Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

  1. Top | #21
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Wij zijn 6 januari 2013 een nachtje gaan slapen in Port Orleans Riverside en hebben daar erg van genoten. Je kunt met een bootje naar Downtown Disney, erg leuk. Dit bootje pikt onderweg ook mensen op vanuit Port Orléans French Quarter en ook op de terugweg stopt hij daar. Het hotel bestond uit allemaal cottages waarin de kamers liggen. Het is dus niet 1 groot gebouw ofzo. Vanwege de grootte van het complex zijn er 6 zwembaden. Ook was er een foodcourt, table service restaurant en winkel. Mooie wandelpaden en veel om onderweg te zien. We vonden het heel leuk dat we hier een keer zijn geweest en kunnen het zeker aanraden.

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    @FloridaBE: Niet echt een vergelijking. PO is een Moderate Resort, AoA is een Value Resort.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Hoe zit het daar eigenlijk met de bussen? Ik las op een Amerikaanse website, dat er mensen waren die soms 45 minuten moesten wachten naar bijvoorbeeld Epcot. Ook las ik dat het allemaal wat begint te verouderen, maar ja, iedereen heeft natuurlijk wel iets op- of aan te merken.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Voor mij is het een aantal jaar geleden dat ik in POR ben geweest en de laatste keer was in French Quarter. De kamers van Riverside, Alligator bayou, zijn recent allemaal gerenoveerd. Ik kan me niet voorstellen dat het tegenvalt omdat het verouderd is, Disney houdt het meestal wel aardig bij.
    Wat bustijden betreft kan het alle kanten op. Wij gaan meestal zonder auto naar Disney en hebben nooit grote problemen of lange wachttijden gehad. Maar het is best wel eens voorgekomen dat we ruim een half uur stonden te wachten (maar niet vaak!). Bij de value resorts hebben we eigenlijk nooit lang hoeven wachten. Ik ben Rotterdamse dus gewend met alle soorten ov te reizen, dat scheelt misschien.
    Het verschil tussen een value resort en moderate resort is ook niet super groot. Een moderate resort oogt meestal wat duurder, heeft een glijbaan bij het hoofd zwembad en een tableservice restaurant. Verder zijn de kamers bijna hetzelfde. Al zeggen de Amerikanen dat de handdoeken fluffier zijn bij de duurdere hotels....
    Een Disney resort kies je vooral vanwege het thema dat je aanspreekt. Art of Animation is het nieuwste resort en ziet er super uit. De meeste kamers zijn family suites, meer ruimte maar wel stuk duurder. Alleen in het mermaid gedeelte vind je gewone kamers. Over 3 maanden verblijf ik een weekje in een vd mermaid kamers.
    Laatst gewijzigd door Mushu; 15-01-13 om 09:45. Reden: Typefout

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Heeft iemand toevallig een idee tot hoelaat het bootje vaart van en naar Port Orleans? Stel dat we pas laat uit Downtown Disney komen? Of moeten we dan een bus nemen?

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •