Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Werkendam
    Berichten
    2

    Standaard Dixie Landings Resort

    8 jaar geleden ben ik op huwelijksreis geweest naar Disneyworld.
    We verbleven toen in het Dixie Landings resort.
    Nu willen we met de kids terug naar Disneyworld in hetzelfde resort, alleen zie ik dit resort nergens meer.
    Weet iemand of dit resort nog bestaat of niet, misschien heeft het een andere naam gekregen?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Even Googlen leert ons dat Dixie Landings tegenwoordig Port Orleans Riverside Resort heet.
    De officiele pagina bij Disney: Linkje
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Dixie Landings Resort

    We zijn net terug en hebben in Port Orleans Riverside gelogeerd. SUPER !!!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 12:17. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Hotelervaring: Disney's Port Orleans Resort (French Quarter & Riverside)

    We hebben intussen 3 dagen Caribbean beach en 5 dagen Port Orleans geboek!!! Caribean Beach zijn wij al geweest. Wie is er al in Port Orleans geweest??? Hoe is dit bevallen?? :lol:

    Nicole

  5. Top | #5

    Standaard

    Port Orleans French Quater is geweldig. Het is er niet zo groot. Prachtige tuinen en een heerlijke whirpool waar je savonds met een biertje kunt nagenieten! Het foodcourt is netjes maar in de ochtend een beetje overcrowded. Alles op loopafstand en een mooie bootrit naar Downtown Disney. Het zwembad is ook prettig en ziet er verzorgd uit!

    Port Orleans River Side vinden wij een stuk minder! Het is te groot en het spreekt ons niet erg aan....dit heeft natuurlijk alles met smaak te maken!

    Veel plezier!

    John
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 12:24. Reden: full quote eruit

  6. Top | #6
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    John dank je wel.
    Jeetje, zitten wij net in Riverside. Nu las ik ook al dat French Quater pas verbouwd is. Hebben we zeker toch nog de verkeerde keuze gemaakt.
    Fijn dat jullie het er zo naar je zin hebben gehad. Wanneer zijn jullie geweest?

    Nicole :lol:

  7. Top | #7

    Standaard

    Met 1 telefoontje heb je het omgeboekt...wij zaten in 2004 in het toen pas verbouwde river side en het jaar erop in French Quater. Ik vind Caribean Beach ook niet zo heel erg goed hoor. Het doet mij veel denken aan Center Parcs......Ik had het gevoel compleet afgezonderd te zitten omdat wij nogal ver van de mainhub af zaten. Het is er zo groot. Je hebt 1 main hub waar alles te vinden is (restaurants, zwembad, winkel) dat was 20 minuten lopen vanaf onze kamer. Wij kwamen er nooit omdat we de auto recht achter onze kamer konden parkeren. Het was niet zo heel geslaagd.

    Eerste week (of 2e week) van oktober 2005 zat ik in French Quater. Het feit dat het wat minder massaal is maakt het voor mij allemaal lekker persoonlijk. Je strompeld elke dag lekker door de lobby van het hotel, je maakt je dining reserveringen. Een snelle duik in het zwembad. Tis er klein, knus en romantisch. Wij zaten in gebouw nummer 4. Dit is een link van de map van het resort http://www.allearsnet.com/acc/pomap1.jpg

    Dit jaar gaan we weer, maar omdat de groep zo groot is (18 personen) slapen we in het All Stars Music hotel met GRATIS dining plan JUMMIE! Iemand ervaring met ASM?

    Mijn favo is toch echt Wilderniss Lodge......savonds in een klein bootje vanuit Magic Kindom naar je hotel varen en tijdens de tocht genieten van de waterparade.....zucht
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:20. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker eeyore's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    21

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Disney's Port Orleans resort Riverside

    Wij hebben eind april twee geboekt in het Port Orleans Resort Riverside.
    - Is iemand hier al eens geweest, en hoe zijn de ervaringen?
    - Is er internet in het hotel aanwezig?

    Groetjes Martine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:27. Reden: lettertype aangepast

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Port orleans resort riverside ~ Disneyland Resort

    - Tripadvisor reviews
    - Phototour / Omschrijving

    Op de officiële pagina van Disney staat niks over internet vermeld.
    Laatst gewijzigd door Njit; 06-02-07 om 15:11.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Port orleans resort riverside ~ Disneyland Resort

    Hey Martine,

    Wij zijn vorig jaar 4 dagen in Port Orleans River-side geweest!!! Dit is ons erg goed bevallen. Het is er lekker relaxed en de sfeer vond ik prima. Dit jaar gaan we het waarschijnlijk weer boeken!! als je verder nog iets wil weten hoor ik het wel!!

    Nicole8-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •