Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 73 van de 86 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #721
    Newbie wammeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    7

    Standaard Re: Auto huren via usareisen --> HOE?

    Hi,

    Alvast bedankt voor al jullie extra info over auto's huren! Dankzij dit forum hoor ik voor het eerst over usareisen.de en dit wilde ik natuurlijk direct uit proberen. Maar, ik denk dat mijn Duits nog slechter is dan ik dacht want ik geraak er niet aan uit :sad:

    Ik zou graag een overzicht uit de website krijgen, zodanig dat ik kan zien welke maatschappij de goedkoopste is ( ik ben onder de 25 dus ik moet zeker ook de underage pakketten kunnen nemen )

    Kan er mij iemand zeggen/helpen hoe ik hieraan moet beginnen?ops:

    Mercikes,

    E --> PS. iemand ervaring met het huren van een auto via ebookers.be?

  2. Top | #722
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Probeer de site van USAReisen eens zo te bezoeken: http://translate.google.nl/translate...2Fmietwagen%2F
    Ik zie alleen bij Alamo een Underage pakket: http://74.125.79.132/translate_c?hl=...XfZvJ5qZR2ee8w
    Laatst gewijzigd door Njit; 20-08-09 om 22:29.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #723
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren via usareisen --> HOE?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wammeke Bekijk Berichten
    Ik zou graag een overzicht uit de website krijgen, zodanig dat ik kan zien welke maatschappij de goedkoopste is
    Tsja, gemak dient de mens, zou je zeggen, maar zo simpel is 't niet. De prijzen van de aanbieders verschillen per type auto en per huurperiode. 't Kan dus best zijn dat de ene aanbieder met een Midsize car de beste aanbieding heeft en de ander met een Fullsize SUV. Weer anderen hebben exclusief een 'eigen' klasse, zoals usareisen bij Alamo de Equinox aanbiedt. Daarnaast heb je nog eens de keuze uit verschillende pakketten; met of zonder een tank benzine, wel of geen extra bestuurders enz.

    D'r zit dus niks anders op dan zelf je gegevens bij de verschillende aanbieders in te kloppen en te noteren wie voor welke auto de beste aanbieding heeft. Kom maar naar beneden en sla je slag......[-o<



  4. Top | #724
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Auto huren

    Weet iemand toevallig in welke klasse de Dodge Caliber behoort??
    Mn vriend vond dat wel een lekkere auto om in te rijden en het zou niet gek zijn als we weer zo'n auto konden huren.
    Maar wij nemen altijd economy en mochten altijd zelf een auto uitzoeken zeg maar.. maar met die 'crisis' zag ik hier toch wat berichten dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat.

    Dus weet iemand toevallig in welke klasse die zit??
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  5. Top | #725
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Bij Dollar valt hij onder de Compact.



    Het is inderdaad een fijne, zij het wat kleine (voor US begrippen), auto :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #726
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren

    wij hebben de plannen om naar atlanta te vliegen daar een minivan huren en 2 weken later droppen in orlando. weet iemand wat dat extra gaat kosten. het gaat om de periode mei 2010.

  7. Top | #727
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Auto huren

    Is afhankelijk bij welke maatschappij je de auto huurt. Bij National betaal je een vast tarief van usd 200 ex tax en bij andere maatschappijen kan dit oplopen tot usd 500 ex tax. Wellicht zijn er ook maatschappijen die tussen Georgia en Florida geen drop off kosten berekenen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #728
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Bij onze Deutsche Freunde kost het je niets, als je tenminste Alamo huurt.

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #729
    Newbie wammeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    7

    Standaard Re: Auto huren

    kan het zijn dat onze Duitse vrienden echt wel veel goedkoper zijn dan al de rest???

    Voorbeeld voor verhuur van 20/09 tot 03/10 in Miami Airport --> under age 25 pakket van Alamo via Duitse vrienden is voor een Equinox 399€ voor 13 dagen

    Als ik zelf op de Belgische site van Alamo kijk, betaal ik onder dezelfde voorwaarden al 560 euro voor een economy.... :-k:-k

    Doe ik iets verkeerd of kan dit echt????

  10. Top | #730
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Het kan echt. Bij de oosterburen is het WYSIWYG, ofwel de prijs is het bewijs.
    En die valt vaak ten voordele van hun uit t.o.v. andere aanbieders.

    Soms, in bepaalde categorieën en bij bepaalde data, wil een enkele andere aanbieder nog wel eens goedkoper zijn, maar meestal zijn zij toch de winnaar.
    Dat blijkt wel uit het feit dat de meeste Nederlandse Amerikagangers daar huren.
    En je weet; wij zijna allemaal Zeeuwen en uitzoekers ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •