Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 33

Onderwerp: WDW: Goedkope souveniers

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    Wij zin geweest naar de Premium Oultlet store maar vond het erg tegenvallen.
    Ik ben wel erg goed geslaagd bij de Disneywinkels aan de 92.
    Heel erg laag geprijsd, baal er eigenlijk van dat ik niet meer heb meegenomen.
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    Ik denk dat ze dit soort winkels bedoeld:



    Daar kun je ook prima leuke spulletjes vinden. Mooie badlakens etc..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    ja! die bedoel ik. Sorry toen ik mn berichtje teruglas vond ik het ook een beetje vaag geschreven, hahaha
    Deze vond ik wel erg leuk!
    de oulet dus in Premium outlet vond ik tegenvallen.

    Esther
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-03-09 om 10:09. Reden: full quote eruit
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!

  4. Top | #24
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    Ja, van dat soort winkels en winkeltjes heb je er tientallen langs de 192. En waarschijnlijk ben ik bij allemaal al wel eens binnengelopen ....:-$:-s

    Over het algemeen zijn de spulletjes die je daar kunt kopen óf van matige kwaliteit óf net zo duur als elders. Meestal het eerste.

    Leuke bedrukte badlakens haal ik altijd bij Walmart (where else?) voor een dollar of 10-11. En best goede kwaliteit: mijn zoon gebruikt ze thuis elke dag en ze zien er nog allemaal erg goed uit. Ze hebben er overigens ook witte badlakens met een Mickey of Minnie erop voor $ 4.97+tax. Doet het goed als souvenir voor de thuisblijvers. De kwaliteit daarvan is uiteraard "wat minder".
    Ook hebben ze bij Walmart een grote collectie met andere Disney-spulletjes. Heel veel shirts voor rond de $10, nachthemden (de favoriet van mijn egaatje) met leuke opdruk, schudbollen (let op: mag niet in handbagage), borden/bestek/bekers, pins, koelkastmagneten, en verder alles waar jezelf nog niet aan zou denken met Disney-opdruk.

    Trouwens, in de Super Target aan de 192 hebben ze ook een collectie Disney-spullen van goede kwaliteit. Links vooraan in de winkel. Een grote collectie pins daar, echt Disney en voor "slechts" $ 4.95 (bij Disney beginnen ze m.i. vanaf $ 6.95). Die doen het in de parken goed als ruil-pins.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    De Premium Outlet zit niet op Disney terrein maar wel vlakbij. In de Premium Outlet heb je een Disney outlet winkel. In onderstaand topic staat de link naar de site van Premium Outlet (en nog meer Malls ).
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...premium&page=2

    De Wal*Mart zit door heel USA en in de buurt van Orlando kun je er zeker een paar vinden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-03-09 om 10:09. Reden: full quote eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #26
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    De Wal*Mart zit door heel USA en in de buurt van Orlando kun je er zeker een paar vinden.
    Kiijk hier maar eens, er zijn er zat :-D
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    Weten jullie toevallig ook of ze bij die Disney outlet stores, Premium of Prime ook koelkastmagneten van Disney verkopen?

    En zijn ze dan ook goedkoper dan in de parken?

    Onze dochters en twee nichtjes sparen nl. van die magneten dus als we ze ergens goedkoper kunnen krijgen, kunnen we er meer meenemen.

    Groetjes,

    Corrine

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney outletwinkel

    Ja, die verkopen ze daar ook. De collectie varieert uiteraard per dag, het blijven outlets.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Goedkope Disney souveniers

    Hallo,

    Een tijdje geleden heb ik ergens (ik weet dus niet meer waar...) gelezen dat er in Orlando een Disney winkel zit die goedkope disney souveniers verkoopt. Ik weet dus niet meer waar ik het heb gelezen, en kan dus het adres van de winkel niet meer vinden. Weet iemand welke winkel ik bedoel?

    Groetjes, Ingrid

  10. Top | #30
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney souveniers

    Aan de 192 en International Drive zitten een heleboel winkeltjes / souvenirshops die allemaal goedkope en leuke Disney-dingetjes verkopen. Ook bij Walmart en (Super)Target heb je een ruime keuze. Daar koop ik altijd Disney-kleding "voor weinig".

    Als je de "echte" Disney-outlets bedoelt, die heb je in bijna elke mall of outlet-center. De goedkoopste is m.i. de Character Outlet in de Lake Buena Vista Factory Stores. De keus daar is wel wat beperkt. Uitgebreidere keuze vind je o.a. in de Disney-outlet in de Premium Outlets, aan de zuidkant van International Drive.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •