Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Port orleans resort riverside ~ Disneyland Resort

    Wifi Internet Access bij de moderate resorts vooralsnog alleen bij het Coronado Springs.

    Bij de deluxe resorts is het ook nog niet standaard. Wel al aanwezig bij Boardwalk Ínn, Comntemporary, Yacht Club en Beach Club.

    Van de value resorts biedt alleen het Pop Century high speed internet, maar m.i. niet draadloos.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Port orleans resort riverside ~ Disneyland Resort

    In principe zou in elk Disneyhotel nu High Speed Internet aanwezig moeten zijn op de kamers en in een paar hotels Wi-Fi.

    Ik heb het hier gevonden op de site van AllEarsnet

    Hier kun je op de site van WDW zien dat er in Port Orleans Riverside internet op de kamer mogelijk is.

    Groetjes,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 18-03-07 om 20:00.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #13
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Port orleans resort riverside ~ Disneyland Resort

    We hebben vorig jaar een week gelogeerd in POR.
    Het is uitstekend bevallen. Als we terug zouden gaan zou onze keus zeker weer op dit resort vallen.
    De mansions waarin de kamers liggen zijn erg mooi. Je bent zo met de boot op Pleasure Island en de busverbinding met de diverse parken is uitstekend.

    Food courd is goed verzorg en een ruime keus in van alles.

    Internet is aanwezig op de kamers. Kosten zijn 10 dollar voor 24 uur.
    De aansluiting gaat via kabel dus niet via wifi. De aanwezige kabel is vrij kort en zit tussen de bedden in. Dit is niet echt handig omdat je de lap top dan op het nachtkastje moet plaatsen. Neem zelf een lange kabel mee.

    De verbinding was ronduit slecht. Heeeeeeel traag. Dit lag niet aan onze lap top aangezien we op onze rondreis in de diverse hotels nergens geen snelheidsproblemen hadden.
    We hebben de technische dienst erbij gehaald. Deze brachten een nieuwe(gratis) kabel mee maar daarmee was het probleem niet opgelost.
    Er waren te veel gebruikers on line.
    Toch zou ik hem de volgende keer weer gebruiken daar.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 16-04-07 om 08:41.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker cybertal's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    37

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Hoi Hannah,

    Wij zijn net terug uit Orlando. Hebben gelogeerd in Disney's Port Orleans French Quarter. Hebben een fantastische tijd gehad.
    Hotel was ook perfect. Niet te groot, goed verzorgd en een heel mooi zwembad. Wij zijn ook een kijkje gaan nemen in het Animal Kingdom Lodge. Dit was ook heel mooi, mooi zwembad. Hele mooie entree. We zijn er ook gaan eten bij het Restaurant-buffet. Dit was ook goed verzorgd was alleen veel Afrikaans eten, dit vond ik iets minder maar mijn man weer heel lekker.
    De savannah vonden wij alle twee iets tegenvallen, was vrij klein
    en op dat moment niet veel dieren.
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

    Groetjes,
    Chantal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 00:28. Reden: regeleindes eruit

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker cybertal's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    37

    Standaard Re: Disney hotels

    HOi Sandra,

    Wij zijn net terug en hebben gelogeerd in het Disney's Port Orleans French Quarter.
    En het was super. De hotels zijn iets duurder maar ik vind dat je er veel voor terug krijgt. Het vervoer was perfect geregeld. En de Disney Magie is overal.
    Ook de extra Magic hours waren heel leuk, dit is alleen voor de gasten van Disney Hotels op bepaalde dagen. Was wel nog druk maar toch ook wel leuk.

    Groetjes,
    Chantal

  6. Top | #16
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Wij zijn er net een week geweest . Het is ernorm goed bevallen het is een kleinschalig disneyhotel alles ligt op een korte wandelafstand . De refillmug kan je bijvullen in de foodcourt . Ik vond het een romantisch hotel ideaal voor koppels die een disneyhotel willen . Het enige minpunt hier is dat je enkelmet de boot naar disneymarket kon gaat de rest is met de bus wat toch wel wat wachttijd met zich meebracht zeker omdat de bussen elke 20 min reed dus namen we telkens de auto dat was makkelijker en sneller .Ik vond dit persoonlijk een echte aanrader .

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    wij hebben 2 jaar geleden in POR gelogeerd. Een erg mooi hotel met al die bomen en dat water dat midden door het hotelterrein loopt.
    wij waren helemaal te spreken over het zwembad (ol'man island). hier hoor je namelijk bluesmuziek. ik ben normaal geen fan van bluesmuziek maar het geeft een relaxte sfeer als je bij het zwembad ligt! alleen voor dat gevoel zou ik weer terug willen.
    Dit jaar gaan we in POFQ logeren.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    hier een paar fotos
    zwembad



    Laatst gewijzigd door cindy74; 07-06-09 om 18:10.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)


  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    Hallo,

    Dit is al een wat ouder topic, maar is er iemand in 2012 nog naar Port Orleans geweest? Was dit ook zo goed bevallen als wat de mensen hiervoor over gezegd hebben? Wij twijfelen tussen deze of Art Of Animation.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •