Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 121

Onderwerp: Keys: Duiken en snorkelen

  1. Top | #101
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    je kan op de boot blijven en als je het snorkelen zat ben dan kan je ook op de boot klimmen, enige nadeel is dat de boot voor anker lig en dat je ieder golfje mee pakt.
    Dus als je gauw last heb van zeeziekte dan is 1,5 uur op zo'n schommelende boot geen pretje.
    Ik ben na een uur snorkelen op de boot geklommen en moest nog een 0,5 uur wachten voor dat ze weer gingen varen
    en ik as toen toch wel behoorlijk misselijk.

  2. Top | #102
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Mmmm,dat belooft wat ....
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Zelfstandig snorkelen in de keys?

    Hey allemaal,

    Over een aantal weekjes vertrekken we weer naar Orlando!
    Maar we doen dit jaar ook een aantal dagen Miami/Keys.

    Ik wil Miami 'eens gezien' hebben maar wil vooral mijn tijd doorbrengen in the Keys Liefst bij Key Largo, aangezien het daar blijkbaar erg mooi is en we daarom liever geen extra 2 uur auto rijden (aangezien we ook nog terug naar Orlando moeten :P). Ik en mijn vriend zijn licht 'ervaren' snorkelaars en hebben zelf dan ook ons materiaal :P
    Daarom vroeg ik me af of er leuke plaatsen zijn waar je kan gaan snorkelen, zonder dat je een geregelde tour moet nemen?
    Dus zijn er plaatsen die je vanaf de kust gemakkelijk kan bezoeken of vanaf een pier of dergelijke?

    Als het niet gaat, heeft iemand tips voor een goede operator?

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Thrypa; 09-09-12 om 15:12.

  4. Top | #104
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Zelfstandig snorkelen in de keys?

    Leuk hoor, wij zijn dit jaar zelfstandig gaan snorkelen maar wel vanaf onze "eigen boot".(Light house Marathon)

    Ik zou bij Key Largo echt geen plek weten waar je echt kan snorkelen vanaf de kant.
    Maar ik kan je zeker de SUN Diver aanbevelen (Key Largo) op de website kan je tevens een kortingsbon uitprinten.
    ZIj gaan 3x daags zou wel even van te voren naar het weer kijken (rustige zee,zon ).
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Zelfstandig snorkelen in de keys?

    wij zaten in augustus in key largo.onze ervaring op key largo is dat je van af het strand aardig ver moet lopen voor dat het wat dieper wordt en dat er heel veel gras in zee staat.wij zijn bij john pennekamp gaan snorkelen.je wordt met een boot voor rond de 29$ naar een koraalrif gebracht , dit is ong. half uurtje varen.toen kon je daar zelf ong. 1,5 uur snorkelen.je ziet dan toch wel veel meer omdat het daar veel dieper en helderder is.wij waren het wel met een klein uurtje zat omdat het behoorlijk diep is, je kan nergens even gaan staan.jeziet wel roggen ,etc.

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    21

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Wij gaan over 2 weekjes duiken met Rainbowreef divecenter op key largo. Ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Lees erg leuke verhalen op hun facebook profiel... Als we terug zijn zullen we hier onze ervaring plaatsen over de duikschool en het JP statepark

  7. Top | #107

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Ik wil graag snorkelen en daarbij de bekende beelden kunnen zien die op de bodem geplaatst zijn.

    Is dit mogelijk en zoja, welke aanbieder?

  8. Top | #108

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Wij willen ook naar de Keys om te snorkelen, liefst ook vanaf het strand. Is er geen enkele plaats waar dit mogelijk is ? Key Largo, Key West of nog ergens anders ?

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    25

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    Heb je eigenlijk een wetsuit nodig in april tijdens het snorkelen? Ik heb nl. geen idee hoe warm het water dan is.

  10. Top | #110
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

    ik heb dit jaar in februarie zonder wetsuit gesnorkeld. ik was wel een van de weinige. het water in april is goed te doen ik heb nu in zowel feb, maart, april en mei gesnorkeld zonder wetshuit. maar ik ben ook geen kou kleum.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •