Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Disney's Magical Express

  1. Top | #41
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    shockblade, je bent geweldig! Van deze uitleg kan ik tenminste 'chocola maken' en het is me een stuk duidelijker!! Hartelijk bedankt!!

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    Zelfs als je geen gele tag aan je koffer bevestigt, is Disney in staat je koffers toch te lokaliseren en op je kamer te bezorgen. Je moet dan bij de DME-balie (op het transportation level, waar je je moet melden voor het bustransport van het vliegveld naar je hotel) aangeven dat je koffers geen label hebben. Ze vragen dan om de bagagelabels van de vliegmaatschappij en verzorgen de rest.

    Overigens is de koffer-service niet altijd even handig, zeker niet als je in de avond arriveert. Wij hebben al 2x meegemaakt dat de koffers midden in de nacht (2 uur!) bij de kamer werden aangeboden, terwijl we lagen te slapen. In beide gevallen had ik tevoren gebeld met de luggage service van het hotel dat ze de koffers tot de ochtend moesten vasthouden en NIET bezorgen.

    Je kunt ook zelf gewoon je koffers van de band pakken en ze meenemen in de bus die je naar je hotel brengt. Dan ben je in 1 keer klaar.

  3. Top | #43

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    Wij komen net als de vorige keer weer 's avonds aan het hebben op dat tijdstip zeker geen behoefte aan koffers die er nog niet zijn of zoals je zegt 's nachts gebracht worden. Wij zullen ze weer van de band plukken en meenemen naar de DME balie.

    Greetz!

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Wijzingen magical express: geen voucherboekjes en labels meer thuis!

    Dit heb ik van allears.net gehaald:
    Gasten buiten de VS en Canada krijgen het boekjes met vouchers niet meer thuisgestuurd. Ik vraag me alleen af hoe ze de koffers van de band willen halen als je geen labels meer thuis krijgt. Maar dat maakt niet uit, want we nemen toch de bagage mee op de bus. Maar wel jammer, want we hadden er wel veel voorpret van...

    Effective February 10, 2009, Disney's Magical Express will mail only one luggage tag per person, as travelers are now flying with less luggage due to various changes on the airlines. If you need additional luggage tags, you can request them by contacting Disney's Magical Express at 866-599-0951.

    Also, effective February 16, 2009, Disney's Magical Express will only mail the Airport Transportation Booklet and luggage tags to guests located in the United States and Canada. Disney's Magical Express section at www.disney.go.com will be updated to include a general information guide for those who do not receive the booklet in the mail.. If you are located in countries other than the United States and Canada you can still use the full extent of the Disney's Magical Express service, including the resort luggage delivery. You will receive all the pertinent information, including transportation vouchers, upon check-in at the Disney's Magical Express Welcome Center. These vouchers are used for transportation to the resort and then back to the airport. You can either collect your luggage at Baggage Claim and it will travel with you on the motorcoach or you may have Disney's Magical Express collect the luggage and deliver it to your room. The luggage delivery time may take up to four hours to be delivered to the resort room.

    Effective March 30, 2009, Disney's Magical Express will no longer offer luggage delivery service for arrivals to the Orlando International Airport after 10 p.m. Guests arriving at the airport after 10 p.m. will pick up their luggage at the baggage claim and take it with them to the Magical Express motor coach to their resort. This will allow late-arriving guests using Magical Express to have more immediate access to their luggage. Luggage delivery service will still be provided for Magical Express and Disney Cruise Line guests traveling to Walt Disney World for a resort stay who arrive on flights beginning at 5 a.m. until 10 p.m.
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  5. Top | #45
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Wijzingen magical express: geen voucherboekjes en labels meer thuis!

    Dit is al heel lang bekend hoor...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Wijzingen magical express: geen voucherboekjes en labels meer thuis!

    ow, sorry dan
    het was nieuw voor mij.
    verwijder het anders maar.
    Laatst gewijzigd door Hannah; 27-04-09 om 20:19.
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    Je geeft dan bij de check-in van Magical Express op OIA je bagagelabels af die je van de luchtvaartmaatschappij hebt gekregen. Daarmee lokaliseren ze jouw bagage en wordt die alsnog naar je resort gebracht, tenzij je dus na 22.00 uur op OIA arriveert, dan moet je er zelf voor zorgen.

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    Tenzij je geboekt hebt via een amerikaanse TA. In dat geval stuurt WDTC namelijk zowel booklet als de tags naar de TA toe (amerikaans adres!) en die stuurt het alsnog door naar Europa. Als je het mij vraagt geen reden om via een TA te boeken, maar wel een prettige bijeenkomst als je dat toch al doet/gedaan hebt.

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    hmm wel een beetje omslachtig voor de voorpret...
    Maar desalniettemin jammer!!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  10. Top | #50
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's Magical Express

    Ik moest het weer even terug halen, want hoe het ook al weer zat met dat hele gedoe van de Magical Express? Aangezien we dit keer weer een directe vlucht hebben moeten we dus gewoon weer braaf op onze eigen koffers gaan wachten. Jammer, want daar hebben we vorige keer een beetje een slechte ervaring mee gehad op het MCO.

    Maar goed, zo hoeven we tegelijkertijd ook niet op onze koffers in het hotel te wachten, want ik zie het nut er niet van in om mijn koffers, als ik ze eenmaal heb, ook weer in te moeten leveren.
    Laatst gewijzigd door Chanti; 09-11-10 om 09:33. Reden: zat te suffen
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •