Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Alles over Florida

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Alles over Florida

    Nou, zoals ik al schreef in ieder geval over ESTA en het feit dat iedereen een geldig paspoort (geen ID-kaart) nodig heeft. Dan de vragen over wat wel/niet mee mogen nemen op de vlucht (k wist écht niet dat ik geen appel of broodje kaas mee mocht bijvoorbeeld) de hoeveelheid bagage (vooral op de terugweg ;-)) en dat ik meteen vanaf het vliegveld al kleingeld nodig heb voor de tolwegen. Verder het verschil in overnachtingen (hotel/motel/villa/condo/etc) Ik kwam hier nl op het forum rondsnuffelen in de veronderstelling dat ik zou gaan kamperen in Florida (die plannen zijn ondertussen drastisch gewijzigd) Ik had nog nooit van een condo gehoord!
    Ook wist ik niet dat het 'shoppen' in Florida zo'n genot zou worden; vind ik toch ook leuk om te weten.
    Dit zijn zo een paar dingen die me te binnen schieten en waar jullie toch ook mee in aanraking zijn gekomen (dat jullie niets schrijven over dingen waar je niet geweest bent, kan ik me voorstellen: je zou ze natuurlijk voor de volledigheid wél kunnen melden............ ik zou het in ieder geval niet hebben omschreven als 'alles over Florida', maar als een 'uitgebreid reisverslag': want in die opzet zijn jullie goed geslaagd!)

  2. Top | #12

    Standaard Re: Alles over Florida

    Vind ik nu eens super feedback zeg :-P Je hebt goede punten aangesneden. Ik ga er zeker nog iets mee doen; even nog snuffelen in onze archieven en notities. We zijn al 5 keer naar Amerika geweest en dan lijken veel dingen gewoon maar nu terug denkend aan de eerste keer hebben we inderdaad veel zitten zoeken op bagage en documenten en zo ...

    Wordt vervolgd ...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-04-09 om 17:42. Reden: full quote eruit
    www.reisfanaten.be Door reisfanaten, voor reisfanaten

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Alles over Florida

    succes met snuffelen en verder schrijven!
    (als me meer te binnen schiet, laat ik t weten)

    Diana
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-04-09 om 17:42. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •