Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 56

Onderwerp: Rondreis Florida

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Ik stel de dingen zoals ze zijn
    En anderen stellen dat maar wat graag ter discussie. Gelukkig zijn er genoeg andere zienswijzen, anders was Florida vast veel minder geschikt voor een heleboel mensen .. :P

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Natuurlijk is het een commercieel circus ! Als je het commerciele en toeristische zou weglaten, kun je net zo goed de laatste brug van de Keys ook opblazen. Dan is er geen ruk te doen :? .

    Maar dankzij een gestrande scheepsboei met opschrift Southernmost Point en een schrijver, die hoogstwaarschijnlijk gelokt is met een sponsorcontract door de Board of Tourism, de vete tussen de Sloppy Joe´s en die verdomde zonsondergang is het een mooie vakantiebestemming annex partyeiland geworden :lol: .

    Plus het feit dat je niet verder kunt, het is uiteindelijk het laatste eiland. Die keren dat we er geweest zijn waren gewoon supergezellig, maar het viel ons, en de lokalen eveneens, de laatste keer wel op dat het een beetje tot de "Gay capitol of the east" aan het verworden was. De partytime :P was er niet minder om, en het is al weer een tijdje terug, dus vroeg ik me af of dat nog steeds het geval is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Effe opzoeken ...
    Pulling a Hemingway, spring of 1961

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Ja hoor, het is echt gay paradise in Key West, viel me een paar weken geleden op. Ik was wel wat gewend in San Francisco, maar hier heb ik toch heel wat meer mannen hand in hand zien lopen!

    Bai,

    Maartje

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangedevil

    Voor de rest schijnt in Silver Springs de glassbotom boot tour wel iets te zijn.Wij hadden het toen niet gedaan bij gebrek aan kennis daarvan.jammer.
    Weet je toevallig hier de website van?

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Bart,

    Doe je deze reis via een touroperator?
    Dit schema komt me bekend voor, denk er zelf namelijk ook over om zelfde soort te gaan doen.

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    kijk eens hier:

    http://www.silversprings.com/

    ik vond het erg leuk! Alleen met die k*tslangen moeten ze niet bij me in de buurt komen. Of waren het nou gators?

    Sorry voor de taal maar van slangen word ik erg aggresief.

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Me too!!! Snakes? Oplazeren! Crocks? No Problem. Er schijnen behoorlijk wat slangen te zijn in FLorida, maar daar heb ik gelukig geen "live" ervaringen mee. Wel een keertje eentje geaaid in Gatorland, maar verder gelukkig ver van me gehouden. Wel elke keer dat we thuis komen in de villa even kijken in het zwembad voor m'n zoon er in duikt, want wie weet wat er in de pool drijft ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39

    Standaard

    mapsit,

    Ja dit is een reis van special traffic, Sunshine Trails.
    Heb zeer goede ervaringen met special traffic, een echte aanrader!

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Ik heb 11 jaar geleden mijn eerste reis naar Florida gedaan met Special Traffic. Was zeer goed geregeld en allemaal nette hotels. Kan het een ieder aanraden!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •