Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 84 van de 86 EersteEerste ... 34748283848586 LaatsteLaatste
Resultaten 831 tot 840 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #831
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    8

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Hello mensen,

    Wij gaan in april met 4 man naar Florida. Onze buurman heeft daar een grote villa dus we zullen ons zeker gaan amuseren.

    Ik ben al gaan kijken voor auto's bij alamo en een aantal weken geleden kreeg ik een overzicht van alle auto's die zij in het assortiment hebben.

    Onze keuze valt op een 300c station echter volgens de website kan ik helemaal niets meer vinden.

    Iemand een idee waarom deze allemaal weg zijn, uiteraard kan ik even bellen maar wellicht dat iemand het antwoord al weet.

    Thnx.
    Nick

  2. Top | #832
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Waarschijnlijk zijn ze allemaal ingeruild voor een Koreaans equivalent ;-)
    Maar al zouden ze nog in de folder of op de website staan, dan is het overzees altijd nog een verrassing wat je krijgt, want er staat natuurlijk "or similar".

    En "alle auto's" is ook zo'n wazig begrip, want dat verschilt nog al eens per luchthaven en overal in de overzichten zijn de auto's Amerikaans, terwijl de kenner weet dat er een groot contingent Japanners en Koreanen, in alle klassen, in de rijen staat.

    Een alternatief is natuurlijk de Dodge Magnum, het woeste zusje van de 300C Station, eerder als aparte klasse te huur, nu nog veel gezien bij Dollar.
    Maar, zoals in het leven, niets is zeker, tot het moment dat je daadwerkelijk instapt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #833
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    8

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Hallo,

    Allereerst bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad nu eens gaan kijken bij Dollar.
    Ik heb hun ook nog een e-mail gestuurd we zullen zien wat we krijgen als het maar comfortabel is dat vindt ik het belangrijkste!

    Thnx

  4. Top | #834
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Als de auto je niet bevalt dan ga je gewoon terug naar de verhuurder en ruil je de auto om, dat heb ik gedaan. Bij Dollar maken ze er geen probleem van, ik ben meteen nadat ik in de auto was gestapt en het gevoel had van dit is niets naar de balie terug gelopen. Helaas hadden ze geen andere auto maar ik kon de volgende dag terug komen en kreeg een andere auto mee.

    De eerste auto was een grand marquis met een veredelde bus bank als voorstoelen zonder enige zijdelingse steun.

    En ik moet eerlijk zeggen dat ik nu voor het eerst Dollar huur na voorheen Alamo gehuurd te hebben, maar ik vind ze bij Dollar tot nu toe correcter dan bij Alamo en de auto was ook netter dan de auto's die wij recentelijk van Alamo hebben gehad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-12-09 om 01:59. Reden: full quote eruit


  5. Top | #835
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Misschien een domme opmerking van mij maar komende vakantie is voor mij de allereerste keer een auto huren in het algemeen en dan vooral de vraag hoe kom je terug bij de autoverhuurder ik huur vanaf Orlando International Airport.
    Heb wel ergens een filmpje gezien dat het wel op de weg staat aangegeven iets van car rentals maar ja je kan van vele kanten naar het vliegveld komen.

  6. Top | #836
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Vanuit welke kant je ook komt je volgt gewoon de borden met Car Returns en dan kom je vanzelf goed uit. IS echt niet moeilijk. Dit kan niet fout gaan. Heb tenminste nog nooit gehoord van iemand dat ze het niet gevonden hebben zeker omdat de car returns op het vliegveld zelf liggen.

  7. Top | #837
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Vorig jaar tijdens onze trip naar amerika had ik vooraf een huurauto geregeld met connections (echt hel).
    We gaan nu in Atlanta een huurauto ophalen en leveren hem na 3 weken (waarvan 2 weken rijden in Florida) weer af op cincinnatti Airport (Ohio).

    ** Dit keer heb ik me voorgenomen om het als volgt te doen:
    Auto uitzoeken op Atlanta Int'l Airport, ter plaatse kijken welke het interessantste is (wel op voorhand al aan aantal firma's doorlichten). Haalbaar?

    ** Welk type nemen we best voor 2 volwassenen en 2 koffers? (dacht aan Compact of Mid-size)

    ** Waar moeten we op letten qua verzekering? (dacht dat daar het addertje zit als je lokaal huurt, dat je niet verzekerd zou zijn naar Belgische normen?)

    ** Iemand er een zicht op wat het huren kost voor 3 weken?

  8. Top | #838
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katrientje Bekijk Berichten
    Vorig jaar tijdens onze trip naar amerika had ik vooraf een huurauto geregeld met connections (echt hel).
    We gaan nu in Atlanta een huurauto ophalen en leveren hem na 3 weken (waarvan 2 weken rijden in Florida) weer af op cincinnatti Airport (Ohio).
    Om te beginnen vraag ik me af wat er hel kan zijn aan een auto huren bij een bepaald bedrijf? Connections is tussenpersoon, de autoverhuurder is verantwoordelijk voor kwaliteit, afhandeling etc. Mocht je ergens niet tevreden over zijn, dan meld je dat bij de verhuurder en wordt het onmiddelijk opgelost. Een tegenvaller kan, maar hel?

    Over lokaal huren is al zo vaak geschreven: Niet doen! Kies een bekend pakket (gold) en huur vooraf, dan ben je (ook naar Belgische normen) van alle gemakken voorzien.

    Als je perse wil weten wat ter plekke huren voor drie weken kost, dan ga je toch even naar een paar sites van verhuurmaatschappijen? Klop je gegevens in en je hebt direct het enig juiste antwoord.

    Welk type auto je huurt is afhankelijk van je eigen wensen. Verder speelt een rol wat je thuis gewend bent om te rijden, wat je leuk vindt en wat je wil betalen. Zo vaak al te lezen geweest: voor 2 personen is een midsize SUV een fijne reiswagen en die huur je voordelig bij usareisen.de. Maarrrrr vergelijk altijd even wat prijzen van verschillende aanbieders.

    Tot slot nog even dit: lang niet alle ophaallocaties bieden de mogelijkheid om zelf je auto uit te zoeken. Hoe dit in Atlanta is, zou je even zelf uit kunnen zoeken.



  9. Top | #839
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Ik ga het verhaal hier niet uit de doeken doen, maar probleem was wel degelijk de tussenpersoon, dus Connections, die niks geregeld hadden voor ons en onbereikbaar waren toen de problemen zich stelden.
    Verder heb ik geen behoefte aan die kleinerende toon, dank u wel :-?

  10. Top | #840
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    USA-reisen.de hebben heel veel klanten op het forum, zijn zeer vriendelijk en hele goede service!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •