Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 86 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #501
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Wat stond er op je Voucher die je van USAReisen had gekregen?
    De Voucher wordt door FTI uitgegeven.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #502
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Auto huren

    Op de voucher stond "midsize SUV" idd door FTI uitgegeven.

    Vandaar dat ik al mn kopietjes heb opgestuurd naar FTI, zowel mn voucher alsook "the hire contract finished by alamo" zoals usareisen me had gezegd.
    Ik weet niet echt wat ik mag verwachten als antwoord van hen... Als ze er al op zullen antwoorden.

    grtz, Lisje
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  3. Top | #503
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Da's idd erg raar. Je hebt gewoon een contract voor een Midsize SUV dus die behoor je ook gewoon te krijgen. Jammer dat je vakantie zo moet beginnen.

    In het algemeen is FTI best meewerkend. Als je duits spreekt kun je ze ook gewoon even bellen. Antwoorden zullen ze zeker wel.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #504
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Auto huren

    Shit zeg dat dit gebeurd is, dat klinkt niet goed! Maareh, bij Alamo in Tampa kan je je auto zelf uitkiezen op het terrein, had je niet een midsize SUV kunnen pakken en lekker doorrijden? :-)

  5. Top | #505
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto huren

    Volgens mij is dit een gevalletje toeristje pesten....denk dat je gewoon pech hebt gehad, de verkeerde eikel aan de balie. Zoals al eerder gemeld bestaat een groot deel van hun inkomen uit de upgrades die ze je aansmeren. En of jij dan boos wordt of niet zal hun een zorg zijn. Misschien een tip voor de volgende keer: eerst een beetje stennis maken, als het niet lukt en je de auto wel moet accepteren naar een ander (groot) verhuurstation van Alamo rijden en een klacht indienen en een andere auto eisen. Heb dit al een paar keer gedaan omdat er zgn. geen full size SUV's aanwezig waren (kon wel upgraden naar premium.....) en altijd de volgende dag om kunnen ruilen. Ik ga niet vier weken in een Toyota Camry o.i.d rijden.....:wink:

  6. Top | #506
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Auto huren

    Ik ben momenteel druk aan het rondkijken voor het huren van een auto in de periode 24 augustus t/m 7 september, ophalen bij Orlando airport en terugbrengen bij Miami airport. Net als iedereen zitten wij ook aan een midsize SUV (Equinox or similar) te denken. Op aanraden van vele reacties hier USAreisen.de en FTI.de bekeken. Na het bekijken van deze sites heb ik wel een vraag:

    * Hoe zit het met glas en bodemverzekering bij zowel USAreisen als FTI?

    En het moet mogelijk zijn om 2 bestuurders te hebben, maar dat zit volgens mij wel bij het super inklusiv pakket.

    Verder lees ik best vaak dat het megadruk is bij de Alamo balie, is National misschien een optie? Of valt het allemaal wel wat mee?

    Bedankt voor jullie reactie! Andere goedkope opties zijn natuurlijk ook welkom.

  7. Top | #507
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Alamo en National delen op de grote luchthavens meestal een balie. Daar schiet je dus weinig mee op
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #508
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Dat is niet helemaal waar. Ze zitten (op MCO) weliswaar naast elkaar, en springen waar nodig (bij Alamo dus ;-)) ook wel bij i.g.v. drukte, maar National heeft wel degelijk een aparte "line" waar meestal niemand staat.
    Hooguit een "verdwaalde" Alamoklant :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #509
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Auto huren

    Ik lees steeds dat de Equinox genoemd wordt als midzise SUV, maar de catagorie waarin ik heb geboekt valt de Equinox onder:

    Chevrolet Equinox (intermediate)
    GROEP: IFAR

    Wat houdt dat nu precies in?

  10. Top | #510
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren

    Dit is één van de boekingscodes voor deze automobiel
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •