willen we graag gaan naar John Pennekamp. Mijn vriend wil het liefst duiken (hij heeft een brevet) en ik wil eigenlijk alleen snorkelen.
    Wat is volgens jullie de beste aanbieder om naar Pennekamp te gaan? Gaan alle aanbieders op Key Largo naar Pennekamp? En is het mogelijk als snorkelaar mee te gaan op een duikboot?
    Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
    2011: New York & het diepe zuiden

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker mhendriks's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    19

    Standaard Snorkelen

    Beste allemaal,

    We willen in mei tijdens ons verblijf op Duck Key gaan snorkelen. We zijn hier 'amateurs' in maar doen het graag. Nu zie ik de laatste tijd opeens filmpjes voorbij komen van flinke haaien en andere minder leuke vriendjes in de zee rond de keys. Mijn vraag is, zijn er aangewezen plaatsen of voorkeurs lokaties om te snorkelen. En moet je dit dan met een boot bezoeken of kan het vanaf een eilandje.

    Het mooist lijkt ons een rifje met veel gekleurde vissen maar dat ligt vaak ook weer wat dieper.

    We hebben zelf spullen maar iets huren zou natuurlijk ook kunnen, scheelt weer een hoop spullen meeslepen.

    Wie heeft er tips?
    2009 Kissimmee Orlando 2010 Rondreis door west USA

    2012 Orlando / Florida Keys

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patje Deur Bekijk Berichten
    Toen ik er gesnorkeld heb zwommen er ook barracuda's,verpleegsterhaaien en Stingray's!! Kwallen ook,maar die beet is niet meer dan een mierenbeet!!
    Stingray's? was dat niet gevaarlijk? ben een beetje op mn hoede voor die dingen sinds Steve Irwin

    en waar was dat precies waar jij snorkelde/ welke vereniging ofzo en op welke key? ga deze zomer naar florida en is mn droom zulke haaien en barracuda's te zien =p

  8. Top | #88
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    en waar was dat precies waar jij snorkelde/ welke vereniging ofzo en op welke key?
    Hmmm..je reageert op een bericht uit 2004 en het forumlid is sinds 2006 niet meer aktief geweest.....ben benieuwd.



  9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Snorkelen en foto's nemen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Ik ben inmiddels geweest en had ook geboekt bij de Reef Express een dag van te voren. Ze gaf wel aan een uurtje van te voren even langs te komen of bellen of ze zouden varen. Als dat niet zo zou zijn zouden ze ervoor zorgen dat ik met een andere boot zou kunnen.

    De volgende dag kreeg ik helaas te horen dat ze niet uit zouden varen, te weinig deelnemers. Toen ik op welke boot ze me dan zouden kunnen laten meegaan keken ze me raar aan. Ik gaf aan dat, dat gisteren was beloofd alleen deze 2 jonge dames hadden daar geen zin in.

    Uiteindelijk maar zelf even snel de Holiday Inn bezocht en gekeken welke we nog konden halen we zijn toen met de Keys Diver gegaan. Deze tocht was prima geregeld. Alleen denk ik zelf dat je bij Fort Jefferson een stuk rustiger kan snorkelen, dat blijft mijn favoriet maar ja stukken duurder.

    Hoi!

    Ik ben ook van plan bij Pennenkamp te gaan snorkelen, maar waar is dat mooie rif op dat filmpje waar ze allemaal foto's van hebben op hun site?

    want ik moet eerlijk zeggen dat wat jij filmde er niet echt spectaculair uitzag dat je gaat denken daar moet ik heen . (ligt niet aan jouw film kunsten maar aan het plekje waar je was )

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hmmm..je reageert op een bericht uit 2004 en het forumlid is sinds 2006 niet meer aktief geweest.....ben benieuwd.
    Haha sorry, daar lette ik niet echt op probleem is bij mij echter altijd dat de handige forums waar ik op kom al een aantal jaren oud zijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •