Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

  1. Top | #11
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    @ cindy74
    POR is ook een heel mooi resort en is ons uitstekend bevallen. Weliswaar zaten we in Riverside maar die twee resorts zijn zo ongeveer hetzelfde.

    @ Tielemans.
    Ben ik niet helemaal met jou eens. We hebben dit jaar voor de eerste keer in het Grand Floridian gelogeerd en dat is ons geweldig goed bevallen.
    Zo goed zelfs dat we volgend jaar voor 10 nachtjes terug gaan.:grin:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #12
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Absoluut mee ONeens!!
    Wij hebben ook ruime ervaring met de Disney hotels. Caribean Beach 3x, Port Orleans 3x, Wilderness Lodge 3X, Animal Kingdom 1x.
    Dit jaar (aug) zijn we 8 dagen in de Wilderness Lodge en 3 dagen in AKL geweest. De modorate hotels doen we niet meer. Voor ons om onder andere de volgende redenen, airco (herrie), erg druk en vies hoofdzwembad, wij vinden het prettiger als we de deur van onze kamer uit gaan om niet buiten te staan. Animal kingdom heeft voor ons de voorkeur boven Wilderness Lodge! De dieren voor je raam zijn erg leuk, Het zwembad vinden wij hier veel prettiger en het is langer open. Activiteiten in het hotel vinden wij leuker. Verder is het hotel nieuwer. Zo zie je maar weer, iedereen zijn eigen voorkeur.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    . Animal kingdom heeft voor ons de voorkeur boven Wilderness Lodge! Zo zie je maar weer, iedereen zijn eigen voorkeur.
    Ieder zijn voorkeur, dat klopt. Ik heb deze zomer zowel FWL als AKL "gedaan" en, zoals ik al eerder had gerapporteerd, vind ik FWL vele malen leuker, knusser, overzichtelijker, een veel leuker zwembad hebben, dan AKL. De beesten in AKL zijn leuk maar dat vind je, na een dag het gezien te hebben, ook niet bijzonder meer[-(

  4. Top | #14
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Absoluut mee ONeens!!
    Wij hebben ook ruime ervaring met de Disney hotels. Caribean Beach 3x, Port Orleans 3x, Wilderness Lodge 3X, Animal Kingdom 1x.
    Dit jaar (aug) zijn we 8 dagen in de Wilderness Lodge en 3 dagen in AKL geweest. De modorate hotels doen we niet meer. Voor ons om onder andere de volgende redenen, airco (herrie), erg druk en vies hoofdzwembad, wij vinden het prettiger als we de deur van onze kamer uit gaan om niet buiten te staan. Animal kingdom heeft voor ons de voorkeur boven Wilderness Lodge! De dieren voor je raam zijn erg leuk, Het zwembad vinden wij hier veel prettiger en het is langer open. Activiteiten in het hotel vinden wij leuker. Verder is het hotel nieuwer. Zo zie je maar weer, iedereen zijn eigen voorkeur.

    Weet je we zijn dit jaar 1 week in por geweest en een paar nachten in disneys beach club en grand floridian en ik geef je 100 % gelijk de grand floridian was echt geweldig geen kwaad woord hierover maar daar betaal je dan ook voor , het zou maar erg zijn indien dit niet het geval was maar in de beach club was het zooooo druk en veel lawaai dat het niet meer leuk en romantisch was , en het hotel was heeeel erg groot hetwas zelfs zo erg dat we er niet meer konden ontbijten dat was allemaal volzet . Dus op dat moment was het por veel rustiger en gezelliger dan het beach club waar we 320 euro betaalde voor 1 nacht

  5. Top | #15
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Ik heb nog nooit in een disney hotel gezeten, dus volgens mij vind ik echt alles gaaf.ops:

    De laatste keer dat ik in Florida was zat ik in een goedkoop motelletje aan de snel weg waar je om het gebroken glas moest lopen als je in het zwembad wilde stappen.

    Iedereen heeft zijn eigen mening. Zelf gaan we nu voor het eerst in de AKL logeren en dat 3 weken lang. Ik ben er erg benieuwd naar en het lijkt me heel leuk. Ik heb op de website gekeken en de FWL lijkt me ook geweldig. Als we niet zo spontaan hadden geboekt denk ik dat we ook wel iets van 50-50 hadden gedaan.

    Het is soms moeilijk om door alle meningen te filteren wat nu precies het beste bij je past. Dus het beste is om gewoon je instinct te volgen en af te wegen wat je wil van een hotel.
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    I
    Iedereen heeft zijn eigen mening. Zelf gaan we nu voor het eerst in de AKL logeren en dat 3 weken lang.
    Het is soms moeilijk om door alle meningen te filteren wat nu precies het beste bij je past.
    Ho stop#-oLaten we het even helder stellen: AKL is echt wel een mooi hotel hoor. Het is geen straf om daar te zitten! Je zit er superdeluxe en de beesten om je heen is echt apart. Als je meerdere hotels hebt gehad kun je alleen vergelijken. Uit die vergelijking maak ik op dat ik FWL leuker vond.

    Denk nu aub niet dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Je gaat een super vakantie tegemoet\\/

  7. Top | #17
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen Bekijk Berichten
    Denk nu aub niet dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Je gaat een super vakantie tegemoet\\/
    Oh nee hoor, miscommunicatie, ik had absoluut niet het idee dat je het daar niet leuk vond! ;-) Stiekem heb ik wel een beetje spijt dat we ook niet 50-50 hebben gedaan, maar we hadden impulsief geboekt en mijn reisbureau is echt vreselijk en durfte niet weer te proberen om iets om te gooien.

    Nee wat ik bedoel is dat smaken verschillen en dat je de mensen die voorkeuren geven niet persoonlijk kent, dus je weet niet wie het meeste met je in gemeen heeft qua smaak. Want de een vindt dit leuk en de ander vindt dat leuk. Volgens mij ben ik weer lekker wazig met mijn uitleg, dus ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  8. Top | #18
    Newbie jovo3's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Hallo,

    Wij hebben in oktober 2008 bijna 2 wkn gelogeerd in Wilderness lodge,en het was helemaal toppie.\\/

    Super mooi hotel met een fijne slaapkamer, badkamer en buitenzitje.En een boottochtje vanuit het hotel naar Magic Kingdom.
    Niet verkeerd, Als we ooit weer gaan naar WDW,logeren we zeker weer daar.


  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Hoy,

    Kan ik alleen maar beamen!
    Wij hebben er 'maar' 2nachten gezeten als verrassing voor men vriendin die ik toen ten huwelijk vroeg in California grill in contemporary resort dus.

    En was fantastisch!
    Wij zaten weliswaar op concerge level en werden geupgrade naar de wedding suite .

    Prachtig hotel met super zwembad ook!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •