Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's All Star Resorts

  1. Top | #11
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    Internet kost in de Disneyresorts (in ieder geval de Value & Moderate resorts) $ 9,95 per 24 uur. Als je 's avonds om 22.00 uur voor het eerst inlogt heb je dus internet tot de volgende avond 22.00 uur.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    Dat klopt. Ik heb het regelmatig gebruikt. Het is overigens géén draadloos internet. Er ligt een netwerkkabel op de kamer (meestal in een linnen zakje, hangt aan 1 van de kledinghangers naast de wastafel); die sluit je aan op je laptop en op de muuraansluting onder de tafel. Zodra je internet explorer start krijg je een aanmeldscherm van Disney. Door op OK te klikken ga je akkoord met het belasten van je kamerrekening en heb je direct toegang. De snelheid is redelijk; voldoende voor bijvoorbeeld Skype met beeld.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    als je een normale kamer hebt geboekt voor 2 personen heb je dan genoeg ruimte voor een inklapbare rolstoel?

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    Op zich zul je er wel ruimte voor hebben al zijn de kamers nu ook weer niet enorm groot. Er zijn trouwens ook speciale kamers voor rolstoelgebruikers ik weet niet of je dat wist en daar gebruik van wil maken? Wellicht zou je daarvoor contact op kunnen nemen met het hotel.

    Hier een indruk van een hotelkamer in All Star (dit is in Sport maar in Movies zijn de kamers hetzelfde alleen in een ander thema ):







    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    ja dank je. Ik wist niet voordat ik ging boeken dat er speciale kamers zijn. Het is niet nodig voor mijn moeder om een aangepaste kamer te hebben. Er zijn mensen die deze meer kunnen gebruiken. Ik zie nu dat er genoeg ruimte is om deze ergens neer te zetten als we hem niet nodig hebben

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    kun je ergens in het hotel informatie krijgen over je vlucht terug naar huis? Dit ivm vertragingen enz?

  7. Top | #17
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    Wij hebben vorig jaar ook in het All star movie hotel gezeten...omdat er een foutje was gemaakt kwam ik in een handicap kamer terecht nou we hadden een hele grote douche verder geen op of aanmerkingen was lekker meteen vanuit je kamer het zwembad in springen.
    Internet was best duur.


    Dennis
    Laatst gewijzigd door deh78; 22-05-09 om 10:04.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker tamaralemmens's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Echt, limburg
    Berichten
    49

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    Mickey99 bedankt voor de foto's. Toevallig hebben wij ook het allstars hotel geboekt (sports) dus leuk om daar eens duidelijke foto's van te zien. Ziet er prima uit.

  9. Top | #19
    Newbie Moniek's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Asten
    Berichten
    5

    Standaard Disney's all star resorts

    Heyyy!!

    We zijn het al een paar jaar van plan, maar in het voorjaar gaat het eindelijk gebeuren: wij graag naar Disneyworld :mrgreen: Erg leuk dat dit forum bestaat want mijn enthousiasme wordt steeds groter door al jullie enorm positieve verhalen!

    Om het hele Disney-gevoel compleet te maken denken we erover om zo'n 2 weken te overnachten op een Disney all star resort. Deze is qua prijs een stuk gunstiger dan de andere resorts op het Disney-park zelf. Voordeel is dat er gratis bussen rijden en dat je op het vliegveld wordt opgehaald. We durven het niet zo goed aan om zelf auto te rijden in Florida. Op zoover zijn de recenties over dit resort vrij positief. Hebben jullie ervaringen op dit resort? En welke resort zou je specifiek aanraden (dalmatier/music/movies/etc)? Hoellang is de reistijd van het resort naar de verschillende parken?

    En als we vanuit dit resort naar Seaworld of de Universal Studios willen gaan, hoe kunnen we dat dan het beste regelen? Taxi? Of rijden daar ook bussen voor?

    Groetjes Moniek

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's all star resorts

    Hotelervaringen kun je hier lezen: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422
    Vanaf Disney kun je met het OV naar Seaworld en Universal. Ben je alleen wel een poos onderweg. Taxi is ook een optie.

    Over het zelf rijden in Florida zijn al heel veel onderwerpen geschreven. De algemene tendens is dat het allemaal erg meevalt en dat je er veel plezier van hebt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •