Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: WDW: Goedkope souveniers

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Noordwijk zh
    Berichten
    6

    Standaard WDW: Goedkope souveniers

    Hai!
    Als Disneyfreaks bezoeken wij dit jaar voor het eerst florida, waarvan 8 dagen orlando. Naast de parken te bezoeken willen we natuurlijk ook leuke Disneyspullen mee naar huis kunnen nemen tegen meer betaalbare prijzen dan in NL. :lol:

    Kan iemand ons vertellen waar je het beste (en goedkoopste) je Disneystuff kan kopen? Behalve Orlando gaan we ook nog langs de Gulfcoast richting Key West dus als er langs die route nog een mall ligt waar we onze spullen moeten kopen, dan horen wij dat ook graag!

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    marpie

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disneystuff, waar best te kopen?

    Downtown Disney (Disney Store) heb je de grootste collectie aan spulletjes. Maar ook in de diverse winkels langs de 192 heb je voldoende keus aan leuke disney spullen. Meestal hebben ze daar de collectie van het vorige jaar die dan een stuk goedkoper is. Mooie handdoeken etc..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 12:00. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    In bepaalde shopping malls zitten Disney outlet stores waar je tegen sterk gereduceerde prijzen Disney artikelen kan kopen!
    Als je in een Disneypark of bij Down Town Disney wat koopt betaal je de volle prijs. Natuurlijk is daar wel alles verkrijgbaar wat niet het geval is in de outlet stores van Disney. :wink:

    http://allearsnet.com/btp/outlet.htm

    http://www.sawgrassmills.com

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Walmart! Veel spul voor een redelijke prijs.

    Vorig jaar heb ik ook een Disney Store ontdekt waar tegen zeer gereduceerde prijzen de wat oudere collectie wed verkocht. Volgens mij was die winkel bij de Lake Buena Vista outlet stores.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Oh ja, ga ook eens bij de Walmart kijken, daar hebben ze een hele afdeling met allerlei Disney-kleding en andere Disney-meuk, tegen zeer concurrerende prijzen. Ik heb er zelf o.a. een disney-handdoek gekocht voor $ 3,99 (en hij doet het nog!!), kringel-rietjes met Disney-figuurtjes erop voor $ 0,79 per stuk, voor mijn vrouw een pyjama met Eeyore voor $ 15 en volgens mij nog een heleboel andere dingen.

    Het betreft hier dus niet de Disney-spullen die je in de parken kunt krijgen, maar meer het afgeleide spul. Ook leuk, en veeeeel goedkoper.

    Overigens kun je deze spullen vaak ook kopen bij de diverse souvenirshops aan International Drive, de 192 in Kissimme en de Flea-markets en zo. Maar nergens heb ik zo'n groot assortiment en zulke lage prijzen aangetroffen voor een behoorlijke kwaliteit als bij de Walmart.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1

    Standaard

    Inderdaad, voor de nieuwste en originele produkten moet je echt in Disney zelf zijn. Maar daar betaal je dus ook wel voor.

    Goedkopere optie zijn de Gift-shops die je geregeld tegenkomt langs de weg. Ze zijn vaak herkenbaar aan hele uitbunidge winkels in kleuren.

    Een echt heel goed alternatief (en dat geldt zeker niet ALLEEN voor Disney-spullen) is het bezoeken van een Flea-Market!!!
    In Orlando (Kissimmee) te vinden aan de US192.

    Wij hebben hier twee grote reistassen EN twee grote rolkoffers gekocht voor $ 60,= !!!!! In Nederland waren we daarvoor zeker iets van 200 euro kwijt geweest....

    Hier heb je echt HEEL goedkope dingen! Absoluut een bezoek waard.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Als verzamelaar van Disney spullen begin ik het idee te krijgen dat de
    bron opdroogt. Ik ben nu eenmaal niet geïnteresseerd in potloden
    spiegeltjes en kinderkleding van Disney. Down Town is ook minder. Na
    de verbouwing van de Disney store, verdwaal je er bijna. En ook bij de
    Disney Caracter shop is het jaarstuk van de Disney Collectorsclub niet
    meer te zien. Je vervalt dan in de beeldjes van swarofskie glas of
    schilderijen van enkele honderden $. En dat is dus niet wat ik zoek. Dit
    jaar ben ik thuis gekomen met een Mickey Mouse balletje voor op de
    auto antenne.

    Harm

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Harm,

    Nu pas valt me je avatar hier op. Dat is Ricks favoriete plaatje, hij is dol op Donald (en er valt heel weinig Donald spul te krijgen, helaas, het is allemaal Mickey en Minnie wat de klok slaat of Winnie de Poeh ).
    Wij zijn het met je eens, ook wat betreft de handgetekende cellen is er nog maar bar weinig te krijgen en daar hebben wij een leuke verzameling van.
    Een goede plek online om te snuffelen is Ebay, daar vind ik nogal eens ongewoon Disney spul.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Petra, dan moeten jullie maar weer eens gauw naar Nederland komen, want hier is zat Donald spul te koop !!
    Trouwens, als ik mij goed herinner, was in Disney Village ook wel een en ander van hem te koop, mooie porceleinen beeldjes met Donald Duck als sportman.
    Eric

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Locatie
    Kessel, Belgie
    Berichten
    5

    Standaard

    In de Premium Outlet Stores, 8200 Vineland Avenue, is er ook een Disney Outlet winkel. Het is maar een kleine winkel, vooral kleding, maar wel alles aan sterk verminderde prijzen. In hetzelfde complex is er trouwens ook een Universal Outlet winkel! Website:

    http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=17

    Greetz.

    Benny.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •